تنوع نگرانی درایو لوول شورای به دنبال ممیزی منابع انسانی

لوول — یک سخنران پس از دیگری شناسایی عدم تطابق در شورای شهر در جلسه سه شنبه شب.در یک شهر که در آن حدود نیمی از

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

لوول — یک سخنران پس از دیگری شناسایی عدم تطابق در شورای شهر در جلسه سه شنبه شب.

در یک شهر که در آن حدود نیمی از ساکنان افرادی هستند که رنگ آنها گفت: کارکنان داخل سالن شهرستان به نظر می رسد اکثریت سفید.

"نیروی کار از شهر لاول منعکس نمی کند جمعیت این شهر گفت:" کیم سو

کیم پیوست دیگران در این جلسه به صحبت در حمایت از شخص ثالث حسابرسی از شهرستان بخش منابع انسانی.

این شورا به اتفاق آرا به تصویب یک حرکت آورده توسط نمایندگان Vesna Nuon و جان Drinkwater که پرسید: شهرستان, مدیر, به گزارش هزینه ممیزی در این شهر از شیوه های استخدام و ارائه توصیه هایی برای یک "متنوع و فراگیر شهرستان نیروی کار است." همچنین درخواست مدیر کشف فرصت برای خارج برنامه ریزی و کمک های مالی به صندوق تلاش است.

"وجود دارد فوریت" گفت: Nuon. "ما نیاز به نگاهی به این در یک تصویر گسترده تر."

درخواست میان می آید در سراسر کشور در اعتراض سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس در پی مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در مینه سوتا است.

عضو شورای Sokhary Chau صحبت در مورد فلوید در اوایل بخش از این نشست که نمایندگان به طور معمول eulogize اعضای جامعه. Chau گفت: او حمایت حسابرسی با وجود پتانسیل هزینه این تلاش در طول یک متزلزل بودجه سال.

"من فکر می کنم آنچه اتفاق افتاده در سطح ملی نوع باز چشم ما کمی," او گفت:.

Drinkwater همچنین با اشاره به این رویدادهای ملی به عنوان یکی از دلایل او در حمایت از این حرکت حتی با گونه ای از این بیماری همه گیر. وی با تمجید از تلاش های بخش منابع انسانی برای افزایش تنوع در سال های اخیر اما گفت که او همچنین اعتقاد بر این شهر می تواند به نفع از یک متخصص.

"من فکر می کنم این مهم است که ما حرکت رو به جلو با مراحل بتن," او گفت:.

بابی Tugbiyele شهر ساکن بوده است در دفاع از اصلاحات در شهرستان استخدام برای چندین سال. او بنیانگذار جهش Network, LLC یک شرکت استخدام به صورت متنوع و کمتر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

"تعصبات وجود دارد," او گفت: قبل از جلسه. "به منظور به آدرس کسانی که تعصبات شما نیاز به مطمئن شوید که حق مردم وجود دارد در طول فرآیند مصاحبه."

Tugbiyele گفت که او نمی داند چه ممیزی را پیدا خواهد کرد. او در مقایسه با تلاش برای شناسایی "سیستمیک بی عدالتی" مانند کسانی که مورد بحث در طرح دعوی در دادگاه آورده شده توسط یک گروه از آسیایی و آمریکایی لاتین شاکیان چندین سال پیش. آنها استدلال این شهر در بزرگ انتخابات سیستم نقض حقوق خود و موفق به تغییر راه نمایندگان انتخاب می شوند.

Tugbiyele نیز اشاره ممیزی از لوول مدارس عمومی بخش منابع انسانی که بیش از 91 درصد از معلمان در لوول مدارس دولتی سفید هستند در حالی که 69 درصد از دانش آموزان در منطقه هستند و غیر سفید.

"این همه واقعا ریشه در همان گفتگو در مورد نگرانی در مورد آنچه که در شهرستان در حال انجام است و انجام نمی," او گفت:.

Drinkwater گفت که او امیدوار است نمایندگان می تواند به همه موافق این شهر نیروی کار بود و نه بازتابی از آن جمعیت و حرکت رو به جلو از آنجا با راه حل.

عضو شورای دن Rourke گفت به اعتقاد او این شهرستان به خوبی انجام شد با استخدام تنوع. او گفت: 42 از 50 به تازگی استخدام آتش نشانان در اقلیت بودند.

او گفت: اگر کسی احساس می کند وجود دارد مسائل را با تعصب و یا نژاد پرستی در شهر عملیات او امیدوار است که آنها خواهد تماس با شهرستان و یا نمایندگان در مورد مشکل. Rourke همچنین سوال که چرا سازندگان از حرکت نمی بپرسید برای استخدام گزارش قبل از درخواست ممیزی هر چند در نهایت به حمایت از حرکت است.

"مهم نیست که چقدر خوب از کار من فکر می کنم ما در حال انجام ما همیشه می تواند انجام دهد بهتر است," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب