COVID-19 ادعا می کنند هزینه های اضافی بودجه مدارس

مدرسه-کمک های مالی طرفداران و خرید اینترنتی از دولت coronavirus-ایجاد گرفتاری مالی در یک دوره برخورد.در همان ز

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

مدرسه-کمک های مالی طرفداران و خرید اینترنتی از دولت coronavirus-ایجاد گرفتاری مالی در یک دوره برخورد.

در همان زمان رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر نشان داد که او به تعویق انداختن تصویب این مدرسه جدید-بودجه قانون مقامات شهرستان از سراسر کشور هشدار داد که برگزاری این پول می توانست فاجعه بار تاثیر بر کشورهای مشترک المنافع آسیب پذیر ترین دانش آموزان است.

با شروع سال مالی جدید فقط یک هفته دور بیکر دولت مطلع شهرداری که آینده ماهانه محلی کمک های اولیه پرداخت خواهد بود بر اساس مالی سال 2020 تخمین می زند.

ولسوالی دریافت $5.2 میلیارد دلار در کمک های دولت در این سال تحصیلی که پول به طور کلی را پوشش می دهد بیش از 80 درصد از هزینه های آموزش و پرورش در بزرگتر فقیر اکثریت-اقلیت شهرستانها.

این بخش از درآمد این بخش از خدمات محلی گفت: آن را نمی تواند ارائه "گیلاس ورق" — دولت بهترین برآورد مقادیر محلی و کمک به دولت ارائه خواهد شد در مالی 2021 — از آنجا که بودجه قبلی اعداد وارد شده بودند قبل از شروع این ویروسی همه گیر.

مدارس پیش بینی شده بود یک تزریق از فصل 70 پول از گذشت دانش آموز فرصت عمل می کنند که متعهد دولت به 1.5 میلیارد دلار در K-12 بودجه بیش از هفت سال از شروع در مالی 2021. بیکر پیشنهاد کرده بود اولین قسط از $303.5 میلیون دلار در هزینه های طرح او در زمینه ژانویه.

اما تمام درآمد فرض بر آن است که بودجه بر اساس رفت و از پنجره بیرون را با ورود COVID-19 همه گیر است که ارائه هر دو یک بهداشت عمومی و بحران مالی که از کشورهای مشترک المنافع است که به آرامی در حال بهبود است.

مقامات دولتی گفته شده مالی 2021 درآمدهای مالیاتی می تواند 6 میلیارد دلار کمتر از پیش بینی شده که می تواند منجر به محلی کمک کاهش. چراغ تپه رهبران می تواند به حل بخشی از این کمبود درآمد از طریق کاهش هزینه و یا افزایش مالیات — تصمیم گیری های دشوار که هنوز ساخته شود. فرو بردن به دولت rainy-day صندوق و یا قرض گرفتن نیز می تواند به کار را تشکیل می دهند برخی از تفاوت.

اما در حال حاضر آن را خاص زمانی و یا چگونه قانونگذاران خواهد کرافت مالی 2021 بودجه.

مدرسه-قانون بودجه اختصاص داده شده بیشتر از منابع آن برای اکثر کمبود مالی مناطق — عمدتا در دروازه شهرها مانند لوول و فیچبرگ — که آسیب پذیر ترین دانش آموزان از جمله کسانی که با معلولیت و زبان موانع و یا در فقر زندگی می کنند. قبلی مدرسه ساز و کمک های مالی تا به حال shortchanged کسانی که در جوامع نیاز دارد.

اما این قانون جدید آمد با یک شرط که اجازه افزایش بودجه را در انتظار قرار داده و در مورد بحران مالی. چرا که این قانون ایجاد نمی اختصاصی منبع مالی با تکیه به جای در به طور کلی درآمد برای پوشش هزینه.

هر دو کفش افتاده اند با یک ضربه.

قوه مقننه را در حال حاضر با توجه به 1.1 میلیارد دلار بیل به پوشش COVID-19 پاسخ هزینه های. خانه و رهبران مجلس سنا گفت: این امر اولویت بندی بودجه برای تجهیزات حفاظت شخصی اضطراری مراقبت از امنیت غذایی و همچنین به عنوان پشتیبانی برای سلامت جامعه مراکز خدمات بهداشت رفتاری مسکن و تلاش برای جبران بی خانمانی.

واضح است که دیگر COVID-19 مربوط به بودجه باید اختصاص یافته به مدارس به عنوان آنها آماده شدن برای برخی از ترکیبی از حضوری و مجازی آموزش قرار می گیرند. که خواهد شد به طور چشمگیری کاهش اندازه کلاس و تعداد دانش آموزان یک مدرسه, اتوبوس,; آن را نیز ایجاد هزینه هایی مانند خرید ماسک برای دانش آموزان و کارکنان.

در این محیط آن را غیر واقعی برای مدارس انتظار می رود یکی دیگر از 300 میلیون دلار در بالای تمام این هزینه های پیش بینی نشده.

برای هم بودن که مدرسه-بودجه قانون در زنگ تفریح.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن