سرمقاله اعزام: صدای مثل دیو روبین بسیار مورد نیاز

آنچه در آن است که می تواند آمریکا نفرت خود کشور خود را تحقیر هموطنان ، خشم خود را در حالی که رها کردن هر گونه

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

آنچه در آن است که می تواند آمریکا نفرت خود کشور خود را تحقیر هموطنان ، خشم خود را در حالی که رها کردن هر گونه مسئولیت برای آن و صرف گذشت هر روز گسترش سمیت?

با توجه به دیو روبین از روبین گزارش پادکست و نویسنده کتاب جدید "نمی سوزاند این کتاب: تفکر برای خودتان در عصر بی خردی" پاسخ ساده است: پر از بدبختی و آسان است.

"اگر شما بر این باورند که تمام جهان بسیار بد و شما راست هر کس قبل از شما بود به نحوی ادم سفیه و احمق و یا یک ادم احمق و ابله و یا نژادپرستانه" روبین گفت خورشید ویراستاران. "این در واقع فقط تنبل تفکر است. این مردم که واقعا نمی خواهید به زندگی به طور جدی به طوری که آنها فقط با تجویز به مجموعه ای از باورها که به نحوی آنها می توانند در ساخت یک سیستم کامل خواهد بود حتی اگر هیچ کس قبل از آنها می تواند آن را انجام دهد.آنها فکر می کنم آنها در حال بچه ها خوب است اما در این مورد آنها نیست."

روبین ساخته شده است یک نام برای خود به عنوان یک "کلاسیک لیبرال" استفاده می شود که برای عضویت در یک جهان بینی چپ اما در طول زمان آمده است را رد groupthink و دولت سنگین-handedness از هر دو طرف طیف سیاسی. روبین معتقد است ایده آل سیستم دموکراسی سرمایه داری اما یکی این است که از مداخلات مرکزی برنامه ریزان و unburdened توسط بوروکراسی دست و پا چلفتی.

"چه خوب است و فقط گرفتن دولت از راه از مردم به طوری که مردم می توانند زندگی می کنند زندگی می کند که آنها می خواهند به زندگی می کنند," او گفت:.
–گوش دادن به کل زیر مصاحبه–

روبین است که خود را نقطه مقابل سمی است. او بسیار شیرین و لذت بخش با یک متفکر و دوستانه مصاحبه ، او را ملاحظه ای عادی برای افراد مشهور و خوشحال به بحث در مورد ایدئولوژی سیاسی در تمام طول روز هر چند او نظرات قوی در بازی های ویدئویی, بازی بسکتبال جدید خود را سگ و برخی از جذاب دو پا مردم او ملاقات کرده در طول معراج.

برای مردی که در اوایل چهل سالگی روبین زیادی دیده است در زندگی و او جزئیات آن در "نمی سوزاند این کتاب است." او مبارزه افسردگی و استفاده از مواد مخدر و الکل برای خود دارو در دوران بسیار پایین نقطه به عنوان یک مرد جوان قبل از معاملاتی که در standup comedy. سپس قبل از او سیاسی بیداری او یک سرباز خوب در جناح چپ خروجی رسانه ها.

روبین با استفاده از خود کتاب به عنوان یک راهنمای خود کمک در راه استخراج خود از progressivism — و همچنین برخی از کوچکتر اما بیشتر ملموس راه.

"شما نباید بر روی تلفن خود را در تمام طول روز هر روز. همین حالا تلفن خود را به اتاق خواب خود را. آخرین چیزی که شما نگاه کنید در شب نباید چیزی در توییتر و اولین چیزی که شما از خواب بیدار به نباید برخی از افراد تصادفی در اینترنت نمی خواهم که شما به شما گفتن که شما به عنوان یک انسان."

ما می تواند گواهی دادن به آن است.

روبین یک صدا به صورت مثبت و یادگیری و این چیز خوبی است به خصوص در وسط این بیماری همه گیر.

"در میان این coronavirus من فکر می کنم بسیاری از مردم شروع به ارزیابی مجدد زندگی خود را و کشف کردن آنچه که آنها را می دهد آنچه را به آنها می دهد هدف چه چیزی آنها را خوشحال می کند, او گفت:."

روبین گرفته است به باغبانی و شروع یک شرکت جدید و حفظ سطح قابل توجهی از خوش بینی — چیزی است که تساوی مردم به او.

"همه ما فکر جهان بود که همیشه رفتن به خوب و من فکر می کنم ما در حال رسیدن به یک نقطه که در آن ما در حال تحقق شاید آن را نمی," او گفت:. "من می خواهم آن را می شود اما شاید آن را نمی خواهد پس چگونه می تواند ما را در به حداکثر رساندن هدف و نجابت برای خودمان در حال حاضر."

برخی از مردم انتشار تاریکی و تقسیم و آن این است که همه بیش از حد معمول در شبکه های اجتماعی و انجمن های عمومی. آن است که هر دو طراوت و به نفع همه ما است که در مردم وجود دارد خارج وجود دارد, مانند دیو روبین به حداکثر رساندن هدف و نجابت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن