دپ محافظ می گوید: Amber Heard آزار هالیوود ستاره

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — جانی دپ رئیس جمهور ادعا کرده است که Amber Heard آزار جسمی دپ در طول این زن و شوهر

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — جانی دپ رئیس جمهور ادعا کرده است که Amber Heard آزار جسمی دپ در طول این زن و شوهر را توفانی ازدواج دادن شهادت به پشتیبانی دپ افترا کت و شلوار در برابر انگلیسی تلخیص متهم کرده که او را از آزار او همسر سابق.

وکلا نیز منتشر شد اظهارات از دو دپ سابق عاشقانه, همکاران, Winona Ryder and Vanessa Paradis, که گفت که آنها نمی تواند آشتی شنیده اتهامات خشونت با نوع و عشق آنها می دانستند.

دپ است تحت پیگرد گروه اخبار روزنامه ها, ناشر خورشید و کاغذ سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از یک مارس 2018 مقاله که او را به نام "wife-beater." او به شدت رد می کند سوء استفاده از شنیده می شود.

در یک نوشته شاهد بیانیه منتشر شده به عنوان او به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه, افسر امنیتی شان Bett گفت که "در طول دوره آقای دپ و خانم شنیده رابطه خانم شنیده بود و شفاهی و جسمی توهین آمیز نسبت به آقای دپ."

"در بسیاری از موارد من شاهد او فریاد آقای دپ. من نیز که توسط آقای دپ در موارد متعدد که خانم شنیده بود آزار جسمی او," او گفت:.

Bett سابق لس آنجلس کلانتر معاون که کرده دپ برای یک دهه گفت که او به طور منظم به حال به حذف "دزدان دریایی کارائیب" ستاره از شرایط بد زمانی که شنیده بود در یک "سوء خلق و خوی است."

"خانم شنیده اغلب رفتار در این راه زمانی که او شده بود ، من یاد گرفتم به سرعت به رسمیت شناختن این علائم به طوری که ما قادر به ترک وضعیت قبل از آن تشدید بیشتر," او گفت:.

دپ, 57, و, شنیده, 34, ملاقات در مجموعه ای از 2011 کمدی "The Rum Diary" و ازدواج در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. شنیده می شود برای ثبت طلاق سال بعد از طلاق نهایی شد در سال 2017.

خورشید دفاعی متکی بر 14 اتهامات ساخته شده توسط شنیده خشونت دپ بین 2013 و 2016 در تنظیمات از جمله جزیره خصوصی در باهاما یک خانه اجاره ای در استرالیا و یک هواپیمای جت خصوصی است. او را انکار می کند و همه آنها را ادعا می کند شنیده شد متجاوز در طول فرار رابطه که او را تشبیه به "صحنه جرم در حال انتظار برای رخ می دهد."

در یک هفته و نیم از شهادت قاضی اندرو نیکول شنیده است از دپ — که متهم شنیده تدوین یک پرونده جعلی ادعا می کند در برابر او — و همچنین چندین فعلی یا سابق کارکنان است که باید مورد حمایت و نسخه خود را از حوادث.

شنیده شده است با توجه به او را به طرف داستان زمانی که او وارد شهادت جعبه هفته آینده.

Bett شد cross-بررسی پنج شنبه توسط خورشید وکیل ساشا Wass که سوال خود را ادعا می کنند که او تا به حال هرگز دیده می شود شنیده می شود با کبودی از علائم بر روی صورت یا بدن اما تا به حال چندین بار دیده دپ با کبودی وارده توسط همسرش.

وجود اختلاف در مورد تاریخ یک عکس از این بازیگر کبود صورت گرفته توسط Bett و Wass پیشنهاد Bett دروغ گفتن برای محافظت از کارفرمای خود.

"خانوم شما می توانید با من تماس دروغگو صد بار. من نه دروغگو. من گفتن حقیقت" Bett گفت.

دپ سابق شرکای عاشقانه Vanessa Paradis و وینونا رایدر برنامه ریزی شده بود به شواهد اما دپ وکیل میگوید که او و دیگر نیاز به آنها تماس بگیرید "آنجا که آن را به یک لذت به آنها را در اینجا" از آنجا که نور خورشید در مسابقه دپ ادعا می کنند که او هرگز به آنها رسید.

دپ و خواننده Paradis تا به حال دو فرزند در طول 14 سال رابطه است که در سال 2012 به پایان رسید. بازیگر آمریکایی رایدر مورخ دپ برای چندین سال در اوایل 1990s.

در یک نوشته شهادتنامه رایدر گفت که او "شوکه گیج و ناراحت شدم وقتی شنیدم این اتهامات" علیه دپ.

"او هرگز خشونت نسبت به من," او گفت:. "او هرگز سوء استفاده در همه به سمت من. او هرگز خشونت آمیز و یا توهین آمیز نسبت به کسی من را دیده اند."

"من نمی خواهم به هر کسی تماس بگیرید دروغگو اما از تجربه من از جانی آن است که غیر ممکن است به این باور است که چنین اتهامات وحشتناک واقعی," او اضافه شده است.

Paradis گفت: در شهادتنامه که او همیشه شناخته شده دپ به "یک نوع توجه بخشنده و غیر خشونت آمیز فرد و پدر."

او گفت: شنیده سوء اتهامات "هیچ چیز مانند درست جانی من شناخته شده اند و از تجربه شخصی من از سال های بسیاری از من می توانم بگویم او هرگز خشونت آمیز و یا توهین آمیز به من."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن