زن و شوهر می یابد عشق دوباره در تئاتر

چلمزفورد — داستان عشق بین دایان و کنی Meehan می تواند نزدیک به دو شخصیت آنها را در بازی های آینده عملکرد تئاتر

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

چلمزفورد — داستان عشق بین دایان و کنی Meehan می تواند نزدیک به دو شخصیت آنها را در بازی های آینده عملکرد تئاتر در مارس: بیلی و امید "هر چیزی می رود" — یک سیم پیچ 1934 موسیقی است که می بیند شخصیت بیلی کراکر دور نشستن در یک اقیانوس پیمای رفتن از نیویورک به لندن در حالی که در عشق با اری برنده زن امید هارکورت.

این Meehans استفاده می شود به همکاری در محلی نمایشنامه از "رومئو و ژولیت" و یا دنی Zuko و شنی Olsson در "گریس." آنها حتی برای اولین بار ملاقات در 20s خود بازی زن و شوهر در ادوارد آلبی است "کسانی که ترس از ویرجینیا ولف?"

دو سال پیش بود که این مورد ، زن و شوهر, در 40s خود را و رفتن را از طریق یک پچ جدا شدند در حالی که تمرین یکی دیگر از بازی مهیج مجموعه بر روی یک قایق در وسط اقیانوس "تایتانیک". آنها به طور جداگانه زندگی و تلاش برای مراقبت از سه فرزند خود را.

آنها بازیگران به عنوان متضاد برای اولین بار در سال.

اما مثل بیلی و امید, عشق, راه اندازی. گاهی دوست دارم فقط نیاز به فضا و زمان است.

این Meehans' عشق به تئاتر و محلی داوطلب سازمان, صدای, امید, آورده, star-crossed, عاشقان زیر سقف همان یک بار دیگر. خانواده پنج را شعلهور از عشق است که می تواند دیده می شود بدیهی است که این دو بحث قدیمی پخش آنها به اشتراک گذاشته شده در داخل یک خانه هنوز در حال refurnished بازگشت به حالت عادی.

این دو ستاره خواهد شد در نقش سرب از "هر چیزی می رود" در آینده نزدیک. بازی بر اساس کول پورتر نمرات مانند "شما بالا" "دوستی" و "ضربه" — خواهد شد که در دو اجرا در, North Shore, موسیقی تئاتر در بورلی. این بازی در اصل برنامه ریزی شده برای آوریل 4 و 5 قبل از COVID-19 بیماری همه گیر.

اما زمانی که آنها را به مرحله آن خواهد بود ،

دایان و کنی Meehan در عملکرد هم در سال 2004 را "که دارای اهمیت خاص از ویرجینیا ولف?"

"ما یک طلاق چند سال پیش که تمایل به اتفاق می افتد گفت:" کنی که به تازگی نقل مکان کرد را به خانواده فربنکس جاده اصلی. "و دایان مشغول به کار بود با این گروه, صدای, امید, در طول سال و ... سال گذشته آنها انجام شد نشان می دهد "تایتانیک". آنها تا به حال بسیاری از امتحانات ابتدائی اما "تایتانیک" یک مرد-سنگین نشان می دهد وجود دارد و تمایل دارد به عنوان بسیاری از مردان در تئاتر است.

"بنابراین دایان به نام من و پرسید که آیا مایل بود و آمده بود در نشان می دهد چرا که آنها نیاز مردان" Kenny اضافه شده است.

"ما از هم طلاق گرفته در این نقطه نیست هزینه های زیادی از زمان با هم" دایان interjected شروع به سرخ شدن به او نگاه کرد ، "اما صدای امید است برای من بسیار مهم برای یک زمان طولانی. نه تنها من فوق العاده متعهد به رسالت من یک کار اجتماعی در پس زمینه. ... هنگامی که ما طلاق رسیدم پشت کردن به صدای امید بود و آن را یک جامعه امن و جایی که من نیاز به از نو خلق کردن از خودم و خودم را دوباره در یک راه امن."

صدای امید مدیر دانا Siegel خواسته بازیگران "تایتانیک" برای رسیدن به محلی که مایل به داوطلب نشان می دهد. دایان فکر یک نفر: کنی.

"ما ترجیح می دهند به کار با هم صادقانه" دایان گفت: قبل از این که زن و شوهر با لبخند در هر یک از دیگر. "و او را یکی از بهترین نر جامعه بازیگران."

زن و شوهر, ملاقات در سال 2004 پس از شروع تئاتر حرفه در سنین جوان. کنی شروع به آواز خواندن و انجام تئاتر به عنوان یک بچه در درچستر و Peabody قبل از تبدیل شدن به یک افسر پلیس در چلمزفورد. سرگرمی مهم است که او را به عنوان برخی از افسران پلیس تمایل به مشکل معاشرت با دیگران در خارج از میدان او گفت:.

در اصل از Burlington, Diane شروع به اقدام در حدود سن 8. او به خاطر آواز در لاک پشت لباس. پدر و مادر او نیز ملاقات از طریق تئاتر است.

گفت: هر دو صدای امید ماموریت به سمت محلی تحقیقات سرطان برای آنها مهم است.

"ما در حال آموزش کودکان و نوجوانان ما در مورد انجام کاری بزرگتر و مهم تر از خودتان" دایان گفت. "ما خوش شانس است که ما نه به حال ما خانواده است که لمس سرطان اما تا به حال افراد نزدیک به ما و در زندگی ما شده اند که نهفته است."

در سال 2017, پس از حدود 13 سال از ازدواج زن و شوهر تقسیم باقی ماند اما در تماس با توجه به فرزندان خود و سازمان غیر انتفاعی مستقر در لارنس می شود که داوطلبان از سراسر دره Merrimack.

زمانی که آنها بازیگران برای "تایتانیک" آنها به سختی از دست رفته به ضرب و شتم در مرحله — اما هنوز هم قادر به دیدن هر یک از دیگر در "متفاوت و سالم نور" Siegal گفت.

"آنها ما عالی هستید با هم. شما را هرگز شناخته شده است" گفت: Siegal که انجام این زوج مراسم ازدواج در صدای امید تئاتر در لارنس. "این لذت را از دیدن کسانی که احساسات واقعی برای هر یک از دیگر و دیدن آنها آنها را به یک عملکرد. امید و بیلی فقط کشف هر یک از دیگر بیش از این دوره از بازی. این یک فرصت منحصر به فرد به دلیل ما می بینیم یک زن و شوهر خود را تمدید سفر عاشقانه به عنوان به خوبی."

درآمد حاصل از این بازی به نفع سرطان تحقیقات در حال انجام در Termeer مرکز برای درمان هدفمند و بیمارستان عمومی ماساچوست و مرکز سرطان. بلیط عبارتند از: $40, $50 و $75 و می توان با تماس با تئاتر دفتر جعبه در 978-232-7200 آنلاین در www.nsmt.org و یا در فرد در 62 Dunham جاده در بورلی.

سازمان اهدا کرده است $700,000 به محلی تحقیقات سرطان از سال 2009 در هر سازمان است.

"آن کار می کرد" Kenny گفت: لبخند زدن.

"آن را انجام داد. این همه کار می کرد در پایان" دایان پاسخ داد.

لوقا O'Roark در توییتر: @LukeORoark



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن