مصمم به OK; مصمم به حفظ و کمک به

لوول — TrinityEMS EMT سامانتا Kuenzler از لاول فکر می کردم او فقط به حال آلرژی در ابتدا, اما به عنوان روز خود

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

لوول — TrinityEMS EMT سامانتا Kuenzler از لاول فکر می کردم او فقط به حال آلرژی در ابتدا, اما به عنوان روز خود را در اواخر ماه مارس پیشرفت او شد بیشتر متراکم و به طور ناگهانی خود را از دست حواس چشایی و بویایی.

"من می دانستم که در قلب من چیزی درست نیست بنابراین من به نام مدیریت بلافاصله و آنها تا به حال من تست روز بعد" Kuenzler گفت.

او احتمالا خودش را در خانه خود را به عنوان او منتظر دو روز برای او COVID-19 نتایج آزمون به عقب می آیند. نتایج تایید او آلوده شد.

"من وحشت زده گفت:" Kuenzler بود که تثلیث EMT به قرارداد ویروس. "شما نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد که با تشخیص است."

Kuenzler یک لوول دبیرستان فارغ التحصیل که به مطالعه برای تبدیل شدن به یک EMT چرا که او می خواست برای کمک به مردم اما نمی دانم چه گفت که او در ابتدا عصبانی به عنوان به خوبی.

"من در یک حالت ذهنی خوب. من بسیار ناراحت," او گفت:.

"من مقصر خودم. من به درخواست " آیا من چیزی اشتباه است ؟ آیا چیزی وجود دارد که من می توانم انجام داده اند متفاوت'" Kuenzler گفت. "من در زمان این خبر واقعا سخت است برای چند روز اما من سعی کردم به تغییر را به یک چشم انداز مثبت. هدف من این است که برای ایجاد یک تغییر پس از این و از آن یاد بگیرند."

Kuenzler بیش از 10 یا 11 روز خواهد غلبه بر آنچه که در نظر گرفته شد "خفیف" عفونت از COVID-19. اما Kuenzler گفت: حتی که عفونت خفیف در سمت چپ او در اشک گاهی اوقات در شب از درد عضلانی و گرفتگی عضلات در پاها و سرفه و مبارزه برای فعال باقی می ماند حتی به عنوان او بسیار خسته است.

در زمان در حالی که اعمال خودش Kuenzler را به تکیه سر خود را در برابر یک دیوار و کار برای آرام کردن او تنفس یا ضربان قلب او گفت:.

"این بدحال که من در زندگی من" 26 ساله گفت. "و من در نظر گرفته شد مورد خفیف است که مجنون به من."

Kuenzler نظارت خود درجه حرارت آن رفت و هرگز بالاتر از 101.7 که او می داند — و حتی قادر به نظارت بر خود سطح اکسیژن خون به عنوان بیماری در زمان خود ، او باید در بیمارستان بستری شود هر چند او گفت که او می داند که شخص دیگری سن او که تا به حال در بیمارستان بستری شود با COVID-19 با وجود اینکه در غیر این صورت سالم است.

Kuenzler که تلاش برای تنظیم زمانی که او نقل مکان کرد و از کارولینای جنوبی به لوول به عنوان یک 13 ساله که تلاش کرده است با اضطراب و دیگر مسائل شخصی در طول سال گفت: او همواره تلاش می کند برای یادگیری و رشد قوی تر زمانی که او چهره های سختی. بنابراین او مجبور به حفظ روال حتی در بدترین روز از عفونت است.

"من می خواهم از خواب بیدار در خود من حدود 7:30 یا 8 و حتی زمانی که من واقعا بیمار من زور خودم را به دوش مسواک نخ دندان و استفاده از دهان را بشویید و پس از آن من می خواهم تماس بگیرید که من ورزش برای بعد چون خیلی خسته وقتی که من واقعا بیمار," او گفت:.

Kuenzler می دانستم که او تا به حال به ماندن هیدراته بنابراین او مطمئن ساخته شده او نوشید حدود یک گالن آب در هر روز. او تمرینات تنفسی به مطمئن شوید که ریه ها او هنوز هم عملکرد خوبی به اندازه کافی و خودش مجبور به فعال باقی بماند.

"من می خواهم تا زمانی که من احساس راحت به اندازه کافی برای انجام این کار و بکنم ظروف و یا پاک کردن چیزهای — مطمئن شوید که خانه تمیز بود به آن می باشد," او گفت:. "من دعا زیادی است. من فقط خیلی عصبانی و گاهی اوقات من می خواهم بگویم من خودم را یک گزینه برای دریافت مریض تر و من نه کاهش. افتضاح بود. من می خواهم خیلی antsy و دیوانه."

Kuenzler گفت که او بیمار بود برای هفت روز و سپس به آرامی شروع به گرفتن بهتر از بازگشت به حالت عادی پس از 10 یا 11 روز.

Kuenzler گفت: تجربه ساخته شده او بیش ترس از آنچه او چهره در محل کار و اضطراب او واقعا ضربه زمانی که او برای اولین بار پا به عقب در ترینیتی. اما آن را نیز ساخته شده او را حتی بیشتر انگیزه برای بیرون رفتن و انجام کار خود را.

"من فکر می کنم آن را ساخته شده من می خواهم به انجام آن بیشتر به خاطر کسی که به انجام این" او گفت:. "اگر شما ترس معنا است که شما باید انجام دهید چیزی شما را دوست دارم ؟ به این معنی که شما باید از آن رشد می کنند."

سامانتا Kuenzler از ترینیتی اورژانس با رئیس جمهور جان district hall چپ و مدیر توسعه کسب و کار و بازاریابی کریس ، Kuenzler recoverd از آنچه در نظر گرفته شد "خفیف" مورد COVID-19 که او گفت: "sickest من همیشه در زندگی من است." (SUN/جولیا Malakie)

او در بازگشت به آمبولانس و خط مقدم را به عنوان به زودی او پاک شد توسط تثلیث به کار دوباره پس از بیش از دو هفته در قرنطینه.

"این طولانی ترین من رفته بدون کار از من بود 18 و آن را به قتل من بود," او گفت:.

Kuenzler که در حال حاضر سعی می شود به طور مداوم و دقیق در کار پیدا کرده خودش تلاش می شود حتی بیشتر مراقب باشید در حال حاضر و هواداری با بیماران و حتی بیشتر.

"من انجام داده ام بسیاری از فکر کردن در مورد آن و من شخصا فکر می کنم آن را من بیشتر در تماس با بیماران من," او گفت:. "این بیماران که بیمار هستند من می فهمم به یک نقطه آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق و همدردی با آنها."

Kuenzler که کرده تثلیث پس از سال 2017 به صرف مقدار زیادی از کار او چیدن اضافه کاری هر زمان که ممکن است و همچنین صرف ساعت های طولانی کار برای تبدیل شدن به یک پیراپزشک. او در مسیر در حال حاضر پیراپزشک به حال او بدست نمی شوند.

Kuenzler فارغ التحصیل از پیراپزشک مدرسه در ماه مارس و گذشت او رجیستری ملی آزمون کتبی حدود یک ماه پیش. او برنامه ریزی شده به او را عملی آزمون — آخرین مرحله در فرایند — در طول این زمان او به پایان رسید تا قرنطینه با COVID-19. او دوباره امتحان برای ماه ژوئن.

"سام" را به عنوان دوستان خود را می دانم که او را دوست دارد به آواز خواندن هنگامی که او کار نمی کند و گفت که او امیدوار است با به اشتراک گذاری تجربه خود را ممکن است کمک به الهام بخش کسی دیگری را به نگه داشتن در تلاش برای یادگیری و رشد قوی تر زمانی که چیز اشتباه است.

او گفت که او از دست عمه و عمو در عرض دو ماه در حالی که او مشغول به کار بود, رفتن به مدرسه, مطالعه و حضور در clinicals به سمت تبدیل شدن به یک پیراپزشک. پدر او که همیشه بهترین دوست مریض شدم که در همان زمان قاب.

"همه چیز اتفاق می افتد در حالی که آنها شما را قوی تر" Kuenzler گفت. "شما باید به یاد بگیرند که چگونه به آن تعادل و این باعث می شود شما یک فرد بهتر است در پایان."

او گفت: حمایت او از خانواده و دوستان و تثلیث به او کمک کرد تا مقابله با ترس و اضطراب رو به یک ویروس مرگبار است. روز او تشخیص داده شد او تماس از چند سرپرستان.

"و سپس روز بعد بدون من حتی چیزی گفته آنها نشان داد تا در خانه من با مواد غذایی و گل" Kuenzler گفت. "من تا به حال یک ارتش پشت سر من در طول این همه چیز بین تثلیث و دوستان و خانواده."

او گفت: یکی از سرپرستان ارین گاردنر حتی او به ارمغان آورد به اشک وقتی که او سوار توسط خانه او در یک بعد از ظهر و نه یک شاخ هوا.

"She texted me پس از آن و گفتند که خوش گذرانی بود برای شما دختر'" Kuenzler گفت. "گریه کردم خیلی خوشحال شدم. آن شیرین ترین چیز است. این چیزی بود که خیلی ساده اما آن را به معنای بسیار به شما در آن زمان است."

جان district hall رئیس و موسس TrinityEMS گفت: سام شناخته شده است برای اعتماد به نفس و حرفه ای راه او در تعامل با بیماران و اشاره کرد کار او برای تبدیل شدن به یک پیراپزشک.

"به عنوان یک" خط مقدم کارگر,' سام می دانست که امکانات او قرارداد COVID-19 و به اعتبار او در مبارزه برای سلامتی خوب است پس از آن شروع به پریدن کرد پشت به مبارزه به طوری که او می تواند در حفظ و کمک به دیگران" district hall گفت. "تثلیث خانواده است و با افتخار به سامانتا و بسیاری از کارکنان اختصاص داده شده برای کمک به امن نگه داشتن جوامع ما."

Kuenzler گفت که او نیز خوشحال است که او فقط شنیده ام از صلیب سرخ آمریکا است و در حال حاضر برنامه ریزی برای اهدای برخی از پلاسما و آنتی بادی آن را شامل به دیگران با COVID-19.

"من سوپر پمپ به انجام این کار است," او گفت:. "این یکی دیگر از راه برای کمک به مردم است."

"من می خواهم مردم بدانند که این یک شوخی نیست و آن را می تواند تحت تاثیر قرار دهد هر یک از ما" Kuenzler گفت: از ویروس. "این چیزی است که رفتن به دور. ما همه باید به هم بچسبند و دلیل ما سعی و کوشش مانند همه ما قرار است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن