در نظر تبرئه

از "بازداشت ورود به سیستم" در لوول خورشید است که محبوب به عنوان خوانده شده. رسانه های اجتماعی در جهان است, روز

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

از "بازداشت ورود به سیستم" در لوول خورشید است که محبوب به عنوان خوانده شده. رسانه های اجتماعی در جهان است, روزنامه شرکت و سازمان های اجرای قانون و رسانه ها در حال استفاده از آن برای توزیع پیام های خود را.

برای بیشتر قسمت ها در ماساچوست وجود دارد هیچ حقوق و حریم خصوصی وقتی که می آید به اتهامات جنایی. به عنوان یک نتیجه, همه متهمان را یک ننگ متصل به آنها از نوشته ها و چاپ پوشش خود را در مورد بازداشت.

در نهایت تصمیم در مورد اینکه آیا یا نه کسی که گناه می کند ناشی از رسانه ها و اجرای قانون موارد. این تصمیم از گناه است که هنوز ساخته شده توسط یک قاضی یا هیئت منصفه. هر متهم حق دارد به دلیل روند.

بسیاری از متهمان به دروغ متهم کرده است. پس از حق خود را به دلیل روند پرونده های آنها اغلب رد به طور کامل هزینه ها کاهش می یابد و آنها را در راه رفتن در خارج از دادگاه. شاید خوب مشروط یا بدون مجازات در همه.

این "متهمان" ما پدر و مادر ما و فرزندان و خانواده و دوستان ما. آنها در میان ما زندگی می کنند. آنها شغل دارند و یا به دنبال کار و فرصت های داوطلب. آنها در حال تلاش برای فعال و مثبت اعضا در جامعه ما است.

رسانه ها در اجرای قانون و دفتر دادستان منطقه نمی خواهند خود را به خوانندگان و پیروان به دانستن نتیجه از این موارد است. آنها محتوا در نظر گرفتن اولیه بازداشت ورود و ساخت آن ، هیچ تلاش ساخته شده است به دنبال.

ما باید تقاضا برای آنها را انتشار داوری پرونده های جنایی به طور منظم. کسانی که بی گناه هستند که راه رفتن در میان ما سزاوار این است.

Arthur G. Grenier
دراکات



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن