COVID نگرانی از خط خارج اسب مسابقه در MRC

میسور/Mysuru: در میان COVID-19 مستندهای میسور مسابقه باشگاه (MRC) ابراز نگرانی از انجام مسابقه حوادث. مسابقه ب

توسط ATSHNEWS در 11 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در میان COVID-19 مستندهای میسور مسابقه باشگاه (MRC) ابراز نگرانی از انجام مسابقه حوادث. مسابقه بزرگ درآمد-grossers برای MRC و قبل از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس این باشگاه برنامه ریزی شده بود ليزينگ حوادث.

صحبت به 'ستاره میسور,' MRC رئیس Dr. N. aarp florida رائو که همچنین رئیس چمن مقامات هند گفت که MRC در حال برنامه ریزی یک رویداد on May 24. "وجود دارد عدم قطعیت و آن را دشوار است برای MRC به سهم سود در درآمد در صورت عدم وجود رقابت است. همانطور که در حال حاضر ما تصمیم گرفته اند به صبر و تماشای," او گفت:.

احساسات مشابه تکرار شد توسط Dr. M. R. Jayanth در شارژ از MRC. "این سخت است برای اجرای MRC فعالیت های بدون درآمد و این است که قطعا یک موضوع نگران کننده است." تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای برگزاری مسابقات خواهد شد در MRC جلسات او اضافه شده است.

سلامت اسب

با در نظر گرفتن پتانسیل نگرانی های بهداشتی برای اسب در اصطبل خود را میسور مسابقه باشگاه اتخاذ کرده است دقیق اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی خود را. در غیاب روزانه هنگ تمرینات اسب در معرض خطر ابتلا به قولنج های شکمی بیماری است.

قولنج مشاهده شده است به خصوص در thoroughbreds زمانی که این نژاد در حال اعمال نمی شود با شور و نشاط. آن است که یک بیماری گوارشی است که می تواند مهلک به اسب.

Dr. C. V. Niranjan رئیس دامپزشکی افسر MRC گفت: 'SOM که تمام 396 اسب در اصطبل ها به خوبی مراقبت گرفته شده است. "هر چند این امکان را به کامل تمرینات ما اطمینان حاصل شود که آنها در حال اعمال و اجرای حداقل سه تا چهار ساعت در روز به طوری که آنها نمی توسعه بهداشت و درمان هر گونه عوارض. اسب ساخته شده و به انجام تمرینات مانند lunging حلقه, یورتمه رفتن, روش سوارکاری, ورزش, یورتمه رفتن اسب cantering و راه رفتن به طور منظم.

در دیگر اقدامات دکتر Niranjan گفت: "ما در حال اجرای مستند اقدامات و منع ورود خارجی ها. حتی وجود دارد محدودیت در حرکت از پسران که برای مراقبت از اسب و سوارکاری پسران. آنها مجاز به رفتن به خارج تنها اگر آن ضروری است در غیر این صورت آنها هیچ دلیلی برای بیرون رفتن به عنوان مواد غذایی جیره غذایی و دارو در حال عرضه شده به آنها را در خانه. همه آنها ارائه شده است و کارت های هویت و حرکات خود را تنظیم می شود."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن