EasyJet American Airlines به بریده بریده نیروی کار در میان همه گیر

توسط DANICA KIRKAلندن (AP) — اروپایی حامل بودجه easyJet و خطوط هوایی آمریکا دو طرح برای برش قطعات زیادی از خود

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط DANICA KIRKA

لندن (AP) — اروپایی حامل بودجه easyJet و خطوط هوایی آمریکا دو طرح برای برش قطعات زیادی از خود حقوقی واجد شرایط به عنوان جهانی صنعت حمل و نقل هوایی در تلاش برای مقابله با نزدیکی مجموع توقف سفر در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

Easyjet روز پنجشنبه گفت که آن قطع خواهد شد تا به یک سوم از آن 15,000 کارکنان. آن را با هدف از سرگیری خدمات محدود در ژوئن 15, اما تخمین می زند که آن را ممکن است سه سال تقاضا برای بازگشت به سطح 2019 قبل از شیوع کروناویروس مبتنی پرواز در سراسر جهان تحت فشار قرار دادند و اقتصاد جهانی به سوی یک رکود عمیق است.

"ما آن را به مطمئن شوید که easyJet نه تنها باقی مانده از طریق این دوره بلکه می آید از این به عنوان قوی و رقابتی شرکت" مدیر عامل Johan Lundgren گفت. "این است که هنوز هم بدترین بحران است که این صنعت تا به حال شده است در مواجهه با. وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت رفتن به جلو است."

شرکت هواپیمایی گفت: این انتظار به کاهش ناوگان خود را اندازه حدود 51 هواپیما به حدود 302 تا پایان ماه سپتامبر.

خطوط هوایی آمریکا, در ضمن برنامه ای برای برش آن 17,000 مدیریت و کارکنان پشتیبانی 30 درصد یا حدود 5,100 شغل. که می تواند شامل اخراج در اکتبر اگر وجود ندارد به اندازه کافی کنندگان برای خریداری ارائه دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور Elise Eberwein گفت: در یک یادداشت به کارکنان یکشنبه شب که تقریبا 39,000 کارکنان دیگر را امضا کرده اند تا برای پرداخت بخشی از مرخصی یا بازنشستگی و شرکت هواپیمایی اتحاد تمدید خریداری ارائه به کارکنان اداری. گذاشته و کارگران پرداخت خواهد شد از طریق سپتامبر. 30 به پیروی بدون furloughs ارائه متصل به $5.8 میلیارد دلار در فدرال کمک های اولیه است که آمریکا برای کمک به پوشش هزینه های حقوق و دستمزد.

حمل و نقل هوایی شده است ضربه توسط ویروس به عنوان دولت تعطیل سفر برای جلوگیری از گسترش COVID-19. شرکت های هواپیمایی برش شغل ورشکسته و به دنبال کمک مالی از جمله آلمان لوفت هانزا Latam هواپیمایی و عمده ایالات متحده حامل. است که باعث اثرات موج دار شدن در سراسر صنعت با planemaker بوئینگ و دیگران کاهش مشاغل به عنوان به خوبی.

اتحادیه های کارگری به نمایندگی از کارگران در حمل و نقل هوایی ترس است که شرکت ها با استفاده از اورژانس به ریختن کارکنان بی ارزش. برخی مانند برایان Strutton دبیر Balpa انگلیسی خلبانان اتحادیه توصیف مقیاس کاهش به عنوان تکان دهنده است.

"با توجه easyJet یک شرکت بریتانیایی است که انگلستان است که قوی ترین آن در بازار و آن را تا به حال صدها میلیون نفر در حمایت از مالیات دهندگان انگلیس من با خیال راحت می توانید می گویند که ما نیاز به یک مقدار زیادی از قانع کننده که easyJet نیاز به چنین چشمگیر, کاهش," او گفت:.

"در واقع easyJet خود پیش بینی هر چند در بدبینانه سمت نقطه به نقطه بازیابی توسط 2023 تا این مشکل موقت است که نیاز نیست این بد در نظر گرفته زانو حرکت تند و سریع واکنش است."

مدیران مانند Lundgren نیز به شدت انتقادی از دولت انگلستان قصد دارد با رفتن به جلو به خصوص 14 روز دوره قرنطینه برای ورود بین المللی است که می آید را به زور در ژوئن 8. منطق نامشخص است, او گفت:.

"در حالی که شما ببینید محدودیت و چند نمونه از قرنطینه وجود دارد که در سراسر اروپا امروز در حال برداشته و آرام انگلستان در حال رفتن به راه دیگر" او گفت:. "چگونه می توانم به شما توضیح به مردم است که ما را ببینید آلمانی ها و اروپایی دیگر ملیت رفتن به تعطیلات در یونان و اسپانیا که در آن وجود دارد کمتر در معرض خطر آلوده شدن نسبت به مکان در انگلستان?"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن