دموکرات ها پیشنهاد گسترده پلیس تعمیرات اساسی; تهمت انتقاد

توسط لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — دموکرات ها در کنگره پیشنهاد گسترده تعمیرات اساسی از روش های پلیس و پاسخگویی دو

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

توسط لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — دموکرات ها در کنگره پیشنهاد گسترده تعمیرات اساسی از روش های پلیس و پاسخگویی دوشنبه جارو قوه مقننه در پاسخ به تظاهرات توده محکوم به مرگ آمریکایی های سیاه و سفید در دست اجرای قانون است.

چشم انداز سیاسی عمیقا نامشخص قانون در یک قطبی انتخابات سال است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ردی از سختی "نظم و قانون" رویکرد در مواجهه با غلیان احساسات و تظاهرات و مطالبات را دوباره تصور پلیس در امریکا است.

"ما نمی توانیم برای حل و فصل چیزی کمتر از تحول ساختاری تغییر" گفت: مجلس نانسی پلوسی نقشه کشی در کشور تاریخچه برده داری.

قبل از رونمایی بسته, خانه و حزب دموکرات برگزار شد یک دقیقه سکوت در کنگره به رهایی سالن خواندن نام جورج فلوید و بسیاری دیگر از کشته پلیس فعل و انفعالات. آنها زانو زد و به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه — در حال حاضر نماد خشونت پلیس و خشونت — طول زمان دادستان ها می گویند فلوید دوخته بود تحت یک افسر پلیس را به زانو قبل از او درگذشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن که ملاقات با مقامات اجرای قانون در کاخ سفید مشخص دموکرات به عنوان داشتن "رفته است دیوانه!"

به عنوان فعالان تماس برای بازسازی ادارات پلیس و حتی به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" رئیس جمهور توییتی, "LAW & ORDER نه پال خواستار قطع بودجه دولت و لغو پلیس است." او اعلام کرد بعد "ما نمی خواهد از بین بردن پلیس ما."

رهبران دموکرات را به عقب رانده و گفت: پیشنهاد خود را نمی خواهد از بین بردن ادارات پلیس — تصمیم گیری برای شهرها و ایالات متحده — اما ایجاد استانداردهای جدید و نظارت.

جو بایدن فرض دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد "باور ندارد که پلیس باید defunded" گفت: سخنگوی اندرو بیتس.

عدالت در پلیس عمل جاه طلبانه ترین اجرای قانون اصلاحات از کنگره در سال مواجه چندین جنبه از پلیس که آمده اند تحت نقد قوی به خصوص به عنوان بیشتر و بیشتر خشونت پلیس دستگیر شده است در تلفن همراه تصویری و به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در سراسر کشور و جهان است.

بسته خواهد محدود کردن حمایت های حقوقی برای پلیس ایجاد یک پایگاه داده ملی از بیش از حد نیروی حوادث و ممنوعیت پلیس خفه کردن, دارای, در میان دیگر تغییرات است.

این امر تجدید نظر فدرال پلیس جنایی سوء اساسنامه به آن را آسان تر به محاکمه افسران که در "بی پروا" سوء رفتار و آن را تغییر دهید "واجد شرایط ایمنی" حمایت به طور گسترده تر فعال کردن آسیب ادعا می کند در برابر پلیس در پرونده های حقوقی.

این قانون را ممنوع دهها افزایش الزامات مورد نیاز برای پلیس دوربین بدن و محدودیت انتقال تجهیزات نظامی به محلی حوزه های قضایی است.

به طور کلی این لایحه به دنبال ارائه شفافیت بیشتری از رفتار پلیس در راه های مختلفی. برای یک, آن خواهد اعطای حکم قدرت به وزارت دادگستری برای انجام "الگو و عمل" تحقیقات از پتانسیل سوء رفتار و کمک به کشورهای مستقل انجام تحقیقات.

و آن را ایجاد یک "پلیس ملی سوء رجیستری" یک پایگاه داده به سعی کنید برای جلوگیری از ماموران از انتقال از یک بخش به دیگری با گذشته سوء کشف نشده پیش نویس می گوید.

یک پی فدرال ضد مجازات لایحه ای که متوقف شده در کنگره در بسته گنجانده شده است.

قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler, D-n. y. a co-نویسنده با تشکر. کارن باس, D-کالیفرنیا و سناتور دموکرات را تشکیل دادرسی در این قانون چهار شنبه.

"جهان شاهد تولد یک حرکت جدید در این کشور گفت:" باس, رئیس کنگره سیاه حزبی است که منجر به خانه تلاش کنند.

در حالی که دموکرات ها انتظار می رود به سرعت تصویب قانون در این ماه آن را نشانی از رفتن نیست تا آنجا که برخی از فعالان خواهید. چشم انداز برای تصویب در جمهوری برگزار شد و مجلس سنا باریک است.

جمهوری خواه کمپین مقامات به دنبال تهمت سرب در هجوم تلاش به عنوان شدید.

"هیچ صنعت امن است از دموکراتها لغو فرهنگ" گفت: Michael McAdams سخنگوی مجلس جمهوری خواه کمیته کمپین یک ایمیل انفجار. "اولین آنها می خواستند برای لغو بیمه درمانی خصوصی و سپس آن را سرمایه داری و در حال حاضر آن را به پلیس."

دموکرات ها می جنگیدند.

"این نیست که در مورد" پلوسی گفت. کنگره خواستار برای هر فروشی defunding از اجرای قانون خروج از تصمیم گیری به محلی شهرها و کشورهای دموکرات اشاره کرد. برخی از شهرستانها در حال تغییر منابع پلیس به دیگر خدمات اجتماعی در پاسخ به اعتراض.

معلوم نیست اگر اجرای قانون و پلیس قدرتمند اتحادیه های کارگری را به عقب هر یک از تغییرات پیشنهادی و یا اگر جمهوری خواهان کنگره را به پیوستن به تلاش است.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل که لویی زادگاه چهره ناآرامی های پس از تیراندازی پلیس از Breonna تیلور در خانه اش گفت: نگاهی به پتانسیل سنا قانون.

جمهوری خواهان به احتمال زیاد به چوب با مغلوب ساختن پیشی جستن اگر چه مک کانل مرکزی بود برای عبور از یک سال 2018 عدالت کیفری صدور حکم تعمیرات اساسی رئیس جمهور امضا و به قانون و برخی از کلید نوروزی مشابه ابراز علاقه به تغییرات به پلیس و شیوه های پاسخگویی.

سناتور. میت رامنی جمهوریخواه یوتا که راهپیمایی با معترضان روز شنبه به خبرنگاران گفت: اواخر وقت روز دوشنبه در کنگره که او در حال کار با دیگر سناتور جمهوریخواه "برای دیدن اگر ما نمی توانیم مد یک قطعه ای از قوانین است که می تواند دریافت حمایت هر دو حزب به ایجاد برخی از تغییرات به راه ما انجام ندادی."

لیندزی گراهام سناتور. R-S. C. رئیس کمیته قضایی مجلس سنا گفت: پانل در نظر دارد برای برگزاری یک جلسه برای بررسی استفاده از زور و مسائل دیگر. و از سوی دیگر ، مایک لی R-یوتا گفت: او می خواهم به نقد و بررسی این بسته که از دموکرات ها.

Rep. خواهد هرد R-تگزاس که راهپیمایی در حمایت از فلوید در هوستون به قلم یک op-ed دوشنبه در مورد چگونه خود را سیاه و سفید پدر به او دستور برای پاسخ اگر او کشیده بود توسط پلیس و پیشنهاد طرح های پیشنهادی برای تغییر در شیوه های پلیس.

چه آغاز شده و با سیاه زندگی مهم جنبش پس از مرگ مایکل براون در فرگوسن Mo. تبدیل کرده و با قتل دیگر آمریکایی های سیاه و سفید به متنوع و جریان اصلی تلاش خواستار تغییر سیاست امریکا جمعیت آن طرفداران می گویند.

"من نمی توانم نفس بکشم" تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای معترضان. فلوید التماس کرد با پلیس است که او نمی تواند نفس با تکرار عبارت اریک گارنر گفت: در حالی که در بازداشت پلیس در سال 2014 قبل از مرگ او در نیویورک است.

"همه ما همیشه می خواستم برای درمان به همان اندازه — و نه بهتر و نه بدتر" گفت: تشکر. Hakeem Jeffries, D-n. y.

بایدن خود پلت فرم نشان دهنده خیلی از رویکرد از دموکرات کنگره و سابق ریاست جمهوری رقبای اصلی دیابت Cory Booker, D -, n. y., و بهداشت ، کامالا هریس D-کالیفرنیا در حال همکاری نویسندگان این بسته در سنا است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اندرو تیلور در واشنگتن و لایحه بارو در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب