Coronavirus مستند: آنچه در مورد مرگ و میر ناشی از ناامیدی'?

همانطور که از نوشتن این مقاله بیش از 90,000 آمریکایی ها قرارداد بسته اند و درگذشت از coronavirus. اما چگونه بس

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

همانطور که از نوشتن این مقاله بیش از 90,000 آمریکایی ها قرارداد بسته اند و درگذشت از coronavirus. اما چگونه بسیاری از آنها خواهد شد و یا مرگ از آنچه در برخی از تماس "ناامیدی"?

زیر را در نظر بگیرید تماس با من, رادیو, نشان می دهد:

"سلام لری. من خواستار شد در مورد افرادی که به نام خودکشی خطوط تماس ویژه و چیزهای مختلف با این از دست دادن درآمد. من یک زن بیوه از کسی که خودکشی به دلیل درآمد. آن بود که در حال حاضر در این بیماری همه گیر بود اما به دلیل کاهش درآمد و ناامیدی که او را از من است. من تا به حال هیچ ایده این بود که در کسب و کار خود را زندگی است. و من به خانه آمد از کار یک روز و او را حلق آویز در گاراژ. او را ترک توجه داشته باشید در مورد بدهی های مختلف و چیزهایی که دوست دارم اما مشکلات مالی هستند یک چیز وحشتناک — فقط یک چیز وحشتناک است که بدتر از ویروس."

بدون شک رفتن به کار را افزایش می دهد شانس فرد را از قرار گرفتن در معرض COVID-19 ویروس. بیشتر خواهد شد و قرارداد این ویروس و مرگ ناشی از آن کمتر خواهد شده اند به صورت زیر ادامه داد: مستندات. اما این البته نه کامل تصویر.

گزارش جدید "پیش بینی مرگ و میر ناشی از ناامیدی در طول Coronavirus رکود اقتصادی" نشان می دهد به عنوان بسیاری از 75,000 آمریکایی ها می میرند از "یاس" با توجه به بیکاری و افسردگی و از انزوا و ترس از نامعلوم و نامشخص طبیعت از این بیماری همه گیر. یکی از نویسندگان این مطالعه بنجامین میلر مدیر ارشد استراتژی افسر برای خوب بودن اعتماد در اوکلند کالیفرنیا گفت: "مرگ و میر ناشی از ناامیدی به عوامل متعدد مانند بیکاری و ترس و ترس و انزوا. قبل از COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر وجود دارد یک تعداد بی سابقه ای از مرگ و میر ناشی از ناامیدی است. ما می خواستیم به برآورد چگونه این بیماری همه گیر را تغییر دهید که تعدادی در حال حرکت رو به جلو است." این مطالعه تخمین می زند که می تواند وجود داشته باشد 75,000 coronavirus مربوط به "مرگ و میر ناشی از ناامیدی" از مواد مخدر یا سوء استفاده از الکل و خودکشی. میلر توضیح داد: "این انزوا باعث شده است مردم به از دست دادن مرزهای خود به رفتارها. ... مردم به کار می شود و ما باید به مردم متصل به افراد دیگر است."

مورد مطالعه دکتر الی Aoun, معاون رئیس انجمن روانپزشکی آمریکا را شورای اعتیاد روانپزشکی گفت: "من از دیدن این شیوه و همکاران من صحبت شده است در مورد آن بیش از حد. ... اعتیاد بیماران عود و بسیاری از بیماران که اصلا استفاده از مواد مخدر یا الکل مشکلات در حال نوشیدن بیشتر در حال حاضر گاهی اوقات هر روز از 4 یا 5 p. m. و آنها را متوقف نمی تا زمانی که آنها خواب."

در اوایل این سال نوشتم در مورد ارتباط بین خودکشی و بیکاری است. یک مجله لانست روانپزشکی یک مطالعه منتشر شده در سراسر جهان ارتباط خودکشی با بیکاری است. "یافته های ما نشان می دهد که نرخ خودکشی را افزایش می دهد شش ماه قبل از افزایش نرخ بیکاری گفت:" مطالعه نویسنده کارلوس Nordt. "اطلاعات ما نشان می دهد که نه همه زیان کار لزوما مساوی اثر به عنوان اثر در خطر خودکشی به نظر می رسد قوی تر در کشورهایی که در حال از کار معمول است." این مطالعه گفت که بین سال های 2000 و 2011 وجود دارد برآورد 233,000 خودکشی در 63 کشور جهان است که این تعداد افزایش طول رکود اقتصادی گذشته: "در حالی که تعدادی از بیکاری مربوط به خودکشی افزایش حدود 5000 در طول بحران اخیر اقتصادی در سال 2008 این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که خطر خودکشی در میان بیکاری بالا مردم است حتی در خوب اقتصادی بار."

بیکاری می ایستد در 14.7% با بیش از 20 میلیون آمریکایی در ماه آوریل تشکیل پرونده برای بیکاری. تعداد بیکاران آمریکایی است که به احتمال زیاد انجام نگرفته است. Betsey استیونسون, عضو سابق شورای مشاوران اقتصادی و همچنین اقتصاددان ارشد وزارت کار ایالات متحده می گوید با توجه به طبقه بندی نادرست از "افرادی که شاغل بودند (اما) وجود ندارد و از کار با توجه به COVID-دلایل مربوط به طور موقت بیکار" تعداد واقعی بیکاران است به احتمال زیاد بیش از 20٪.

جدید ESPN مستند در مورد شیکاگو بولز' آخرین قهرمانی فصل توضیح می دهد چگونه مایکل جردن را شکست پای خود را در اوایل خود نرم افزار حرفه ای در بازی سوم از فصل 1985-86. هجوم خود پزشکان انتظارات پا شفا سریعتر از حد انتظار و اردن itched به بازگشت به دادگاه با وجود تیم صاحب جری رینسدرف ترس نه تنها که اردن می تواند reinjure پا اما که چنین reinjury می تواند پایان کار خود را. رینسدرف گفت: به اردن "اگر شما تا به حال یک سردرد وحشتناک و من به شما یک بطری قرص و نه از قرص درمان خواهد شما و یکی از قرص ها را بکشند شما خواهد شما را به یک قرص؟" اردن پاسخ داد: "این بستگی دارد که چگونه بد f—ing سردرد است."

آمریکا اقتصادی سردرد از coronavirus stay-at-home سفارشات توسط f—ing بد است.

Larry Elder یک نویسنده پرفروش و سراسر کشور همزمان رادیو میزبان بحث نشان می دهد. بازدید LarryElder.com و به دنبال لری در توییتر @LarryElder.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب