دراکات دانشجوی سال اول تالبوت ارائه تاثیر مثبت در طول زمان دشوار است

Ashlee تالبوت ثابت نیست و معمولی خود را دانشجوی سال اول در دادگاه در زمستان سال گذشته برای دراکات دبیرستان دخت

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

Ashlee تالبوت ثابت نیست و معمولی خود را دانشجوی سال اول در دادگاه در زمستان سال گذشته برای دراکات دبیرستان دختران تیم بسکتبال.

با استعداد 5-پا-5 گارد نقطه به طور متوسط 15 امتیاز در هر بازی و کمک به رهبری Middies به تقسیم 2 شمال یک چهارم نهایی خود را برای اولین بار postseason ظاهر پس از سال 2016. با 26 امتیاز و 17 آمدن در سه ماهه چهارم, در دراکات را 61-56 مسابقه دست دادن به ویلمینگتون تالبوت نشان داد او می داند که چگونه به افزایش به مناسبت.

که قابل توجه بلوغ و توانایی را بیشتر از لحظه ای است که یک بار دیگر در حال قرار دادن بر روی صفحه نمایش توسط تالبوت در حال حاضر در حالی که او در خانه گیر کرده در طول جهانی COVID-19 بیماری همه گیر. 15-year-old همراه او عشق بازی بسکتبال فراوانی از وقت آزاد و تمایل به کمک و ابداع یک راه برای ایجاد یک تاثیر مثبت در طول این بحران جدی در سلامتی.

تالبوت شده است آموزش دو بسکتبال کلاس ها هر هفته سه شنبه ها و پنج شنبه ها در 2:30), زندگی, زوم از خانه اش. این کلاس با نام "پرتال تخصصی اولی با خاکستر" و به عنوان رشد در محبوبیت به عنوان قرنطینه رفته است. به عنوان کلمه در مورد کلاس گسترش از طریق رسانه های اجتماعی و بیشتر شرکت کنندگان شروع به پیوستن به تالبوت با ایده آمد به T-پیراهن ساخته شده برای کلاس و فروش آنها با تمام سود به دراکات شربت خانه مواد غذایی به عنوان بخشی از coronavirus امداد.

در صبح روز شنبه و اشلی و پدر استیو کاهش یافته است یک بررسی برای $600 به دراکات شربت خانه مواد غذایی محلی 501(c)(3) فراهم می کند که کوتاه مدت و بلند مدت کمک های غذایی به دراکات ساکنان که در حال تلاش برای قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است.

"آن را احساس می کند واقعا خوب است که من می تواند کمک به دیگران گفت:" اشلی, که همچنین بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال پاییز گذشته. "و من نیز کمک به مردم بهبود بازی خود را. بسیاری از چیزهای را که من انجام دهید این است برای کمک به بازیکنان جوان بهتر است اما من فکر می کنم آن می تواند کمک به همه بازیکنان است."

این همه زمانی آغاز شد که او در مدرسه تربیت معلم از او خواست به انجام یک "بازی بسکتبال دریل هفته" کلاس برای بازیکنان جوان به تماشا و یادگیری از. از آن, اشلی تصمیم به گسترش آن را به یک زوم کلاس و باز آن را به هر کس که می خواست برای پیوستن به. هر کلاس است 40-60 دقیقه با تمرکز بر روی توپ-دست زدن به ایجاد خود را به ضرب گلوله تیراندازی دریل و لیآپ دریل. هر جلسه جذب مخاطب از هر نقطه از 8-18 بازیکنان از دراکات و شهرهای اطراف.

جلوی تی شرت می گوید: "Hoops با خاکستر" بالاتر از عبارت "اجتماعی فاصله درست انجام شود" و در زیر آن است "زوم 2020." پشت تی شرت دارای یک نقل قول منسوب به بزرگ مایکل جردن: "برخی از مردم می خواهم آن را به اتفاق می افتد برخی آرزو می کنم این اتفاق می افتد و دیگران آن را اتفاق می افتد."

"به عنوان یک پدر من بسیار هیجان زده در مورد آنچه که او گفت:" استیو که تیم اول دانشگاه یا دانشکده مربی بیس بال در دراکات ، "او را به انجام است که به هر حال او با این نسخهها کار تمام وقت — پس از آن یک راه عالی برای کمک به حتی بیشتر.

"من و همسرم در مورد آن صحبت تمام وقت — او را دوست دارد به بازی بسکتبال او را دوست دارد به پشت او یک داوطلب جوانان و مربی فوتبال. او همیشه چیزی برای ماندن مشغول ورزشی جهان است. زمانی که او تصمیم گرفت به مهارت ویدئوها به فروش تی شرت و جمع آوری پول برای غذا آشپزخانه آن را در زمان یک وضعیت بد کردم و برخی از آن خوب است."

این کمک می کند که اشلی را بازی یکی ارزش تقلید برای بازیکنان جوان. در دراکات را 60-58 اضافه ناراحت برنده بیش از برلینگتون در بخش 2 شمال دور اول او به خاک سپرده اواخر 3-اشاره گر به گره آن را در قوانین و مقررات و در نهایت تا به حال این بازی برنده سرقت و لیآپ در OT.

او گفت که او امیدوار است برای ادامه انجام زوم ویدئوها زمانی که این بیماری همه گیر به طول می انجامد و شاید حتی دیگر.

"حتی زمانی که بچه ها در فصل ممکن است آن را خوب است برای نگه داشتن آنها را با آن" گفت: Ashlee.

وجود دارد هیچ گفتن چقدر محبوب "Hoops با خاکستر" را دریافت کنید.

"این در حال حاضر راه بیش از ما فکر می گفت:" استیو. "ما فکر کردیم که شاید ما فقط می خواهم ارسال یک زن و شوهر-صد دلار بیش از وجود دارد. اما معلوم شد بسیار جذاب است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب