اجازه ندهید ویروس رانندگی با سرعت اپیدمی

ما قبلا افشا و خنثی انتظار است که تیز COVID-19 ایجاد شده کاهش ترافیک در دولت جاده های عملکرد مربوط به کاهش در

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

ما قبلا افشا و خنثی انتظار است که تیز COVID-19 ایجاد شده کاهش ترافیک در دولت جاده های عملکرد مربوط به کاهش در تعداد جدی به موتور خودرو حوادث است.

همانطور که ما کشف آن در واقع تولید شده کاملا مخالف نتیجه.

ماساچوست' جاده مرگ و میر در واقع دو برابر شده در مارس بخشی از آنچه که مقامات به عنوان یک "روند نگران کننده" بیشتر رانندگی بی پروا در حال حاضر که جاده باز است جایگزین خیابان های متراکم.

به عنوان داده ها نشان داد 28 نفر کشته در تصادفات ماه گذشته یکی بیش از 27 که درگذشت در مارس 2019 با وجود نصف مقدار ترافیک.

بزرگراه مدیر گالیور جاناتان به خبرنگاران گفت: در آن زمان که محققان اعتقاد سرعت و یا حواس پرتی درگیر شدند در بسیاری از تصادفات منجر به مرگ.

در واقع مقدماتی اعداد را نقطه به نقطه مربوط به افزایش سرعت بیش از حد با بلیط های صادر شده برای رانندگان سفر بیش از 100 مایل در ساعت افزایش نزدیک به sevenfold در ماه آوریل است.

که گمان متاسفانه ثابت می شود دقیق در حال حاضر که ما در ماه آوریل تکمیل تصویر.
ماساچوست سربازان دولت های مختلف و شهرداری و ادارات پلیس صادر 15,071 سرعت استنادهای در مارس و آوریل — از جمله 259 به رانندگان دستگیر و در سرعت 100 مایل در ساعت یا بیشتر با توجه به اطلاعات به دست آمده از طریق یک بوستون هرالد عمومی-درخواست سوابق.

یکی دیگر از 1,035 رانندگان خواهان سرعت 90 مایل در ساعت به 100 مایل در ساعت ماساچوست وزارت حمل و نقل سوابق نشان می دهد در حالی که اضافی 2,518 گرفتار شده بودند برای بالا بردن سرعت بین 80 مایل در ساعت و 90 مایل در ساعت.

مقامات تاکید می کند که این لحظه موتوری ساقط دلیل می تواند منجر به عواقب فاجعه بار.

"اگر شما نمی فکر می کنم به اندازه کافی از زندگی خود را به نگه داشتن از رانندگی که سریع فکر می کنم در مورد گناه رانندگان که زندگی شما در خطر انداختن مردم به عزیزان ایمنی که تهدید خود را حماقت" گفت: وزارت امور خارجه سخنگوی پلیس دیوید Procopio.

"این بسیار دشوار است برای زنده ماندن یک تصادف زمانی که شما در حال رفتن 90 مایل در ساعت یا 100 مایل در ساعت. شما واقعا خطر زندگی خود و زندگی دیگران" اضافه شده مریم مگوایر, AAA شمال شرقی مدیر عمومی و امور قانونگذاری.

به عنوان با disproportionally بالا تعداد رانندگی مربوط به مرگ و میر در همان دوره در هر بخشی از دولت ثبت گزارش از سرعت بیش از حد.

پلیس سنجش زمان یکی از رانندگان رانندگی 140 مایل در ساعت در یک 65 مایل در ساعت در منطقه در استوتون. دو نفر دیگر آمار 130 مایل در ساعت در یک 65 مایل در ساعت در مناطق در لودلو و شمال اتلبارو.

یک Yarmouth راننده بود موقع ضربه 125 مایل در ساعت در 55 مایل در ساعت در جاده در حالی که دیگری در لینکلن آمار 110 مایل در ساعت در 45 مایل در ساعت در منطقه.

یک دولت-پلیس سرکوب speeders, بودجه از طریق باز کردن جاده ها سرعت کاهش اعطای تولید یکی دیگر از 1,204 استناد و یا هشدارهای پس مارس 26.

سخنگوی Procopio گفت: گارد جلو و حداقل یک راننده رفتن از 100 مایل در ساعت و یا بیشتر روی "فقط در مورد هر تغییر."

الکترونیکی بزرگراه نشانه هایی نیز شده اند ترغیب رانندگان به رعایت سرعت مجاز و "عمل نقلیه فاصله."

جالب اینجاست که این آشکار بیان آزادی از ترس محدوده پناه در محل در حال حاضر فراهم می کند کمبود مالی کشورهای مشترک المنافع با یکی از آن چند منابع درآمد است.

اما درآمد دولت را با کمال میل و تجارت برای افزایش رسید و در نتیجه از بازگشایی ماساچوست اقتصاد است.

و این به نوبه خود به احتمال زیاد منجر به یک کاهش در تعداد need-for-speed crazies.

تا زمانی رخ می دهد که پیام روشن است: کم کردن سرعت.

"همه گیر و یا هیچ بیماری همه گیر" Procopio گفت: "ما در خارج وجود دارد به دنبال شما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب