تقسیم سنا تایید Ratcliffe به عنوان رئیس اطلاعات

توسط مری کلر JALONICK و اریک تاکرواشنگتن (AP) — به شدت تقسیم سنا تایید کرد جان Ratcliffe به عنوان مدیر اطلاعات

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط مری کلر JALONICK و اریک تاکر

واشنگتن (AP) — به شدت تقسیم سنا تایید کرد جان Ratcliffe به عنوان مدیر اطلاعات ملی در روز پنج شنبه با دموکرات ها به دلیل خودداری از حمایت از نامزدی بیش از ترس است که او را سیاسی جامعه ایران را تحت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

همه دموکرات ها مخالف Ratcliffe, او اولین DNI به نصب بر روی یک حزبی رای از موقعیت ایجاد شده در سال 2005. چوب خط حساب کردن شد 49-44.

Ratcliffe را بیش از این آژانس در یک زمان پر سر و صدا. ملت چهره تهدیدات ایران و کره شمالی, روسیه, دروغ مبارزات به دخالت در انتخابات آمریکا و تنش با چین بر افزایش رقابت و گسترش coronavirus. در همان زمان تهمت مشاهده شده است که سازمان های اطلاعاتی با بی اعتمادی و سرنگون یا اخراج های متعدد مقامات.

تگزاس جمهوری بعید به نظر می رسید برای به دست آوردن موقعیت زمانی که او نامزد دریافت جایزه بود در ماه فوریه به عنوان او در حال حاضر نامزد برای این کار در سال گذشته و سپس انصراف پس از جمهوریخواهان سوال خود را تجربه. اما سناتور گرم به او را به عنوان آنها رشد نگران تحول در جامعه اطلاعاتی و می خواستم دائم تایید مدیر.

Ratcliffe را جایگزین ریچارد Grenell فعلی سرپرست که نظارت برخی از پرسنل تغییرات. Grenell سفیر ایالات متحده به آلمان نازک هوش پس زمینه دیده می شود و به عنوان یک وفادار به مغلوب ساختن پیشی جستن. به عنوان سرپرست او دستور داد بررسی DNI دفتر که تهمت منتقدان می ترسید تلاشی بود برای تمیز کردن خانه.

آخرین سنا تایید هوش مدیر سابق ایالت ایندیانا دن کت محبوب با همکاران سابق خود در کنگره اما در سمت چپ پست تابستان گذشته پس از برخورد با رئيس جمهور.

دموکرات ها اجازه رای سریع در Ratcliffe را نامزد حذف رویه معمول خود را تاخیر در سیگنال است که با وجود شک و تردید آنها ترجیح می دهند او را در این کار بیش از Grenell.

Ratcliffe اصرار داشت خود را در طول سه ماهه آخر سال است که او می خواهد یک رهبر مستقل اما در مواجهه شک و تردید. عضو مجلس کنوانسیون کمیته, او شده است یک مدافع سرسخت رئیس جمهور از طریق مجلس استیضاح و تحقیقات به دخالت.

مین ایالت آنگوس کینگ مستقل که قفقاز با حزب دموکرات و یک عضو مجلس سنا هوش پانل گفت: "نگرانی که Ratciffe دارای تجربه محدود در جامعه اطلاعاتی و در عین حال تجربه های گسترده ای در سیاست است. "یک ترکیب خطرناک است," او گفت:.

"در حال حاضر بیش از همیشه حیاتی است که DNI احترام بحرانی فایروال است که باید وجود داشته باشد بین هوش و محاسبات سیاسی — به خصوص اگر حقیقت این نیست که رئیس می خواهد به شنیدن" پادشاه گفت:.

قبل از انتخاب شدن به کنگره در سال 2014 Ratcliffe شد شهردار هیت تگزاس و وکیل ایالات متحده در منطقه شرق تگزاس. زمانی که او برای اولین بار نامزد دریافت جایزه سناتور سوال که آیا او تا به حال به اندازه کافی هوش و تجربه و این که آیا او برداشت به دلیل تمایل خود را برای دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن.

اما با توجه به Ratcliffe کار برای جدا کردن خود از رئیس جمهور را تایید شنوایی از جمله گفت به اعتقاد او دخالت روسیه در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری, نتیجه مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت کرده است. او گفت که در ارتباط به ناروا جامعه اطلاعاتی را یافته و حتی اگر او می دانست که تهمت مخالفت با آنها و ممکن است آتش او را.

هنوز موقعیت حمل منحصر به فرد با چالش های رئیس جمهور داده ظاهری تمایلات سیاسی به هوش و خم سازمان های اطلاعاتی به او خواهد شد. مغلوب ساختن پیشی جستن را علنا رد هوش جامعه ارزیابی در تقابل با دیدگاه خود از جمله در روسیه دخالت.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین نشان داده است خود را به عنوان مشتاق به سازمان های اطلاعاتی بررسی مسائل است که او امید را حمایت از مواضع سیاسی خود را با سازمان در حال حاضر در تلاش برای تعیین اینکه آیا coronavirus پدید آمده در یک آزمایشگاه در چین و یا در یک بازار.

علاوه بر این DNI است در مواجهه با فشار از جمله از جمهوری خواهان در کنگره به تنزل رتبه دادن و اطلاعات عمومی از روسیه بررسی که تهمت متحدان امیدوارم بازیگران, ارشد دولت اوباما مقامات از جمله معاون سابق رئیس جمهور و 2020 حریف جو بایدن در نور منفی.

هفته گذشته مثلا جمهوری خواهان مجلس سنا منتشر شد به تازگی لیست محرمانه از مقامات اطلاعاتی سابق که درخواست هویت آمریکایی از گزارش های اطلاعاتی. آمریکا تبدیل به سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

در روز سه شنبه جمهوری خواهان منتشر ژانویه 2017 یادداشت که سوزان رایس رئیس جمهور, باراک اوباما, مشاور امنیت ملی نوشت به خودش. این مستند حساس و گفتگو در مورد فلین و مخاطبین است که او شرکت در اوایل ماه است که با اوباما و FBI مدیر James Comey. Grenell محرمانه کامل یادداشت پس از درخواست خواهان آن است.

و شده اند وجود دارد تماس از دموکرات ها و فلین خود وکیل به انتشار اسناد محرمانه رونوشت از قطع تماس های تلفنی در طول ریاست جمهوری دوره گذار بین فلین و پس از آن-سفیر روسیه سرگئی Kislyak. فلین التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد این ارتباطات هر چند وزارت دادگستری است و پس از نقل مکان به اخراج این مورد.

"هیچ وکیل برای فلین تا به حال آن را دیده یا شنیده و ضبط" تماس فلین وکیل سیدنی پاول گفت: در یک ایمیل به آسوشیتد پرس. "من می خواهم هر دو."

--

آسوشیتد پرس نویسنده Deb Riechmann کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن