دراکات دختر بچه, پدر, جمع آوری بیش از $26,000 برای خیریه با کتاب اصلی

دراکات — این همه را با یک داستان قبل از خواب.این که چگونه استلا بونر, 10, توصیف ریشه های "دارین کتابدار" 50.00

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

دراکات — این همه را با یک داستان قبل از خواب.

این که چگونه استلا بونر, 10, توصیف ریشه های "دارین کتابدار" 50.000 کلمه رمان او به تازگی به پایان رسید نوشتن با او, پدر, پاتریک.

پدر و دختر بوده است اضافه کردن به داستان کم کم در هنگام خواب هر شب و حتی تا به حال به نوشته برخی از آن را. اما آنها هرگز ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی. به طوری که مدارس و کسب و کار بسته درهای خود را در ماه مارس در نور از بیماری همه گیر کوروناویروس آنها را دیدم یک فرصت است.

"ما نوشت: چند فصل در اینجا وجود دارد اما ما واقعا نمی شروع تا قرنطینه بنابراین ما تا به حال فرصتی برای نشستن و واقعا شروع" گفت: استلا که حضور کمپبل مدرسه ابتدایی در دراکات.

فلش رو به جلو چند هفته و بسیاری از نوشتن جلسات بعد و استلا و پدر او را در حال حاضر مطرح شده بیش از $26,000 برای سازمان های غیر انتفاعی تغذیه امریکا با ارائه نسخه الکترونیکی این کتاب برای کسانی که کمک مالی حداقل 10 دلار به Facebook جمع آوری کمک.

این رمان شرح زیر دارین, یک دختر جوان که کشف او دارای قدرت جادویی برای پرش در داخل و خارج از کتاب و ارتباط برقرار کردن با شخصیت های درون آنها را. کلاسیک عناوین مانند "جادوگر شهر اوز" "ماجراهای هاکلبری فین" و "كنت مونت کریستو" را در ظاهر به عنوان دارین ماجراهای طریق صفحات خود را با دوستان خود.

و استلا و پدر او آماده نیست برای قرار دادن قلم خود پایین فقط رتبهدهی نشده است — جفت طرح به مرکز حداقل دو کتاب دیگر در اطراف "دارین کتابدار را" تنظیم اقیانوس نقطه ساختگی شهر ساحلی با الهام از سکیتوات جرم. برای بونر بهترین بخش از نوشتن این کتاب این بود که به کار در آن با دخترش که از او به عنوان "بزرگ خوان."

استلا و پاتریک بونر از دراکات (حسن نیت ارائه میدهد از پاتریک بونر)

"من لذت بردن از نوشتن آن همیشه یک سرگرمی است. اما من همیشه backburner آن پس به او فشار دادن من به نوشتن ادامه یک راه خوب برای جلوگیری از procrastinating و او واقعا از آن لذت بردم و شروع به یادگیری همه چیز در مورد توطئه و شخصیت ها و چیزهایی مانند این که" بونر گفت. "پس از آن نوع کار هر دو راه — او مرا هل داد و من رو به آموزش او."

در پایان یک رمان است و یک دستاورد بزرگ در هر سنی اما بونر گفت: استلا نمی خواهم به جشن گرفتن آن منتشر شده است. در عوض او می خواست به انجام کاری برای دیگران الهام livestream نفع کنسرت ویژه و اجرای آن را تبدیل به امری عادی در تلویزیون و رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر.

"ما در حال حاضر پول برای لباس و غذا و مسائل و برخی از مردم پول ندارم برای انجام این کار" استلا گفت. "بنابراین من می خواستم برای کمک به افرادی که نمی توانند به خود کمک کند."

در اصل پدر و مادر تنظیم هدف خود را برای تغذیه امریکا جمع آوری کمک 500 دلار فرض که آنها می خواهم به دریافت کمکهای مالی بیشتر از خانواده و دوستان — اما آنها به زودی منفجر گذشته که معیار. کمک های مالی از آمد تا آنجا که رم هنگ کنگ و نیویورک و استلا گفت: آنها حتی درخواست های دریافت شده به ترجمه این کتاب به زبان اسپانیایی است.

بونر گفت: خانواده شده است floored غلیان احساسات سخاوت و پشتیبانی .

"واقعا احساس خوبی به های داستان من" استلا گفت.

برای کمک به جمع آوری کمک که تمدید شده است از طریق پایان ماه بازدید www.facebook.com/donate/365020344458727. اهدا کنندگان همچنین می توانید به طور مستقیم از طریق تغذیه امریکا وب سایت و ایمیل بونر در darienthelibrarian@gmail.com برای دریافت نسخه الکترونیکی از کتاب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن