خلاق انزوا: نویسنده دیوید Gane فکر کردن در مورد سهم در طول COVID-19

محتوای مقاله در ادامهس: چه پروژه های خلاق شما در حال کار بر روی در حال حاضر ؟ یک: "من نمی دانم آنچه که من قصد

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

س: چه پروژه های خلاق شما در حال کار بر روی در حال حاضر ؟

یک: "من نمی دانم آنچه که من قصد دارم به نوشتن. من عجیب به شکل که از خودم. من برخی از ایده های است که من می خواهم به انجام. اما من همچنین فکر می کنم که من فکر کردن در مورد ... در تلاش برای به اشتراک گذاشتن این روند کمی بیشتر, طوری که من می تواند کمک به دیگران در خود روند و بدانند همه چیز.

"من همچنین نوع کنجکاو به دانستن اگر (COVID و تاثیر آن) به پایان می رسد تا گرفتن به نوشتن من. که دیگر بخشی است که من در حفظ و تعجب در مورد زمانی که من در نهایت به نوشتن است اگر که نشان می دهد تا در داستان است که من بگویم. کسی چه می داند؟"

س: به COVID انزوا نهفته نوشتن خود را با همکاری انجی Counios بر چوپان و ولف کتاب ؟

یک: "آن نیست در واقع. زمانی که ما برای ساخت یک داستان گاهی اوقات ما خواهد بود در همان اتاق اما این رمان است که ما در حال کار بر روی در حال حاضر برنامه ریزی شده بود مدتی در سال گذشته, من حدس می زنم آن شده اند بنابراین ما نیست و نیاز به پاسخگویی به آن است. اما ما در اصل همیشه نوشتن به طور جداگانه به نقطه که در آن او خواهد بود در یونان نوشتن او و پس از آن من خواهد بود کار در بخشی از من در رجاینا در یک کافی شاپ در اینجا در صبح است. پس من او ارسال چند ایمیل و یا متن یا هر چیز دیگری و منتظر او را به پاسخ و نوع ساخت آن. اما آره ما شده است و خوب نوشتن به طور جداگانه برای زمان بسیار طولانی در حال حاضر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن