Cuomo: فدرال باید با تست. مغلوب ساختن پیشی جستن: جلوگیری از شکایت

توسط جنیفر PELTZ, مارینا وینو و MICHAEL HILLنیویورک (AP) — رژیم صهیونیستی. اندرو کومو و رئیس جمهور دونالد مغلو

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

توسط جنیفر PELTZ, مارینا وینو و MICHAEL HILL

نیویورک (AP) — رژیم صهیونیستی. اندرو کومو و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن tussled بیش گسترده ای در مقیاس coronavirus تست جمعه با فرماندار استدلال دولت فدرال نیاز به گام تا و رئیس جمهور گفت: Cuomo باید جلوگیری از شکایت و شروع به کار.

گرد و غبار بالا آغاز شده و در طول دموکراتیک فرماندار جلسه توجیهی روزانه, زمانی که او گفت: دولت فدرال انجام شد بیش از حد کوچک برای کمک به کشورهای بازگشایی آنها شیوع زده اقتصاد با ساخت مطمئن شوید که آنها می توانید انجام جرم تست تشخیصی.

"دولت فدرال نمی تواند پاک کردن آن دست این و می گویند," اوه, متحده, مسئول تست.' ما نمی توانیم آن را انجام دهد. ما می توانیم آن را بدون فدرال کمک به," او گفت:.

در عرض نیم ساعت تهمت بود به tweeting در مورد آن.

"فرماندار کومو باید زمان بیشتری را صرف "انجام" و زمان کمتر "شکایت". خارج وجود دارد و کار انجام می شود. توقف صحبت کردن!" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

خواه رئیس جمهور گفت: دولت فدرال در آمد از طریق هواکش و هزاران نفر از تخت بیمارستان به نیویورک و در عین حال کومو به نظر می رسید ناسپاس.

کومو و تهمت باید درگیر شدند و به طور متناوب در طول فدرال در پاسخ به شیوع بیماری است. اما روز جمعه عود غیر معمول بود برای بازی کردن در طول دوره یکی از کومو را به طور گسترده ای به تماشای جلسات. یک خبرنگار خواندن تهمت توييتها به کومو و فرماندار در پاسخ خود barbs.

"چگونه چند بار شما می خواهید من به می گویند با تشکر از شما؟" کومو پرسید. "من گفت: با تشکر از شما برای انجام کار خود را."

در حالی که او لابی برای فدرال کمک کومو گفت: او را سفارش 300 آزمایشگاه و بیمارستان ها مجاز به انجام ویروس تست در نیویورک به منظور هماهنگی و اولویت بندی تست تشخیصی.

به طور جداگانه, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد پنج جدید پیاده روی در تست سایت باز خواهد شد در روز دوشنبه با تمرکز بر ساکنان سنین 65 ساله و مسن تر در مناطق با تعداد زیاد موارد از COVID-19 ویروس. سایت را در ابتدا ارائه یک مجموع از 2400 تست یک هفته اما این شهرستان با هدف دو برابر سرعت.

"همه مهم" دموکراتیک شهردار گفت: "این مورد واضح و شفاف نابرابری."

پنج جدید دیگر تست سایت در دسترس خواهد بود به مراقبت های بهداشتی کارگران که اعضای اصلی اتحادیه که نشان دهنده پرستاران و مشاوران و بسیاری دیگر. این سایت ارائه در مجموع 3,500 آزمون هر هفته نیز باز خواهد شد به دیگر کارگران ضروری از جمله کسانی که در مراقبت از بزرگسالان امکانات و به ساکنان شهر 65 ساله و مسن تر با زمینه ای شرایط پزشکی.

دیگر coronavirus تحولات در نیویورک:

___

اعداد

تعداد کل بستری شدن در بیمارستان ایالت انداختن است, به آرامی, با بیش از 17,300 در روز پنج شنبه. اما تقریبا 2000 نفر در روز با COVID-19 هنوز هم از ورود به بيمارستان ،

وجود دارد 630 مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, آوردن تعداد کل تایید مرگ پس از وقوع نزدیک به 13000 است. روزانه مرگ و میر کاهش یافته است نمی زیر 600 از آوریل 5.

___

چهره-پوشش قانون

قوانین جدید نیاز به نیویورک برای پوشش چهره خود را در حال رفتن به اثر جمعه به عنوان دولت ساکنان آماده برای حداقل یک ماه دیگر اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

تحت دستورالعمل های این هفته اعلام کرد توسط رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو, هر کس باید از پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش زمانی که در یک محل عمومی و قادر به حفظ فاصله مناسب از دیگران است. کودکان کمتر از 2 و افراد با یک دلیل پزشکی که چرا آنها نمی توانند تحمل یک ماسک معاف از این قانون که طول می کشد اثر در 8 p. m.

کومو پنج شنبه اعلام کرد که دولت stay-در-خانه محدودیت هایی که در محل بوده است از تاریخ 22 مارس خواهد شد و حداقل تا آوریل 15. او گفت: این پسوند ساخته شده بود در مشورت با مقامات از دیگر غرب متحده خواهد شد و مجددا در ماه آینده.

___

وینو و تپه گزارش از آلبانی, n. y.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب