پلیس از تاج: نیروی انتظامی در Mysuru نبرد Coronavirus

ایشان اما یک کار بیهوده است با افزایش مستند نقض میسور/Mysuru: ما در یک مرحله مهم در مبارزه با کروناویروس به عن

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

ایشان اما یک کار بیهوده است با افزایش مستند نقض

میسور/Mysuru: ما در یک مرحله مهم در مبارزه با کروناویروس به عنوان ترس از جامعه انتقال افزایش یابد. در طول مستند خط مقدم کارگران می گذرد هنوز هم هر روز به نفع چه یک دکتر به عنوان "یک جنگ هند نمی توانیم به از دست دادن".

به عنوان ما سیستم مراقبت های بهداشتی ممکن است قادر به مقابله با شیوع گسترده ما سنجاق ما امید حاوی شیوع اجتماعی فاصله و کامل مستند. و این موفقیت را به تلاش ناشناخته اما فارغ از خود کارگران از جمله پزشکان و پرستاران و امدادگران و پلیس و زباله جمع که braving قبر شانس در هر روز است.

پلیس در حال بازی بیشتر نقش محوری در اجرای جدید سلامتی و مقررات اجتماعی, در حالی که جامعه همچنان به تابع در یک شیوه ای مدنی. پلیس باید تنظیم منابع اختصاص داده شده برای کمک های حاوی ویروس است. این خدمات عبارتند از حادثه بزرگ اتاق ها و عملیات های خاص جدید taskforces.

تا حالا Mysuru پلیس برای تعقیب دزدان, کشتی rowdies و اطمینان از ایمنی و راحتی از افراد برجسته است. نقش خود را تغییر داده شده اند یک شبه و آنها در حال حاضر تعقیب افرادی که نقض خانه quarantining و کمک به دولت های منطقه برای به اجرا درآوردن مستند اطمینان حاصل کرد که دولت مشاوره در COVID-19 دنبال آن هستند در متن و روح.

اما از بعد از Janata حکومت نظامی اعلام کرد, نخست وزیر نارندرا مودی برای آماده سازی مردم برای هفته ها از مستند نیروی پلیس تا به حال به سختی هر گونه استراحت. باران یا درخشش, روز یا شب و یا حتی در زمان عجیب و غریب ساعت های نیروی پلیس در خیابان ها و محله ما مصرف متخلفان به کار است. به عبارت دیگر پلیس در حال حفاظت از زندگی ما بدون در نظر گرفتن مراقبت از خود را. اما یک پلیس را یک کار بیهوده است که مردم همچنان به دست انداختن مستند قوانین.

آنها همه جا هستند. در جاده ها هشدار و چک کردن متخلفان بازار تضمین اجتماعی فاصله نگهداری در کمک به فقرا و مهاجران به دریافت مواد غذایی عرضه شده توسط داوطلبان و همچنین حفظ round-the-clock امنیت در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

وظیفه این پلیس به سختی زمان را صرف لحظه های با اعضای خانواده خود و عزیزان. اما آنها باید برای رویارویی با این چالش است. صرف وقت در جاده های خلوت ایستاده در میان موانع در مه خورشید به طور مداوم ایستاده در همان محل برای 12 ساعت و گاهی اوقات انجام دو شیفت. این مردان در معرض خطر زندگی خود را به نگه داشتن همه ما امن است.

آن را راحت و آسان برای کسی که به فکر می کنم که پلیس کار آنها به عنوان حقوق و دستمزد آنها کاملا اشتباه است. خود را در مشکلات و سختی ها تنها می تواند تجربه. پلیس در حال انتظار برای انجام در شرایط بسیار دشوار است و این وظیفه ضروری همه ما برای تشکر از نیروی انتظامی برای خود کمتر خدمات.

برخی از نیروهای پلیس حتی تبدیل خلاق است. پوشیدن رنگ قرمز کلاه ایمنی است که به شکل Coronavirus آنها ارسال یک پیام است که این ویروس می کشد اما ماندن در خانه نیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن