Coronavirus دزد بوی انبه

تولید کنندگان تحمل فشار از lockdown; قیمت شاقول به پایین جدید با توجه به عدم وجود تقاضا میسور/Mysuru: تابستان

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

تولید کنندگان تحمل فشار از lockdown; قیمت شاقول به پایین جدید با توجه به عدم وجود تقاضا

میسور/Mysuru: تابستان سر به فلک کشیده است و "شاه میوه ها' هنوز اشغال آن تاج و تخت در Mysuru لطف COVID-19 شیوع. با توجه به همه گیر و مداوم مستند های انبه در حال گرفتن مشتاق خوش آمدید که آن را می شود هر سال در Namma Mysuru.

در حالی که تقریبا همه میل به نزول دندان های خود را در لذیذ و خوشمزه لذت منابع آنها را تبدیل به یک مشکل بزرگ به دلیل مستند و محدود حرکت محموله.

این که زمان از سال است که انبه شمع تا در ایجاد تغییر و مغازه ها و چرخ دستی های گوشه و کنار خیابان ها و اصطبل های مختلف اتصالات و نقاط برجسته در شهرستان که در آن آبدار میوه طلایی تنه برای فضا با هندوانه و انار و سیب. اما در این سال Coronavirus همه گیر است و ضعیف فروش انبه.

انبه در حال رشد در سراسر Mysuru Taluk مانند Yelwal, Hullahalli, K. R. نگر, H. D. Kote, Nanjangud, Periyapatna و Hunsur و در مکان های نزدیک Mysuru مانند Nagawala, Bommenahalli, Seigalli, Vasaramanahalli, Kumarahalli, Ratnahalli, Benkipura و مناطق اطراف آن.

این رقم رشد آنها هستند, بادامی, Rasapuri, Malagova, Apoos, Mundappa و Thotapuri. به علاوه هر سال وجود دارد یک سیل از گونه های دیگر مانند Alphonso, Baganapalli, Kesari, Himapasha, Sakregulla, Kesari و Dusseri از مکان هایی مانند Chittoor احمدآباد و کریشنگیری.

هر چند تعداد کمی از گونه فرود آمد در APMC بازار هیچ خریداران وجود دارد. Mehboob Shariff, رئيس جمهور, APMC انجمن که محبوب شناخته شده به عنوان Patthar ببو گفت: 'ستاره میسور است که انبه را شروع کرده اند به trickling در پس از شش روز و بسیاری از حمل و نقل هستند در مواجهه با مشکلات در حمل و نقل میوه از یک مکان به مکان دیگر با توجه به مستند.

تولید کنندگان در حال ترس و در برخی از مکان های انبه پیمانکاران که معمولا بسیاری از انبه باغ ها در روستاها به قرارداد هستند اجازه ورود به روستا با توجه به این ویروس گسترش یافته است. "ننجنگود از سوال به این دلیل که کل taluk قرنطینه شده. اما حتی در جاهای دیگر پیمانکاران محروم هستند ورود. در برخی از روستاها میوه ها و محصولات میوه رسیده بر درخت تاپس اما هنوز قراردادی هستند و نه مجاز در داخل," او گفت:.

قیمت ها سقوط کرد به عنوان میوه استفاده می شود که برای هزینه تومان. 100 تومان. 120 در هر کیلوگرم معامله می شوند در Rs. 30 تومان. 60 که هیچ تقاضا وجود دارد. "با وجود ترتیبات ساخته شده در APMC حیاط توسط دولت های منطقه و پلیس با فروشندگان و خریداران می ترسم به تجارت. در این سال وجود دارد کمتر است محصول اما هنوز هیچ تقاضا وجود دارد" Mehboob Shariff گفت.

از کشاورزان به تخت طرح

در کارناتاکا دولت انبه توسعه و بازاریابی شرکت (KSMDMC) گره خورده است با هند پست برای ارائه میوه در عرض یک هفته از دریافت سفارش.

طبق برنامه تولید کنندگان داده خواهد شد ورود به سیستم جداگانه در وب سایت برای بررسی سفارشات و چه دسته از انبه است که در تقاضا. آنها خواهد شد و سپس به ارائه انبه مرکزی اداره پست در بنگلور. پس میوه ها تحت کالاهای ضروری کشاورزان مجاز به رفت و آمد و حمل و نقل کالاهای خود را به بازار.

اما این امکانات محدود است و تنها به بنگلور و تمدید نمی شود به Mysuru. پستی گروه مقامات گفت: 'ستاره میسور است که وجود دارد بسیاری از مسائل تدارکاتی به عرضه انبه به درب خانه. "ما باید برای به دست آوردن میوه از بنگالور مرکزی اداره پست و سپس ارائه آنها را به خانه. به عنوان انبه هستند اقلام فاسد, از آن خواهد شد یک کار دشوار" افسران گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن