Carl Reiner محبوب خالق 'دیک ون دایک نشان می دهد' می میرد

توسط مایک استوارتنیویورک (AP) — Carl Reiner های مبتکرانه و همه کاره نویسنده بازیگر و کارگردان است که از طریق ش

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

توسط مایک استوارت

نیویورک (AP) — Carl Reiner های مبتکرانه و همه کاره نویسنده بازیگر و کارگردان است که از طریق شکست به عنوان یک دوم "موز" به سید سزار و رز به کمدی را مقابل صفوف به عنوان خالق "دیک ون دایک نشان می دهد" و مستقیم به مل بروکس' "از 2000 سال, پیر مرد" درگذشت. او 98.

Reiner دستیار جودی Nagy گفت: او دوشنبه شب از علل طبیعی در خانه اش در بورلی هیلز کالیفرنیا.

او یکی از نشان می دهد کسب و کار " بهترین دوست game مردان است. قد بلند, طاس, Reiner بود خوش چهره کوچک و نقره ای صفحه نمایش: در سزار 1950s گروه تئاتر به عنوان snarling toupee ، ماندگاری آلن بردی از "دیک ون دایک نشان می دهد" و در این فیلم به عنوان "The Russians Are Coming, the Russians Are Coming" و "it's a Mad, Mad, Mad, Mad World."

در سال های اخیر او در بخشی از رندانه باند در "ocean's Eleven" فیلم با بازی جورج کلونی و به نظر می رسد در فیلم های مستند از جمله "برادوی: فراتر از عصر طلایی" و "اگر شما در Obit خوردن صبحانه است."

مراسم تجلیل از ریخت و در آنلاین از جمله از استیو مارتین که گفت: "خداحافظی برای من بزرگترین مربی در فیلم و در زندگی است. با تشکر از شما عزیز کارل." بازیگر Josh Gad به نام Reiner "یکی از بزرگترین کمدی ذهن همه زمان" و سارا سیلورمن گفت: "انسانیت خود را فراتر از مقایسه." بازیگر Alan Alda در توئیتر خود نوشت: "استعداد خود را زندگی می کنند برای مدت طولانی, اما از دست دادن مهربانی و نجابت برگ یک سوراخ در قلب ما." بیلی کریستال افزود: "همه ما در کمدی را از دست داده است."

فیلم Reiner کارگردانی شامل "اوه خدا!" با بازی جورج برنز و جان دنور; "همه از من" با مارتین و لیلی تاملین و 1970 کمدی "کجا Poppa?" او به خصوص با افتخار از آثار او از جمله "Enter خنده" یک سرگذشتی رمان بعد از آن اقتباس شده به یک فیلم و برادوی نشان می دهد; و "من حدیثی زندگی" خاطرات منتشر شده در سال 2003. او دوران کودکی خود را بازگو و خلاق سفر در سال 2013, کتاب "من من به یاد داشته باشید."

اما بسیاری از به یاد داشته باشید Reiner برای "دیک ون دایک نشان می دهد" یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران و یک مدل از گروه بازی کمدی فیزیکی و بی انتها مهربان شوخ طبعی است. آن را ستاره دار ون دایک به عنوان یک کمدی تلویزیون نویسنده کار برای یک خواستار, گریز از مرکز, رئیس (Reiner) و زندگی با همسر خود (مری تایلر مور در عمده تلویزیون نقش) و پسر.

"ون دایک نشان می دهد که احتمالا هیجان انگیز ترین از دستاوردهای چرا که بسیار شخصی" Reiner یک بار گفت. "این در مورد من و همسرم زندگی در نیو راشل و کار در Sid سزار نشان می دهد."

خلبان, نوشته شده توسط Reiner, ستاره دار خود را به عنوان راب پتری و پخش در ماه جولای سال 1960. که نشان می دهد دوباره (CBS مدیران نگران Reiner را منجر شخصیت به نظر می رسد بیش از حد یهودی) ون دایک ریخته شد و این برنامه فرار از 1961 تا 1966. یکی از معروف فن اورسن ولز شناخته شده است برای عجله به اتاق خواب خود را در بعد از ظهر به طوری که او می تواند در نزدیکی یک تلویزیون که نشان می دهد بود.

"اگر چه آن را یک تلاش مشترک" ون دایک بعدها نوشت: "همه چیز در مورد نشان می دهد ریشه از خود (Reiner را) بی وقفه و enviably جذاب خنده دار و بارور مغز و trickled پایین برای بقیه از ما."

خط داستان به حال پتری به عنوان سر نویسنده "آلن بردی نمایش" یک کمدی-انواع سری نه بر خلاف "خود را نشان می دهد, نشان می دهد," که در آن Reiner به عنوان بردی بود و خود خواه ، پتری را نویسندگان همکار بودند و شخصیت بازیگران Morey آمستردام به عنوان دوستان سورل و رز ماری به عنوان سالی راجرز.

آن اوایل یک تقلید مسخره امیز از سزار نشان می دهد که بعدها به دراماتیزه در فیلم "مورد علاقه من سال" و نیل سیمون بازی "خنده در طبقه 23."

علاوه بر بازیگری و تولید "ون دایک" سری Reiner نوشت و یا co-نوشت: ده ها تن از قسمت. اگر چه نشان می دهد بهترین از خوب تمیز سرگرم کننده آن بود به اندازه کافی تمیز برای شبکه بازرسان. Reiner اغلب مبارزه شبکه مقامات بیش از ترتیبات خواب از راب و همسرش; این Petries خواب در تخت های دوقلو. او می خواست آنها را به خواب با یک تخت دونفره.

Reiner بود پیوست, کلاسیک, کمدی, نمایشنامه انتقادی "خود را نشان می دهد را نشان می دهد" در سال 1950 پس از نمایشی در برادوی بازی می کند. خیلی از Reiner اوایل کار آمد به عنوان یک دوم "موز" — اگر چه به عنوان سزار پس از آن "از جمله موز بر روی درختان رشد نیست." او در انجام طرح — satirizing همه چیز از فیلم های خارجی به rock 'n' roll — و افزود: استعدادهای خود را به نوشتن یک تیم که شامل بروکس, سیمون, وودی آلن و لری Gelbart.

"به عنوان دومین موز," او گفت: راهنمای تلویزیون "من تا به حال شانس به انجام فقط در مورد همه چیز یک بازیگر همیشه می توانید انجام دهید. اگر آن را خاموش آمد خوب من همه تشویق. اگر آن را نمی نشان می دهد سرزنش شد."

آن را در طول "نشان می دهد را نشان می دهد" سال های سال است که Reiner و بروکس شروع به بداهه skits که مبنایی برای "2000 سال, پیر مرد." Reiner مصاحبه بروکس پیر مرد و شاهد به تاریخ است.

Reiner: "آیا شما می دانید که عیسی مسیح؟"

Brooks: "من می دانستم که مسیح مسیح نازک lad, همیشه عینک صندل. آویزان در اطراف با 12 بچه های دیگر. آنها در آمد این فروشگاه هیچ کس تا کنون خرید هر چیزی. هنگامی که از آنها خواسته برای آب است."

پس از جفت انجام روال در یک مهمانی, Reiner گفت: Steve Allen اصرار آنها به نوبه خود گفتگوی بورسی به یک رکورد است. آلبوم "از 2000 سال با Carl Reiner و مل بروکس" ظاهر شد و در سال 1960 شروع شد از یک میلیون فروش حق رای دادن.

این دو برنده یک جایزه گرمی در سال 1998 برای خود "سال 2000 در سال 2000" و Reiner برنده چندین Emmys برای تلویزیون کار می کنند. در سال 2000 او با دریافت این مرکز کندی مارک تواین جایزه برای طنز. زمانی که سیستم صوتی ناموفق در شروع مراسم Reiner به نام از بالکن "آیا کسی که چهار دو یک باتری؟"

علاوه بر "همه از من" Reiner به کارگردانی مارتین در "Dead Men don't Wear Plaid," "مرد با دو مغز" و "حرکت تند و سریع."

Reiner پدر بازیگر-کارگردان Rob Reiner. جوان Reiner ستاره دار به عنوان پناهگاه مورچه در قانون "همه در خانواده" و کارگردانی "When Harry Met Sally ..." و "شاهزاده خانم عروس." Rob Reiner گفت: در یک صدای جیر جیر جمعه که خود را "قلب صدمه زدن به. او نور هدایت."

Carl Reiner متولد شد و در سال 1922 در شهر نیویورک قصبه برانکس یکی از دو فرزندان مهاجران یهودی. او در یک طبقه کارگر محله جایی که او آموخته است که به تقلید صداها و جوک بگویید. پس از دبیرستان Reiner با حضور درام مدرسه و سپس پیوست یک تئاتر کوچک ،

در طول جنگ جهانی دوم Reiner به ارتش پیوست و تور در دستگاه گوارش تنوع را نشان می دهد برای یک سال و نیم. بازگشت از مدرسه او فرود چند مرحله نقش از طریق شکستن در برادوی در "Call Me Mister."

او ازدواج خود را, همسر, Estelle در سال 1943. علاوه بر پسر راب, زن و شوهر تا به حال یکی دیگر از پسر لوکاس یک کارگردان و یک دختر سیلویا یک روانکاو و نویسنده. Estelle Reiner که در سال 2008 تا به حال یک نقش کوچک در Rob Reiner را "When Harry Met Sally..." — به عنوان زنی که موقعی مگ رایان در یک رستوران و می گوید: "من شما را از آنچه در او است."

بزرگترین ناامیدی بود "برت Rigby شما یک احمق" یک سال 1989 موسیقی او نوشت و کارگردانی که ستاره دار رابرت لیندسی یک بازیگر بریتانیایی Reiner اعتقاد بر این می تواند یک جدید دیک ون دایک. فیلم شکست مواجه و Reiner حرفه ای به عنوان یک مدیر پژمرده.

Reiner, inducted into the Academy of Television Arts and Sciences' سالن از شهرت باقی مانده درگیر سرگرمی های دیگر پروژه ها است. در 1990s او reprised آلن بردی شخصیت برای یک قسمت از "دیوانه در مورد شما."

مرگ او برای اولین بار گزارش روز سه شنبه توسط افراد مشهور, وب سایت TMZ.

____

AP ملی نویسنده هیلل ایتالیا و سرگرمی, نویسنده Mark Kennedy کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب