زن و شوهر, قرعه کشی اسلحه در جمعیت به عنوان سنت لوئیس شهردار صفحه اصلی

ST. لوئیس (AP) — سفید زن و شوهر ایستاده بود و در بیرون عمارت اشاره کرد و اسلحه معترضان در سنت لوئیس به عنوان گ

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

ST. لوئیس (AP) — سفید زن و شوهر ایستاده بود و در بیرون عمارت اشاره کرد و اسلحه معترضان در سنت لوئیس به عنوان گروه راهپیمایی به سمت شهردار را به تقاضای استعفای او. پلیس گفت: مردم در میان جمعیت فریاد زد: تهدیدات در زن و شوهر.

علامت McCloskey, 63 گفت: یک ایستگاه تلویزیونی که او و همسر پاتریشیا هر دو صدمه شخصی وکلا بودند رو به "angry mob" در خصوصی خود را در خیابان و ترس برای زندگی خود را یکشنبه شب.

اتهامات آورده بودند در برابر آنها. پلیس گفت: آنها هنوز در حال بررسی است اما آن را با برچسب مورد تعرض و حمله با تهدید و ارعاب علیه زن و شوهر توسط معترضان در نژادی متنوع جمعیت.

راهپیمایان خشمگین شدند در شهردار Lyda Krewson برای خواندن با صدای بلند نام و آدرس تعدادی از ساکنان که نامه نوشت و خواستار defunding اداره پلیس. این گروه از حداقل 500 نفر شعار, "استعفا Lyda! نگاهی پلیس با شما!" رسانه های خبری گزارش شده است.

رسانه های اجتماعی تصویری را نشان داد علامت McCloskey و 61 ساله ایستاده در خارج از رنسانس ساختمان-خانه های سبک در این شهرستان را به خوبی به انجام Central West End محله. او می تواند صدای فریاد و در حالی که برگزاری یک خمرهای شکل تفنگ است. همسر او ایستاده بود در کنار او با یک تفنگ دستی.

پلیس گفت: این زن و شوهر را شنیده بود با صدای بلند اغتشاش در خیابان و دیدم یک گروه بزرگی از مردم شکستن دروازه آهن مشخص شده با: "هیچ خاطی خصوصی" و "خیابان" ،

پلیس گفت: زن و مرد گفت: راهپیمایان را ترک کنند چرا که آنها در یک خصوصی خیابان. اما مردم در میان جمعیت فریاد زد: فحاشی و تهدید به قتل رسانده اند. و گفت که آنها را دیدم افرادی که مسلح بودند به طوری که آنها مسلح خود و به نام پلیس با توجه به مقامات.

علامت McCloskey گفت KMOV-TV که اراذل و اوباش با عجله به سمت خانه به عنوان خانواده داشتن شام و "ما را در ترس از زندگی ما است."

"این است که تمام مالکیت خصوصی است. وجود دارد هیچ پیاده رو یا خیابان های عمومی. به ما گفته شد که ما را کشته و خانه ما سوخته و ما سگ کشته شدند. ما همه تنهایی رو و اوباش عصبانی" McCloskey گفت.

خانه خود را که برجسته بود در محلی St. Louis مجله پس از تحت یک نوسازی درازي است در $1.15 میلیون.

شماره تلفن برای McCloskeys مشغول بودند و یا زنگ زد جواب صبح روز دوشنبه.

تصویری در رسانه های اجتماعی نشان داد معترضان راه رفتن را از طریق دروازه. معلوم بود که از آن آسیب دیده بود.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک ABC News حساب از رویارویی بدون نظر.

Krewon مواجه شده است و تقاضا برای استعفای او پس از یک Facebook Live جلسه روز جمعه که در آن سفید شهردار خواندن اسامی کسانی که مایل به پال خواستار قطع بودجه دولت نیروی پلیس است. این ویدئو حذف شد و Krewson عذرخواهی کرد و در همان روز گفت: او قصد ندارد باعث پریشانی.

نام و حروف در نظر گرفته سوابق اما Krewson اعمال باعث سنگین میکند.

"به عنوان یک رهبر شما انجام نمی, چیزهای شبیه به آن. ... این تنها حق است که ما به دیدار او در خانه اش گفت:" دولت تشکر. Nasheeli Aldridge, یک سنت لوئیس دموکرات صحبت کردن به یک بلند گو حرف زدن در مه.

معترضان در سراسر کشور تحت فشار بوده اند به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" پس از مرگ جورج فلوید و دیگر مردم سیاه و سفید در دست پلیس است. فلوید بود مرده مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است.

Krewson یک دیرین alderwoman انتخاب شد سنت لوئیس " اولین شهردار زن در سال 2017 توسط متعهد به کار را برای کاهش جرم و جنایت و بهبود محله های فقیر. او و دو فرزند جوان بودند در مقابل خانه خود را در سال 1995 زمانی که شوهرش جف کشته شد در طول یک carjacking تلاش.

قتل باید مشخصی در سال های اخیر در سنت لوئیس که سالانه در میان خشن ترین شهرستانها در کشور است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن