می تواند COVID-19 سنی شکاف ایجاد فرصت برای بازگشایی اقتصاد ؟

اطلاعات جدید در مورد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و مير نشان می دهد که coronavirus است به شدت تهدید تر و آمریک

توسط ATSHNEWS در 22 اردیبهشت 1399

اطلاعات جدید در مورد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و مير نشان می دهد که coronavirus است به شدت تهدید تر و آمریکایی ها به خصوص کسانی که در دراز مدت مراقبت از امکانات و خانه های پرستاری در حالی که مرگ و میر در میان آمریکایی ها تحت 65 باقی می ماند نسبتا نادر است.

و این اختلاف در ویروس' تاثیر ارائه فرصت برخی از مقامات بهداشت عمومی می گویند به سرعت و با خیال راحت بازگشایی اقتصاد است.

خانه سالمندان آمار استارک.

در نیوهمپشایر به تازگی منتشر شده داده نشان می دهد خانه سالمندان مرگ و میر نمایندگی از سه نفر از چهار نفر از همه COVID-19 مرگ و میر. در رود آیلند است که تعداد 71 درصد. در اوهایو آن را نزدیک به 75%. و بین مارس 22 مارس 29, نزدیک به 88 درصد از کانکتیکات مرگ و میر بودند خانه سالمندان و بیماران است.

در نیویورک, خانه سالمندان مسئله تبدیل به یک مشکل سیاسی برای رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو با توجه به دولت او سیاست از وادار کردن امکانات به اعتراف COVID-19 مثبت بيماران است.

به عنوان یک نتیجه بخشی از رئيس جمهور تهمت را باز امریکا دوباره تلاش شامل تشکیل یک کمیسیون مستقل است که انجام یک ارزیابی جامع از خانه سالمندان پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

"حفظ سلامت و ارتقای سلامت و کیفیت زندگی از مهمترین آسیب پذیر و شکننده شهروندان از اولویت بالا برای سیستم مدیریت محتوا" گفت: مراکز مدیکر و مدیکید خدمات مدیر Seema Verma.

متفاوت تاثیر COVID-19 فراتر از خانه سالمندان جامعه نیز هست.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری وجود داشته است مرگ و میر بیشتر در میان کسانی 85 و بالاتر — فقط 2 درصد از جمعیت — از میان کل 65 و جمعیت جوان. CDC همچنین اشاره می کند که کسانی که بیش از سن 65 سال به 22 برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از COVID-19 از کسانی که تحت 55.

و بستری نرخ برای کسانی که بیش از 65 سال به بیش از 600 درصد بالاتر از در میان مردم 18-49 سال است.

این تقسیم نگران کننده است, اما آن را نیز ارائه فرصت برای کسب و کار و کارکنان از جان گذشته برای بازگشت به کار برخی از کارشناسان بهداشت عمومی می گویند.

"ما می دانیم که عوامل خطر برای بیماری شدید با توجه به (COVID-19) عفونت به طور نامتناسبی در بر داشت در سالمندان — به خصوص در سالمندان مبتلا به مزمن بیماری های قلبی عروقی ... و افرادی که زندگی می کنند در خانه های سالمندان به نظر می رسد در معرض خطر" گفت: Avik Roy رئیس بنیاد تحقیقات در فرصت برابر.

"ما باید بررسی شواهد به طور مداوم به جمع آوری مدارک و شواهد و شناسایی کسانی که جمعیت آن نسبتا پایین تر در مقابل خطر بالاتر است. چرا که (در آن) جمعیت در حال کاهش خطر ما باید انعطاف بیشتری در مورد اجازه دادن به (متحده) بازگشایی و یا جزئی بازگشایی اقتصاد" Roy گفت InsideSources.

روی این سازمان منتشر کرده است یک پیشنهاد "یک استراتژی جدید برای آوردن مردم به کار در طول Covid-19" برای بازگشایی اقتصاد کشور است که عوامل سن دیفرانسیل در COVID-19 تاثیر.

و اقتصاددانان در بریتانیا دانشگاه وارویک به تازگی منتشر شده یک مقاله پژوهشی نشان می دهد که بزرگسالان 30 و جوانتر مجاز به بازگشت به کار قبل از بقیه از نیروی کار است.

آمریکا بزرگترین سازمان های غیر انتفاعی اختصاص داده شده به حمایت برای شهروندان ارشد AARP, اذعان دارد که افراد مسن به مراتب بیشتر از جوان و سالم مردم به تجربه علائم شدید از بیماری های ناشی از کوروناویروس. آنها توصیه کرد که در خانه در معرض خطر, بزرگسالان در خانه بمانند — حداقل در اوایل روز است.

"ایالات متحده باید بیشتر اعتماد به نفس است که آنها می توانند بازگشایی ارائه شده است که آنها به اندازه کافی نظارت و مراقبت از خود را در خانه سالمندان جمعیت" Roy گفت. او خواستار "چقدر از ميزان مرگ و مير و بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر شده است که اتفاق می افتد به دلیل این ویروس اتفاق می افتد در خانه های سالمندان" یک گزارش نشده داستان است.

"اگر متحده دریافت یک دسته بهتر در مدیریت این خطرات و حفاظت از خود را از ساکنان خانه سالمندان آنها می تواند اعتماد به نفس بیشتری در باز کردن اقتصاد است."

مشعر Reisner است تدوین سیاست برای InsideSources.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن