COVID-19 نابرابر اثر در ماساچوست

آسیب های در حال انجام توسط COVID-19 در جوامع در سراسر کشور مانند چلسی برککتن و لارنس دلخراش و غیر قابل قبول اس

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

آسیب های در حال انجام توسط COVID-19 در جوامع در سراسر کشور مانند چلسی برککتن و لارنس دلخراش و غیر قابل قبول است.

در علاوه بر این به ارائه فوری و هدفمند کمک ما نیاز به آدرس های از قبل موجود زیست محیطی بی عدالتی است که ما را ترک همسایه ها بیشتر در معرض بهداشت عمومی تهدیدات مانند COVID-19 و تغییرات آب و هوایی و حمایت از تلاش های سازمان های مردمی که در حال ایجاد حالت ارتجاعی و آماده شدن برای آینده بحران.

اولین گام مهم را هشدار داده در دادستان کل Maura هیلی مختصر در COVID-19 نابرابر اثر در ماساچوست به طور جدی: "در سطح جهانی و ملی و منطقه ای کم درآمد جوامع و جوامع از رنگ میله میله به ضربه "اولین و بدترین" با اثرات تغییر آب و هوا (33 جدید COVID-19 مرگ و میر گزارش شده است; بیکر محتاط در بازگشایی, مارس 12)."

شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشورهای مشترک المنافع در حال حاضر احساس سلامت عمومی و اثرات اقتصادی ما تغییر آب و هوایی و افزایش سطح آب دریا و افزایش آلودگی و تهدید به ما عرضه مواد غذایی و زنجیره ای فقط بدتر خواهد شد در سال آینده. COVID-19 است و در عین حال یکی دیگر از یادآور چقدر آسیب پذیر جوامع ما هستند و به عنوان یک نتیجه از تثبیت نابرابری در مسکن ما, مراقبت های بهداشتی و سیستم های اقتصادی.

ما به عنوان نمودار یک راه رو به جلو برای بهبود یافتن از COVID-19 بحران و بازسازی اقتصاد ما, ما باید اولویت بندی سرمایه گذاری کمک خواهد کرد که به کاهش اثرات بحران دیگر بلندی بیش از ما: تغییر آب و هوا. اگر ما می توانیم سیاست حق ما را بهتر آماده همه جوامع ما برای اثرات بحران آب و ایجاد رشد اقتصادی و بهبود بهداشت عمومی و منجر به توسعه پایدار و انعطاف پذیر مشترک المنافع.

جنیفر بنسون است که رئیس جمهور اتحاد برای رهبری کسب و کار



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب