دراکات, تاینسبرو سر به نظر سنجی این هفته

چند ماه پس از آنها در اصل مجموعه ای رخ می دهد, انتخابات محلی در حال میله میله در دراکات و تاینسبرو هفته آینده.

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

چند ماه پس از آنها در اصل مجموعه ای رخ می دهد, انتخابات محلی در حال میله میله در دراکات و تاینسبرو هفته آینده.

در دراکات رای دهندگان را به پای صندوق های رای در روز دوشنبه. در این سال رای گیری ویژگی های به شدت مورد بحث و مجادله در مسابقه برای هیئت Selectmen با پنج نامزد رقابت برای دو باز صندلی: سابق بیشتر لوول دانشکده فنی رئیس کمیته یوسف Espinola; محلی خدمات مالی و حرفه ای آلیسون Genest; دراکات برنامه ریزی رئیس هیئت مدیره علامت نخود; ى هیأت تجدید نظر عضو هدر سانتیاگو Hutchings; و کارشناسی ارشد برنامه ریزی رئیس کمیته فیلیپ Thibault.

این رای گیری همچنین ویژگی های چند بلامنازع مسابقات. تازه وارد رنه جوان در حال اجرا است برای باز کردن صندلی در کمیته مدرسه و سابق شهر سلامت مدیر تام Bomil است که به دنبال انتخابات را به دراکات سازمان مسکن مدیره از کمیسیون. همچنین در حال اجرا بلامنازع هستند لیندا Trouville به صورت امانت از کتابخانه های عمومی و ویلیام مورن برای کمیسر دراکات تامین آب منطقه و دیرین Town Clerk کاتلین گراهام.

رای دهندگان را نیز در نظر بگیرید در این رای گیری که آیا برای افزایش محلی مالیات اضافه بها برای جامعه حفظ عمل از 2% به 2.5% سنجش همه نامزدها برای هیئت Selectmen گفته اند که آنها را پشتیبانی نمی کند در نور از بار مالی این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در تاینسبرو سه رقابت نژادها در شیر در روز انتخابات با دو شامل نوشتن نامزدها. برای دو کرسی در هیئت Selectmen, امتیازهای رونالد Keohane و Hillari Wennerstrom خواهد شد و در صورت خاموش در برابر تازه وارد کن Pappas و نوشتن در نامزد دیو لئو.

Wennerstrom سابق دستیار شهر مدیر سابق سه دوره مدرسه عضو کمیته. او انتخاب شد به هیئت Selectmen در سال 2017 و در حال حاضر در حال خدمت به عنوان هیئت مدیره رئیس. Keohane که بازنشسته شده است به دنبال یک دوره دوم در هیئت مدیره پس از برنده شدن در یک صندلی در سال 2017.

Pappas بازنشسته تاینسبرو آتش نشان خدمت در کمیته امور مالی, سرمایه کمیته برنامه ریزی و کتابخانه هیئت امنا. او نیز مشغول به کار تمام وقت در مدیریت و استراتژی در بخش فن آوری. با توجه به Facebook پست اعلام نامزدی خود را لئو یک K-9 officer در چلمزفورد سابق و یک صاحب کسب و کار کوچک.

مدرسه فعلی کمیته صندلی رایان مک ماهون است که به دنبال انتخاب مجدد در برابر دو ارسال نامزدها: Dustine پوما پدر و مادر و توکسبری معلم و جفری Bowe ارشد مدیر پروژه برای یک موسسه مالی در بوستون. در این مسابقه برای یک صندلی در برنامه ریزی هیئت مدیره وقت Corliss Littlefield خواهد مدیره صورت متناوب جرمی بالدوین که ثبت نام معمار.

در دراکات این انتخابات باز خواهد بود از 7 صبح تا 8 بعد از ظهر دوشنبه در شورای پیری ماموت در جاده و Englesby مدرسه ابتدایی در Lakeview خیابان. در تاینسبرو این نظر سنجی باز خواهد شد از ظهر تا 6 بعد از ظهر سه شنبه در تاینسبرو مدرسه در نوریس جاده و تاینسبرو مدرسه ابتدایی در وستفورد جاده ها است.

آخرین مطالب