کشت و صنعت خود را: مشاوره در مورد تبدیل شدن به یک رمان نویس

این پچ از بین می رود به عنوان او waddled به کلاس درس. خود را سرد چشم های اسکن شده بر ما unimpressed ما سکوت اح

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

این پچ از بین می رود به عنوان او waddled به کلاس درس. خود را سرد چشم های اسکن شده بر ما unimpressed ما سکوت احترام. من احساس من می توانم همه چیز را او می خواهم نوشته شده در زل زل نگاه کردن اواگر چه شاید که حکیم خستگی بود و خستگی از سفر هوایی. هیچ چیز بیشتر. او plopped به یک صندلی و flicked یک فن تزئین شده با گربه سیاه و سفید. گاه به گاه راه او تولید فن–معمولا یک شی زنانه درام–فورا برنده احترام من.

استاد ما معرفی الکساندر Chee این آخرتی شکل فانینگ خود را قبل از ما. من نگاه کردن در کتاب خود چگونه برای نوشتن یک شرح حال رمان و خیره skeptically در کوچک خود پرتره در نرم قرمز را پوشش میدهد. این smizing مرد جوان با یک سر پر از مو مطابقت ندارد و نویسنده قبل از من. من تا به حال انتظار می رود هاله ای از غرور. اما Chee به نظر می رسید نوع از کسی که می خنده اگر من او را به نام حکیم است. من سابق نظامی همکلاسی با خالکوبی به جای پوست پرسید: سوال اول: "چگونه شما می دانید برای پایان دادن به یک قطعه از نوشتن? چگونه شما در پایان آن ؟ آیا شما کراوات آن را با تعظیم و یا ترک آن را حل نشده?" Chee شروع جادویی خود را راه نمی پاسخ به این سوال از ما پرسید اما پاسخ به این سوال ما نیاز به پاسخ به. من پدید آمده و حتی بیشتر شیفته با نوشتن زندگی از قبل.

من فکر می کنم هر کس یک رمان خفته در داخل آنها. ترفند این است که به قلم دور در بدن, در, ماسک, تا زمانی که شما پوست پشت آخرین مانع برای یک داستان است که باید گفته شود. "اگر وجود دارد یک کتاب شما می خواهید به عنوان خوانده شده, اما نشده است نوشته نشده است, سپس شما باید آن را بنویسید." – تونی موریسون

اما چگونه ؟ چگونه ما پیدا کردن یک داستان نیاز به یک صدا ؟ چگونه ما دور تراشه در نقص ها در هنر و صنعت ما? می تواند ما را در ارتکاب به یک زندگی نوشته شده خلاقیت ؟

نوشتن زندگی

books
pexels.com

به سادگی قرار دادن یک رمان نویس رمان می نویسد. آنها ایجاد مورد علاقه خود را شخصیت های داستانی و بافت توطئه که چسب چشم خود را به صفحه. آنها نشان می دهد آسیب پذیر قطعه خود را در خاطرات و autobiographies. یک رمان نویس می سازد غنی داستان تنها به پاره کردن آنها را از هم جدا و جدید را یکی از اسکلت های قدیمی است. آنها را بنویسید. آنها تجدید نظر و بازنویسی. یک رمان نویس تسلیم کار خود را به سردبیران به ناشران ادبی مجلات. آنها رد کنید و آنها را ارسال کنید دوباره. اگر تربیت بر جمله و ساختار طرح در یک میز برای ساعت برای تلفن های موبایل مانند بهشت و سپس در نظر بگیرید نوشتن یک کتاب است. نگه داشتن در ذهن است که پس از نوشتن یک کتاب, شما باید بدانید که چگونه به زمین کار خود را به سردبیران عوامل و چاپ و نشر. یک رمان نویس کار متوقف نمی شود با آنها کار نوشته شده است; کار خود را گسترش فراتر از عمل خلاق.

آنچه در آن طول می کشد

1. هرگز متوقف نوشتن.

novelist process
pexels.com

اجازه رد یا موفقیت و یا مخلوطی از هر دو شما ایجاد انگیزه. جلوگیری از غاصب سندرم است. "من هرگز گرفتار عادت خواندن در حال رشد است. من مرتب از goofed در اطراف با یک زن و شوهر از دوستان در مدرسه بالا است. ما را به نوشتن این کمی عجیب و غریب داستان است که ما را گذر به جلو و عقب با یکدیگر فقط به یکدیگر خنده. این که چگونه من شروع به نوشتن...من تا به حال غاصب سندرم است. من بیشتر بلند پروازانه و من در گرفتن بهتر است. اما وجود دارد 'واقعی' نویسندگان...من احساس مثل من بی ریایی بود یک برکت و رحمت است. من فقط مسائل و تجربه" سردبیر Future Tense مطبوعات کوین Sampsell گفت. فقط متوقف نمی نوشتن. شما می تواند در نهایت تاسیس یک خبرگزاری مستقل مطبوعات و چاپ و نشر کتاب با هارپر کالینز مانند Samspell.

2. در نظر تکمیل مدرک لیسانس زبان انگلیسی و یا نوشتن خلاق است.

graduation
pexels.com

و یا هر دو! شما از لحاظ فنی نمی نیاز به یک مدرک برای نوشتن. برخی از سوگند کارشناسی ارشد هنرهای زیبا درجه در حالی که دیگران را تمسخر و تحقیر آنها. "من فکر می کنم برنامه های وزارت امور خارجه می تواند واقعا مفید است که در آنها می تواند شما را با, زمان, ساختار, و حمایت از کار بر روی یک فرم پروژه" دانشگاه مینه سوتا M. F. A, دانشجو, Antonia Angress گفت. "که گفت: شما نباید برای رفتن به بدهی وزارت امور خارجه–من تنها حضور اگر این برنامه به طور کامل تامین می شود. تجربه من در UMN شده است واقعا فوق العاده است. این برنامه به من هدیه ای از زمان." نگاهی به برنامه های باور نکردنی در سراسر ایالات متحده ارائه بودجه کامل و حق الزحمه.

3. سفر. کاوش. پیدا کردن آنچه که شما منافع.

Killing Eve
giphy.com

وجود دارد خیلی بیشتر در جهان و در شما و از شما می دانید. زندگی داستان خود را با ساخت اشتباهات احتکار دانش پیدا کردن ماجراهای جدید...شاید حتی به طور تصادفی در حال اجرا را دوست دارم. یک عمر صرف شده در یک میز نیست به اندازه کافی برای تغذیه تخیل. بسته کتاب های خود را و شروع به زندگی می کنند. نوشتن بدون بهره در حال حاضر محکوم به فنا.

4. زمان را به عنوان خوانده شده.

reading
pexels.com

خواندن همه چیز شما را در قفسه کتاب. بسیاری از نویسندگان یاد بگیرند و با سنگ تیز کردن مهارت خود را با خواندن کار دیگران. هاپ در توییتر برای گرفتن تمام نوشتن در انجمن اخبار و شایعات بی اساس. می دانم که به دنبال زمین یا ارسالی. می دانم که نوشتن و می دانم آنچه آنها در حال نوشتن. وجود یک جامعه گسترده ای از نویسندگان که گله به توییتر برای شکار کردن کار بزرگ و خود را ارتقا دهند. تشویق و یادگیری از همسالان خود را!

5. ارائه, ارسال, ارسال کنید.

submit
giphy.com

شما انجام داده ام به نوشتن. در حال حاضر از آن زمان برای کار شما وجود دارد! یک هدف برای دریافت 50 رد از شرکت انتشارات و مجلات ادبی. بیشتر به شما ارائه با انتظار است که شما به احتمال زیاد رد می شودمردم بیشتر خواهد شد و ادامه کار خود را کمتر شما نابود خواهید شد هنگامی که شما در حال رد و (به احتمال زیاد) بیشتر پذیرش شما دریافت خواهید کرد. مطمئن شوید که شما یاد بگیرند که چگونه به نوشتن یک زمین. رزین اجازه می دهد تا شما را به می دانم که اگر این مجله و یا مجله است علاقه مند در آنچه شما در مورد نوشتن. اگر شما می توانید زمین, شما لازم نیست برای نوشتن این کار تنها به رد می شود.

6. شبکه!

novelist network
giphy.com

ارسال و رقص در توییتر قطار تحت این رده سقوط. اگر شما در حال رد ارسال یک ایمیل تشکر برای وقت خود را (به خصوص اگر آنها به شما بازخورد خوب). مردم به خاطر محبت و حرفه ای و اصالت است. کسی چه می داند ؟ شما ممکن است چیزی از رد چنین به عنوان یک عامل یا یک ویرایشگر. شاید چیزی به عنوان کوچک به عنوان یک توصیه برای یک مجله ادبی که ممکن است غش کردن بیش از نوشتن خود را.

آنچه شما باید بدانید

1. خود را در نوشتن مهم است.

you matter
giphy.com

الکساندر Chee یک قطعه از توصیه های او می خواست کلاس من را به دور از سفر بود که مردم ارزش آنچه نویسندگان. به جای کشتن هنرمندان جامعه سرمایه داری به آنها می گوید هنر خود را مهم نیست. اما آن را ندارد.

2. خوب با کمی به هیچ سود.

no money
giphy.com

J. K. Rowling شروع به نوشتن هری پاتر در, دستمال, و در حال حاضر او را به یک نام خانگی. اما رولینگ سطح از موفقیت نادر است. اگر شما می توانید خودتان را تصور کنید که مبارک در یکی دیگر از خط کار و سپس کاوش که در مسیر قبل از اینکه شما متعهد به چالش نوشتن.

3. محیط کار خود را انتخاب کنید.

novelist work
pexels.com

نوشتن در یک میز در ساحل, سکس در مترو. خط ناخوانا در کافی شاپ ها یا کتابفروشی. نوشتن در حالی که سفر. انتخاب به طور کامل به شما.

4. آماده به مشاغل دیگر به منظور حمایت از نوشتن خود را.

work
giphy.com

تبدیل شدن به یک رمان نویس ، و شما نیاز به پول اجازه می دهد تا به آن زمان است.

رمان نویس مهارت های

1. پشتکار و انعطاف پذیری است.

you got this new girl GIF
giphy.com

به منظور پیدا کردن موفقیت در کسب و کار نوشتن شما باید به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است. اغلب پس از آن نه نفر را رد خواهد کرد کار خود را. اگر شما اجازه می دهد رد به تضعیف بعد از آن شما یک حرفه ای به عنوان یک رمان نویس ممکن است در آینده خود را. یادگیری به انتظار رد اما یادگیری اعتماد به نفس در هنر و صنعت خود را. نوشتن ذهنی است اما وجود دارد یک خانه برای کار خود را در جایی خارج وجود دارد.

2. خلاقیت.

creativity
pexels.com

اگر شما فاقد تخیل و سپس ایجاد داستان که گرفتن توجه مردم ممکن است یک مبارزه است. ما می خواهیم داستان را به تعجب ما. ما نیاز به کار است که باعث فکر می کردم. "فقط به خاطر رفتن! زمانی که من صحبت می کنند به نویسندگان جوان من می خواهم برای دیدن مغز خود را کار می کند. من می خواهم برای دیدن بشریت آنها در صفحه. البته آنها می توانند تا جهان و انجام هر کاری که آنها می خواهند از نظر تخیل. زمانی که نویسندگان بسیار روشن است که آنها آن را از طریق می آید در این مقاله...کتاب های مورد علاقه من را به خوبی گرد واقعا شخصیت های خاص. اما آنها نیز یک داستان" ناشر جنگل خیابان مطبوعات لورا Stanfill گفت. بیشتر از اغلب نمی خلاقیت ناشی از تجربه خود را از جهان است.

3. تفکر انتقادی است.

think winnie the pooh GIF
giphy.com

چگونه شما می توانید کار خود را بهبود بخشد و بدون آن بررسی انتقادی? نویسندگان باید قادر به دقت اشاره کردن چه حرکت یک داستان همراه و چه بوسیله یک داستان پایین. تفکر انتقادی همراه با تخیل است که ستون فقرات یک رمان نویس بزرگ هنر است.گزارش این آگهی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن