سلتیکز ظهور مجدد خود را بزرگترین دارایی — بهداشت

سلتیکز باید مطمئن باشید همه بازیکنان گنجانده شده است که آورباخ مرکز امن ترین COVID-رایگان نقطه در بوستون.که را

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

سلتیکز باید مطمئن باشید همه بازیکنان گنجانده شده است که آورباخ مرکز امن ترین COVID-رایگان نقطه در بوستون.

که راحتی را برای یک گروه که آغاز شده است به re-ظهور — به طور داوطلبانه از دوره برای این, یک مرد/یک سبد رسمی تمرینات. از سرگیری رقابت در اواخر ماه ژوئیه ممکن است به نظر می رسد مانند یک ابدیت دور هر چند که مختصر جولای اردوگاه آموزشی در میان است, وجود خواهد داشت با عجله به عقب بر گردیم به اواسط فصل فرم.

اولیه بازی خواهد بود, درهم و برهم و ناگهانی بازگشت به رقابت در نظر گرفته همسترینگ می تواند شروع به ظاهر مانند یک رشته کر. به همین دلیل است که از یک سلتیکز دیدگاه مربی هنر هورن و کارکنان خود را ممکن است مهم ترین افراد در خانه در حال حاضر.

در سمت به علاوه به اصطلاح و به ندرت دست نخورده هسته ای پنج Kemba واکر Jayson Tatum, گوردون هیوارد Jaylen قهوه ای و مارکوس هوشمند سالم است دوباره. هر پنج فعال بودند با هم تنها 13 بازی این فصل است.

این واقعیت است که این گروه از دست رفته یک ترکیب 61 بازی به آسیب های این فصل امتیاز به چقدر از تقلا کردن سلتیکز' 43-21 رکورد — در حال حاضر سوم-بهترین ها در شرق و در واقع نشان دهنده.

اما به عنوان یک گروه است که به خصوص بستگی به حرکت توپ و شیمی, آنها نمی باید مقدار زیادی از زمان به دست آوردن مجدد آن انسجام با یک مینی کمپ و هشت فصل به طور منظم بازی به آهن زندگی به سفارش.

این هم یک گروهی که از دست داده و چهار نفر از آن شش بازی از جمله برنده شدن در ایندیانا در مارس 10, زمانی که آنها در آخرین بازی. در یک راه بسیار واقعی آنها خواهد بود با شروع از ابتدا.

KEMBA واکر — هیچ کس نیاز به این استراحت به اندازه واکر که از دست رفته نه از 13 بازی بین Feb. 1 و 4 مارس به چپ زانو درد — پرچم قرمز ساخته شده است که بقیه پارامونت با این امید که کهنه گارد خواهد بود اندکی تازه های حذفی زمان.

در حال حاضر که او تا به حال معادل کامل فصل به استراحت و کار را به شکل با nonstop پچ پچ از خود را به طور موقت همخانه Grant ویلیامز به نگه داشتن چیزهای تازه را در شارلوت سلتیکز امیدوارم که به یکی از آنها بیشتر از سلاح های انفجاری و بازگشت به قدرت کامل است.

واکر بازگشت از مصدومیت طولانی به اندازه کافی به بازی سه بازی قبل از فصل بریده شد. او در دقیقه موفق شد او به طور متوسط 12.6 امتیاز در 28% تیراندازی (.208 از 3 نقطه محدوده) و فاقد انفجاری.

در بهترین واکر سلتیکز' بهترین مایکروویو گزینه و آنها باید هر ولت او می تواند مدیریت یک بار برگشتی آغاز خواهد شد. بازگشت خود را به شکل حیاتی خواهد بود اگر Jayson Tatum است که شروع به ریختن آن امواج blitzing پوشش.

JAYSON TATUM — تاتوم به عنوان بستری که blitzing او مواجه شده در طول تکان دهنده Feb. 23 از دست دادن در برابر لیکرز در استیپلز سنتر بود "متفاوت است." او به ثمر رساند 41 امتیاز در هر صورت به ثمر رساند و به 32 یا بیشتر در هر یک از چهار بازی بعدی خود. سلتیکز' ستاره جدید متولد شده است و او بزرگترین جوان گلزن این حق را دیده است پس Paul Pierce.

اما فرکانس که blitzing و به دام انداختن خود ادامه داد و پس از سلتیکز رزومه رقابت در اورلاندو آن را تنها به تشدید. به همین دلیل به عنوان استعداد و بهبود مستمر به عنوان او است Tatum نیاز امثال واکر هیوارد و قهوه ای به گسترش طبقه و منتشر فشار است.

آسیب به این ترکیب در نظر گرفته شده هر چند او باقی می ماند قابل ملاحظه ای با دوام برای یک بازیکن جوان. او تنها از دست رفته پنج نفر از 64 بازی در این فصل به آسیب — یکی به راست زانو درد سه تا کشاله ران فشار به بیماری — پس از از دست رفته تنها پنج بر دو فصل است. ادبانه او را آماده برای حمل این تیم است. امیدوارم که لازم نخواهد بود.

گوردون هیوارد — هیوارد کل سلتیکز حرفه ای تعریف شده توسط متوقف می شود و شروع می شود از نفرت انگیز جراحی مچ پا به این سال شکسته دست چپ که نگه داشته رو به جلو برای 13 بازی. چنین اعتماد به نفس خود را سطح منحرف و فقط زمانی که او به نظر می رسد در آستانه به دست آوردن خود را یوتا فرم دیگری اشتباه رخ می دهد. طولانی درد در پای چپ خود شده است موضوع این فصل است.

اما هیچ کس انجام داده است و بیشتر به تکرار رفتگان Al Horford ارزش ادبانه در این تیم است. هر چند او باید برای توسعه شیمی با این گروه بیش از همه دوباره هیوارد است که این تیم اصلی تسهیل و زمانی که او 3-اشاره گر در حال سقوط است, یک بازی شکن.

او در 3 نقطه تیراندازی بود و در واقع در حال افزایش است, در زمان خاموش. او .392 3 نقطه در صد آینه حرفه ای-بالا .398 شکل از او در فصل گذشته در ایالت یوتا است.

JAYLEN قهوه ای — برخی از اواخر فصل همسترینگ مشکل آهسته چه با تاتوم بود که دستیابی به موفقیت های نجومی برای قهوه ای است. او را به عنوان مسلما سلتیکز' بهترین راه دو بازیکن. فراتر از خود را همیشه در حال بهبود کار در برابر سخت ترین گلزنان در طرف دیگر قهوه ای تبدیل شده است به یک اعتماد به نفس بیشتری در کنترل دان.

او آموخته است که چگونه برای تکمیل آن مواد منفجره حرکت به نقطه ای که او را بزرگ رانندگی مقابل به تهدیدات واکر تاتوم و هیوارد. او همچنین تیراندازی .381 از عمیق, در حالی که تلاش تقریبا شش threes در هر بازی.

مارکوس هوشمند — او مبارزه COVID-19 اهدا خود پلاسما برای آنتی بادی تحقیقات و مانند Robocop هوشمند به سادگی موتور پیش رو فدا کردن بدن خود را در هر نوبت. همانطور که با واکر هوشمند بزرگ شده است ذینفع shutdown از شفا نظر.

و برای همه از انتقاد او در طول تاریخ برای دریافت شوت او انتخاب هوشمند است که به طور متوسط یک حرفه ای-بالا 2.4 3-نقطه باعث می شود در هر بازی در 6.9 تلاش بیش از دو بیشتر از قبلی بالا است. او را به عنوان مایل که تا کنون برای راه اندازی است که برای یک تیم در تلاش به دست آوردن مجدد آن فرم یک چیز خوب است.

THE BIGS — او رفته بود تا زمانی — 37 بازی — با هیپ موضوع که رابرت ویلیامز در نهایت در مخلوط با آورباخ مرکز دیوار. هنگامی که او پاک بود هر چند این منحصر به فرد-استعداد بزرگ مرد جهش برای شادی خراشیده سقف. او تنها درست لبه محافظ در فهرست و یک تغییر چشمگیر سرعت به دانیل Theis' همه کاره تعالی در صف شروع.

Enes کانتر بهترین rebounder در گروه و هر چند خود را در مدرسه پست بازی نیست همیشه یک جا با به طور منظم او تا به حال موفقیت bodying Joel Embiid در بلوک. تعقیب هر کسی یک pick-and-roll موضوع دیگری است.

اعطای ویلیامز کوچک-توپ رزرو گزینه در مرکز و هر چند نه در حد استفاده از رنگ به عنوان این حذفی matchups بزرگتر تطبیق پذیری خود را از تازه کار به این جهت از زمان به زمان.

بقیه — براد استیونس به طور معمول تمایل به کوتاه شدن خود حذفی چرخش هر چند که ممکن است در ماه اوت است. تعداد ویلیامز یک غیر بزرگ, تازه کار به کار راه خود را به سناریوهای متعدد. براد Wanamaker را آرام سبک هم مهم خواهد بود در گارد نقطه. یکی دیگر از تازه کار رومئو لانگفورد بود فقط شروع به نشان دادن وعده های خود را با زمان 11 مارس رسید. هر چند به طور معمول بازیکنان جوان فروکش کردن بر روی نیمکت در این زمان از سال وجود دارد ممکن است برخی از جالب نقطه وظیفه در لانگفورد آینده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن