اوایل به ندرت دیده می شود Alcott داستان منتشر شده در رشته Magazine

نیویورک (AP) — شماره جاری از رشته مجله را به خوانندگان فرصتی برای کشف مبهم و ناتمام Louisa May Alcott اثر داست

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

نیویورک (AP) — شماره جاری از رشته مجله را به خوانندگان فرصتی برای کشف مبهم و ناتمام Louisa May Alcott اثر داستانی و ارائه یک نتیجه گیری خود را.

Alcott را "خاله نلی خاطرات" به ندرت دیده شده است و پس از او پیش نویس چه ممکن است یک رمان یا رمان و مجموعه آن را به عنوان یک نوجوان در اواخر 1840s. 9000 کلمه قطعه است روایت the 40-year-old عنوان شخصیت و شرح مشاهدات خود را به عنوان یک مثلث عاشقانه به نظر می رسد آشکار میان او یتیم و عادلانه با موهای زاده آنی Ellerton آنی را با موهای تیره دوست ایزابل محبت و بازدید از ادوارد کلیفورد "و قد بلند شریف-به دنبال" مرد جوان با یک پیچیده گذشته است.

رشته مدیریت ویرایشگر اندرو Gulli یافت ارجاع به مقاله در طول یک جستجوی آنلاین Alcott بایگانی ذخیره شده در دانشگاه هاروارد کتابخانه هاوتون. "خاله نلی خاطرات" به نظر می رسد در این رشته را بهار موضوع به تاخیر افتاد تا در حال حاضر به دلیل coronavirus.

"آنچه به من زده شد از بلوغ از این کار می گوید:" Gulli که در سال های اخیر منتشر کرده است مبهم داستانی از ارنست همینگوی, تنسی ویلیامز و بسیاری دیگر ادبی فصلنامه. "در اینجا بود Alcott بود که در آستانه بزرگسالی ایجاد یک کار پیچیده است که در آن شخصیت اصلی یک زن مجرد در 40s خود را که مخالف بسیاری از کلیشه های از چگونه زنان به تصویر کشیده شد و در اواسط قرن 19 در امریکا است."

چرا که "عمه نلی خاطرات" به پایان می رسد با داستان حل نشده Gulli دعوت از خوانندگان برای تکمیل روایت است. "ما ارسال دستورالعمل در هفته های آینده," او می گوید.

Alcott متولد شد و در Germantown, پنسیلوانیا, اما صرف مقدار زیادی از دوران کودکی خود را در حال حرکت در اطراف ماساچوست به عنوان پدر او را مربی و فیلسوف آموس Bronson Alcott اقدام به طرح هایی به عنوان یک تجربی مدرسه و کشاورزی کمون. Louisa May و سه خواهر بودند شاغل در مشاغل مختلف و نویسنده صحبت می کنند از نوشتن به عنوان یک نسخه از خانواده مداوم مالی مبارزات. در حدود همان زمان او تلاش "خاله نلی خاطرات" او کار می کرد در اولین رمان "ارث" که منتشر نشده باقی مانده است تا 1990s.

Alcott اعتبار تعریف شده است "زنان کوچک" از رمان کلاسیک از اواخر 1860s در مورد انگلستان خانواده است که بر اساس دوران کودکی خود را. اما او نیز منتشر شده خون آلود پلیسی داستان های کودکان و طرح خود را بر اساس داوطلب کار به عنوان یک پرستار در طول جنگ داخلی. Alcott محقق دانیل Shealy می گوید که "عمه نلی خاطرات" نشان دهنده چه نویسنده به نام احساساتی فاز اولیه خود را غوطه ور شدن در چنین نویسندگان انگلیسی به عنوان چارلز دیکنز و سر والتر اسکات.

"شما می توانید او را ببینید چیدن در برخی از خیالی حتی sensationalized مواد از آن کتاب است. آن زمان دشوار برای او را به این دلیل که خانواده کوتاه بود اما آن را نیز یک زمان خلاق. او شروع به توسعه به عنوان یک نویسنده می گوید:" Shealy یک استاد زبان انگلیسی در دانشگاه کارولینای شمالی-شارلوت.

"اگر من تا به حال به این مقایسه به "زنان کوچک" من می خواهم بگویم که شما می توانید توانایی خود را برای ایجاد شخصیت های که شما می توانید یک مورد علاقه در. و شما توانایی خود را به چند رشته از داستان رفتن در جهات مختلف و شما تعجب کنید که چگونه او را از رفتن به کراوات این همه با هم. واضح است که این داستان در ساختمان به بزرگ نشان می دهد و ما در حال رفتن به یادگیری چیزهای جدید در مورد شخصیت های تاریخی،"

آنلاین: رشته مجله: www.strandmag.com

بیالیک و بتمن: بازیگر تیم با DC برای کتاب های علوم

نیویورک (AP) — "The Big Bang Theory" بازیگر Mayim Bialik است teaming با DC Entertainment در یک پروژه است که می پیوندد ابرقهرمان قدرت به قدرت علم است.

این ترکیب عکس نشان می دهد یک پوشش تصویر منتشر شده از کمیک DC از "فلش حقایق" توسط Mayim Bialik چپ و Mayim Bialik به عنوان او صحبت می کند و در AT&T شکل است: "اسکالی اثر واقعی است" پانل در 22 ژوئن 2019 در بربنک کالیفرنیا. "نظریه انفجار بزرگ" بهترین بازیگر زن بیالیک است teaming با DC Entertainment در یک پروژه است که می پیوندد ابرقهرمان قدرت به قدرت علم است. (درک جذابیت/کمیک DC از طریق AP به سمت چپ و عکس از آسوشیتدپرس)

DC سرگرمی پنج شنبه اعلام کرد که بیالیک خواهد همکاری با محبوب کمیک نویسندگان و تصویرگران در یک مجموعه داستان است که ویژگی های بتمن, سوپرمن, فلش و دیگران در جستجوی چنین رمز و راز مانند چرا یخ های قطبی ذوب می شود و آنچه می تواند در بر داشت در پایین از دریا.

"فلش حقایق" خواهد شد در فوریه و ارائه "مفید پل بین S. T. E. M. (علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی) درس تدریس در داخل کلاس درس و چگونه این اصول ما را تحت تاثیر قرار زندگی روزمره" DC را اعلام کرد.

بیالیک خودش یک عصب شناسی و نویسنده که کتاب قبلی شامل "فراتر از زنجیر" و "Girling است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن