COVID-19: هزینه های انزوای اجتماعی

من تمام وقت در جهان به خواندن, نوشتن, شراب خواری سازمان دیده بان را نشان می دهد و گرفتن در مدرسه و در عین حال

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

من تمام وقت در جهان به خواندن, نوشتن, شراب خواری سازمان دیده بان را نشان می دهد و گرفتن در مدرسه و در عین حال من خودم بیهوش با ملالت procrastinating و منحرف خود را. در برخی از روزها من به سختی می تواند هر چیزی را ببینید در افق.

با سریع ظهور COVID-19 همه گیر جامعه ما دگرگون به یک است که به ندرت قابل تشخیص به ما.

social isolation
unsplash.com

Coronavirus است تغییر روزانه, زندگی, خانواده, روابط, حالت های آموزش و پرورش و امور مالی از مردم در سراسر جهان. هیچ کس knowshow این گذشته خواهد شد. هیچ کس نمی داند که حامل ویروس. هیچ کس نمی داند تا چه حد coronavirus نفوذ جمعیت است. هیچ کس نمی داند اگر حالت عادی باز خواهد گشت. اما در مقابل تمام این ابهامات با توجه به اندکی احتیاط آمریکایی ها امیدوارم تمرین های اجتماعی فاصله و انزوا برای محافظت از خود و عزیزان خود.

دکتر آلن کارت یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در سان Diego دانشکده پزشکی توضیح میدهد: "فیزیکی فاصله مقررات نفرین یک سه گانه whammy از مشکلات که آن را واقعا سخت را برای مردم به درک تاثیر خود را: آنها همه چیز در مورد پیشگیری از آنها در مورد جلوگیری از نتایج است که اتفاق می افتد بیش از حد به آینده و به دلیل COVID-19 گسترش تصاعدی در جمعیت های آسیب پذیر–کسانی که نتایج بسیار بسیار بدتر از مردم به راحتی می توانید تصور کنید." انسان فقط سیمی به فکر کردن در مورد خطرات این راه " دکتر آلن کارت یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در سان Diego دانشکده پزشکی. "ما جرات آن را واقعا سخت را برای مردم به نقطه اتصال بین اقدامات در حال حاضر و اثرات است که رخ خواهد داد بعدا."

اجتماعی فاصله با یک قیمت می آید ،

social isolation
giphy.com

با توجه به New England Journal of Medicine, قرنطینه و انزوای اجتماعی می تواند القاء تعداد عوارض (یک بیماری ناشی از بیماری یا آسیب) مانند استرس و خستگی و اضطراب و نا امیدی و افسردگی است. این اثبات با اقتدار KFF اخیر نظرسنجی که جزئیات افزایش منفی روانی شرایط بهداشتی به ویژه در میان افراد مسن و نوجوانان با توجه به انزوای اجتماعی. عدم تحرک و آزادی نمی کاهش این اضطراب است. "من نیاز به برخی از جنبه های کنترل و هنگامی که همه چیز خارجی آن می توانید مانند من از دست دادن من گرفتن" نوح Wille گفت: یک دانشجوی سال اول در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، تلاش دانش آموزان که در حال تجربه دسترسی محدود به حمایت از نگه داشتن آنها را ذهنی شناور نیز در حال حاضر تحت تاثیر نامتناسبی از راه دور یادگیری است.

دانش آموزان هنوز هم نمی دانم چه آینده خود را برای تحصیل و آینده شغلی.

social isolation
giphy.com

علاوه بر استرس ناشی از این تغییر ناگهانی به کنترل از راه دور, یادگیری, عدم اطمینان در مورد آینده خود اضافه کرده اند به دانشجویان' استرس است. "COVID-19 اتحادش را تغییر بازار کار" گفت: Jadyn کیم, یک دانشجوی سال اول در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، "من می ترسم من نمی قادر خواهد بود برای پیدا کردن یک شغل/کارورزی در طول تابستان و حتی پس از." برای فارغ التحصیلان مناسک معابر مانند فارغ التحصیلی آنلاین انجام خواهد شد و آنها را عملا غیر موجود در بازار کار. اکثر آنها ممکن است از چپ به چشمان پر اشتیاق نگاه کردن به ماه و یا سال به دام افتاده در یک اتاق انتظار بین آموزش و پرورش و حرفه ای. اقتصادی و خطرات در حال وخیم و روانی زحمات.

فوق دلایل به همین دلیل گاهی بیرون آمدن از رختخواب می شود بسیار دشوار است. آنها دلایل روانی بهداشت جهانی مردم بدتر خواهد شد. روانی و ذهنی و جسمی تلفات افروخت توسط این رمان و غیر طبیعی زندگی که به احتمال زیاد تقویت. به عنوان انسان یک اصل اجتماعی گونه های ما جهت خودمان را در زمان و نگاه به آینده است. انسان سقوط از هم جدا با پتانسیل مختل آینده. ما عادت کرده اند به هماهنگی با هر عمل به یک هدف است که invigorates vitalizes و emboldens ما حرکت را از طریق زمان و فضا است. اما زمانی که هر روز احساس می کند همان زمانی که ماه شروع به ترکیب با هم و زمانی که در آینده به نظر می رسد آمورف و لبخند, ما ممکن است شروع به احساس به عنوان اگر وجود هدف را در آنچه که ما انجام دهد.

اما واقعیت برای بهداشت و درمان کارگران در سراسر جهان بسیار متفاوت است.

social isolation
giphy.com

در حالی که ما صرف روز در راحتی از خانه ما, بهداشت و درمان کارگران در معرض خطر زندگی خود را هر روز در مبارزه با این بیماری همه گیر. آنها به خصوص برای کسانی که به درمان بیماران مبتلا به کروناویروس در معرض خطر ابتال به این بیماری است. خودی کسب و کار گزارش می دهد که کارگران محروم از کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در حالی که درمان بیماران و مجبور به توسل به باران ponchos و کیسه زباله به عنوان محافظ دنده. "[نداشتن PPE] همراه با بسیاری از دیگر عوامل استرس زا مانند تماشای یک درصد بسیار بالاتر از بیماران مرگ از آنها استفاده می شود به ثابت وقفه برای مقابله با شرایط اضطراری نیاز به مراقبت و.... می تواند منجر به فرسودگی شغلی و افسردگی و PTSD برای کسانی که بیشتر درگیر در COVID-19 پاسخ به" دکتر کارت گفت. انزوای اجتماعی و قرنطینه رایج در میان کارکنان بهداشتی درمانی که انجام این کار به منظور حفاظت از خود و عزیزان. مانند هر کس دیگری این تاثیر منفی می تواند سلامت روان خود را. همراه با این خطرات در محل کار و ناامنی شغلی باعث لغو انتخابی قرار ملاقات به طور نامتناسبی به خطر انداخته و سلامت بهداشت و درمان کارگران است.

اگر چه اجتماعی فاصله و انزوا ممکن است نامطلوب به برخی از کارشناسان حفظ آن ضروری است برای باقی می ماند از لحاظ جسمی و اجتماعی از راه دور برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. با اینحال من می دانم که آن را دشوار است به تصور هر اندکی از نور در انتهای تونل. هزینه های ذهنی ما رفاه و اقتصاد می تواند به مراتب بیشتر از ما تا به حال متوجه شده و یا پیش بینی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن