شورای بحث نژاد پرستی در این شهر به شب

لوول — یک تماس به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی بلوکهای شهر نمایندگان در روز سه شنبه شب.در بیش از سه و نی

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

لوول — یک تماس به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی بلوکهای شهر نمایندگان در روز سه شنبه شب.

در بیش از سه و نیم ساعت جلسه نمایندگان در مورد چندین حرکات پرداختن به نژادپرستی در میان گفتگو در سراسر کشور موجب شده توسط کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینه سوتا است.

نمایندگان رای دادند 6-3 در حمایت از قطعنامه ای که باعث می شود تعدادی از تعهدات هر چند اعلام نمی نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. این قطعنامه توسط شورای رادنی الیوت و پشتیبانی شده توسط Daniel Rourke, ریتا Mercier, Sokhary Chau, دیوید کانوی و ویلیام ساماراس.

آن را مخالف با شهردار John Leahy و نمایندگان جان Drinkwater و Vesna Nuon.

طرفداران این قطعنامه که در مورد مسکن, امنیت عمومی, اشتغال و سایر مناطق — گفت: آن را به عنوان یک نقشه راه برای گام های بعدی.

مخالفان گفت: با اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی آن می افتد کوتاه و منعکس نمی کند درخواست از اعضای جامعه سخن گفت که در یک گوش دادن جلسه و امضا طومار ارسال شده توسط لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم.

شورای شهر رای ندادند در یک حرکت Leahy به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی توسط روزنامه مهلت سه شنبه شب.

مدت کوتاهی پس از شروع جلسه در ساعت 6:30 بعد از ظهر Drinkwater درخواست این حرکت که تا به حال تعداد ثبت نام سخنرانان خطاب اول است. حرکت بود رای دادند را 5-4 با ساماراس, کانوی, الیوت مرسیه و Rourke در برابر دستور کار بازآرایی.

"من درک نمی پارلمانی روش در اینجا" الیوت گفت.

نمایندگان همچنین با تصویب یک حرکت توسط الیوت به ایجاد یک صندوق برای جمع آوری پول از طریق کمک های مالی خصوصی به آدرس نژادپرستی شمول و عدالت در شهر است. تنها Nuon رای دادند در برابر این حرکت گفت: بیشتر لوول جامعه بنیاد در حال حاضر دارای یک صندوق از این نوع است.

الیوت ساخته شده یکی دیگر از حرکت به بحث در مورد جابجایی دولت و کمک هزینه فدرال برای ممیزی از شهر منابع انسانی و برنامه های دیگر برای رسیدگی به حقوق صاحبان سهام و فراگیر در این شهرستان است. حرکت بود با اشاره به سرمایه گذاری فرعی.

شهرستان مدیر آیلین _tenor گفت: مهلت شرکت ها برای بازگشت به طرح های پیشنهادی برای انجام این ممیزی هفته آینده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن