مرگ و میر soars پس از نیویورک شمارش 'احتمال' مرگ و میر

توسط کارن MATTHEWS, MICHAEL R. سیساک و مارینا وینونیویورک (AP) — رسمی مرگ و میر از coronavirus افزایش یافت و د

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

توسط کارن MATTHEWS, MICHAEL R. سیساک و مارینا وینو

نیویورک (AP) — رسمی مرگ و میر از coronavirus افزایش یافت و در شهر نیویورک در روز سه شنبه مقامات بهداشتی آغاز کرد از جمله افرادی که احتمالا تا به حال COVID-19 اما بدون فوت که تا کنون آزمایش شده است.

مقامات گزارش 3,778 "احتمال" مرگ و میر که در آن پزشکان که به اندازه کافی از علت مرگ به لیست آن را در گواهی فوت و 6,589 تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست. در ترکیب قرار داده و در مجموع مرگ و میر در این شهرستان بیش از 10 ، 000.

تغییر در این شهرستان حسابداری از مرگ و میر پس از مقامات اذعان کرد که بر اساس آمار تنها در آزمایشگاه تایید شد ناکامی به حساب بسیاری از مردم در حال مرگ در خانه قبل از آنها به بیمارستان و یا حتی به دنبال درمان.

"پشت هر مرگ یک دوست, یک عضو خانواده یک دوست. ما در حال تمرکز بر حصول اطمینان از که هر نیویورکر که درگذشت به دلیل COVID-19 محسوب می شود گفت: کمیسیون بهداشت و درمان دکتر Oxiris Barbot. "در حالی که این اطلاعات را منعکس غم انگیز و تاثیر است که این ویروس تا به حال در شهر ما آنها را نیز به ما کمک برای تعیین مقیاس و دامنه این بیماری همه گیر و راهنمای ما در تصمیم گیری های ما."

نیویورک ادامه به مرگ در یک دلسردکننده سرعت حتی به عنوان تعدادی از بیماران در بیمارستان ها وارد کردن.

در اوایل روز شنبه گفته مقامات 778 میلادی به ثبت رسید ایالت دوشنبه آوردن نیویورک در مجموع به بیش از 10,800. این رقم هر چند نه عامل احتمالی مرگ و میر در حال حاضر در حال شمارش در شهر نیویورک است.

در اینجا دیگر تحولات در شیوع کروناویروس:

___

مغلوب ساختن پیشی جستن کومو برخورد

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعای "کل" اقتدار برای بازگشایی ملت ویروس-متوقف اقتصاد گفت: روز شنبه او صحبت شد بیشتر شبیه یک پادشاه از یک رئیس جمهور.

این فرماندار دموکرات با انتقاد از تهمت ادعای دوشنبه که "وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است."

"او اعلام شده است که او را پادشاه این چیزی است که یک پادشاه است" کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه. "یک پادشاه است و در مجموع قدرت. بیانیه ای که نمی تواند ایستاده."

خواه رئیس جمهور ساخته شده نظرات خود را پس از کومو و فرمانداران در سواحل هر دو اعلام کرد در چند حالت فشردگی به هماهنگی بازگشایی در میان جامعه جهانی و همه گیر.

کومو گفت: راه اندازی مجدد اقتصاد باید با احتیاط انجام می شود یا به سختی به دست دستاوردهای ماه گذشته می تواند به سرعت از دست داد.

در یک صدای جیر جیر شنبه تهمت به نظر می رسد شبیه فرمانداران به فتنه انگیز خدمه در فیلم "شورش در بونتی."

کومو گفت: رئیس جمهور شد "به وضوح ناراضی است." اما پس از در نظر گرفتن هدف در رئیس جمهور نظر سه شنبه در چندین تلویزیون ظاهر و در طول دولت کاپیتول جلسه کومو گفت: او نمی خواهد درگیر در مبارزه با او.

"رئیس جمهور به وضوح خراب برای مبارزه با این موضوع" کومو گفت. "این بسیار مهم است برای هر کسی که به بازی سیاست است."

___

پزشکی له کاهش

تعداد کل افراد بستری شنبه پایین بود کمی به 18,697 این کاهش برای اولین بار از اواسط ماه مارس. مجموع بستری شده اند تخت به تازگی و کومو معتقد است دولت می تواند ومیگوید گذشته اوج بحران.

هنوز بیش از 1600 جدید COVID-19 بیماران در بیمارستان بستری شد دوشنبه.

در ضمن شهر نیویورک یک بار غرق 911 سیستم در حال حاضر از دیدن یک مطلب عادی حجم های پزشکی, تماس, یکی دیگر از نشانه های این بحران می تواند ebbing.

سازمان آتش نشانی اجرا می شود که این شهر EMS سیستم گفت: آن را دریافت 3,932 تماس درخواست آمبولانس یکشنبه از یک رکورد 6,527 در مارس 30. متوسط حجم آخرین ماه های مارس و آوریل بود فقط بیش از 4000 تماس.

یکشنبه ششم بود راست روز است که در شهرستان های پزشکی تماس بگیرید حجم کمتر از روز قبل.

سازمان آتش نشانی گفت: آن را خیلی زود به می دانم که دقیقا به همین دلیل حجم کاهش یافته است.

___

ساخته شده در نیویورک

شهر نیویورک را حرکت به سمت coronavirus خودکفایی با افزایش تولید داخلی از ویروس تست کیت سپر چهره و فولاد لباسهای, شهردار, بیل د Blasio روز سه شنبه گفت.

"شروع در چند هفته ما خواهد بود تولید در اینجا در شهر نیویورک 50,000 کیت های آزمایش هر هفته با قطعات کنار هم قرار دادن حق در اینجا با شرکت های دانشگاه شهر نیویورک کارگران حق در اینجا ساخت یک نام تجاری جدید زنجیره تامین خوراک این صنعت است که در حال حاضر توسعه در شهر نیویورک" د Blasio گفت.

دولت و مسئولان شهرستان باید تاکید کرد که باید به شدت گسترش coronavirus تست قبل از هر گونه آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل می توان فکر. مراقبت های بهداشتی کارگران شکایت کرده اند در طول این ویروس همه گیر از کمبود تجهیزات حفاظت شخصی مانند لباس و چهره سپر.

د Blasio گفت: هشت شهر در حال حاضر شرکت های ساخت 240,000 سپر چهره یک هفته و تا سطح شیب دار به 465,000 آوریل 24 و به 620,000 به زودی پس از.

او گفت: پنج شرکت در حال ساخت 30,000 فولاد لباسهای یک هفته و هدف این است که بیش از 250 ، 000 بارگیری در این هفته.

د Blasio گفت: این شهرستان خواهد خرید 50,000 کیت تست یک هفته از ایندیانا بر اساس آریا-تشخیص است.

___

هزینه های مراسم تشییع جنازه

سناتور. چارلز شومر و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز خواسته دولت فدرال برای کمک به پرداخت هزینه برای مجالس ترحیم برای دولت هزاران مرده است.

دو دموکرات ها به نظر می رسد با هم در سخت ضربه محله, تاج, ملکه, بخشی از Ocasio-کورتز منطقه به درخواست فدرال مدیریت اضطراری دولت برای تصویب فاجعه تشییع جنازه کمک در سراسر نیویورک.

"این به اندازه کافی بد مردم از دست دادن شغل خود و لازم نیست که غذایی برای خوردن هستند و جدا از خانواده و عزیزان" شومر گفت. "اما نه قادر به ارائه مناسب و معقول مراسم تشییع جنازه و کفن و دفن به کسی که نزدیک و عزیز را به شما ظالمانه است."

Ocasio-کورتز گفت: coronavirus است "decimating در حال حاضر آسیب پذیر جامعه" و هزینه های مراسم تشییع جنازه یکی بیشتر بار.

___

حمل و نقل کارگر ادای احترام

بیش از 4000 قطار و اتوبوس و کشتی و قایق در سراسر شهر نیویورک برنامه ریزی برای صدای خود را به شاخ هماهنگ دوشنبه به افتخار حمل و نقل کارگران نگه داشتن سیستم در حال اجرا در طول coronavirus بحران است.

هر وسیله نقلیه خود را با یک دوم شاخ انفجار در 3 p. m. در این حمل و نقل متروپولیتن گفت. بندر اقتدار نیوجرسی حمل و نقل Amtrak و استاتن آیلند کشتی نیز شرکت.

این شهر رفت و آمد زیرساخت شده است عامل در کاهش, برنامه, خدمت به کارکنان مراقبت های بهداشتی و دیگر کارمندان ضروری است.

MTA اجرا می شود که این شهر با مترو و اتوبوس گفت: 59 کارکنان درگذشت coronavirus و بیش از 2,200 کارگران آزمایش مثبت برای این بیماری است.

___

سابق مجلس می میرد

سابق دموکراتیک, دولت, مجلس ریچارد برادسکی درگذشت, هفته گذشته از یک حمله قلبی و عوارض ناشی از کوروناویروس به عنوان اصل مشکوک. دختر خود را نیویورک تایمز گفت که 73 ساله نشان داده است, نشانه های سازگار با COVID-19 اما نیز تا به حال یک قلب بیماری است. نتایج آزمون بازگشت و پس از درگذشت او نشان داد او نیست که این بیماری است. این نماینده دموکرات بخش هایی از شهرستان Westchester از سال 1983 تا سال 2010.

___

وینو گزارش از آلبانی, n. y. Michael Hill کمک از آلبانی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن