سرمقاله اعزام: قرنطینه فاسد COVID-19 رسانه

به عنوان کشور آغاز می شود به پشت باز و بازیگران تیره پال از coronavirus بسیاری در رسانه ها مصمم به ترویج ترس و

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

به عنوان کشور آغاز می شود به پشت باز و بازیگران تیره پال از coronavirus بسیاری در رسانه ها مصمم به ترویج ترس و اضطراب است. بنابراین قاه با وسواس تلاش هستند که آنها را تبدیل به بی دقتی و بسیاری از آنها فریب در چشم ساده.

در طول یک روز یادبود پخش MSNBC را کال پری گزارش از دریاچه ژنو, Wis. ماموریت او این بود که برای نشان دادن چگونگی غیر مسئولانه شهروندان بودند که راه رفتن در اطراف و لذت بردن از خود را بدون ماسک.

پری پوشیدن مزین بنفش ماسک که کاملا همسان پیراهن خود را ایستاده در کنار دریاچه در میان ترافیک پا از unmasked Wisconsinites.

"این است که این وضعیت در اینجا" او miffed به اخبار لنگر کتی Tur. "وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه اجتماعی فاصله و تعداد زیادی از مراقبت که آن را می آید به coronavirus کتی."

Tur به دنبال هر دو کنجکاو و سر در گم در پاسخ: "آیا مردم وجود دارد نه فقط در مورد آن نگران کال? آنها نگران شخصی خود امنیت؟"

"من ملاقات نکرده کسی است که" در پاسخ به پری که در آن به طور خاص به یک unmasked مرد طولانی در نزدیکی پخش.

"شما در اینجا می توانید ببینید هیچ کس با پوشیدن آنها. هیچ کس است.."

سپس آن مرد قطع شود.

"از جمله خود فیلمبردار," او در پری.

"شما بروید وجود دارد. از جمله تصویربردار. کتی?" پری گفت: پرتاب دست خود را در اذعان و beseeching Tur را به گرما او را.

قبل از MSNBC می تواند برش دور آشکار است و شنیده می شود گفت: "نیمی از خدمه خود را پوشیده است ،

در واقع. گزارش MSNBC در چه خطرناک و مرگبار یک محل تبدیل شده بود به دلیل عدم ماسک محافظ اما پخش خدمه نمی تواند به زحمت آنها را می پوشند خود را. آن را خالص تئاتر.

موارد مشابه اند ظاهر شده است تا در سراسر رسانه های اجتماعی و بدون شک وجود دارد بیشتر به آمده است.

سی ان ان Gary Tuchman همچنین گزارش از مغلوب ساختن پیشی جستن کشور به سخنرانی برای مردم در مورد بی دقتی خود را به عنوان او راه می رفت در کنار ساحل در خلیج فارس سواحل آلاباما.

"آیا شما هر گونه نگرانی در مورد که در ساحل با بسیاری از مردم از او پرسید: یک زن آفتاب.

"نه در همه،"

زمانی که Tuchman فشرده او چرا او در ترس از ابتلا به این ویروس از یک شخص beachgoer زن توضیح داد: "از آنجا که وجود دارد به اندازه کافی باد و هوا و آن را به روشنی تمام آن را از اینجا."

اما سی ان ان خبرنگار بود نه داشتن آن.

"اما باد و هوا نیست پاک کردن آن وجود ندارد اثبات هر چیزی شبیه به آن. وجود باد و هوا در همه جا در این جهان" سخنرانی Tuchman در قطعه ای تحت عنوان "سی ان ان خبرنگار debunks beachgoers' coronavirus نظریه."

در واقع Tuchman اشتباه بود. استاد Linsey Marr, یک استاد دانشگاه ویرجینیا تک است که دارای تخصص در برنامه انتقال بیماری های عفونی گفت: "نیویورک تایمز"خبر خوب این است که این ویروس می میرد نسبتا به سرعت در نور مستقیم خورشید.اغلب وجود دارد برخی از باد در ساحل که واقعا کمک می کند تا متفرق کردن ویروس ذرات در هوا."

سی ان ان بوده است, ماسک, ماموریت برای هفته ها.

در اوایل این ماه سی ان ان در کاخ سفید خبرنگار Kaitlan کالینز است که در انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای پوشیدن ماسک گرفتار بود در فیلم در پایان شلوغ کاخ سفید در نشست خبری در نظر گرفتن او به عنوان به زودی به عنوان دوربین خاموش است.

بسیاری در استقرار رسانه ها با استفاده از این ویروس به عنوان یک راحت خیابان به تبلیغ علیه رئیس جمهور تهمت و حامیان او. آن است که classist, نخبگان و خطرناک است.

اجازه دهید ما امیدواریم که که اگر مردم آمریکا آن را ببینید و آن را به اندازه کافی که استقرار نگار کلاس تغییر راه خود را.

عمومی سزاوار است که حداقل مقدار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن