Conforto آلونسو اسمیت هومر برای متس به ضرب و شتم Red Sox 7-4

توسط جیمی GOLENبوستون (AP) — مایکل Conforto, پیت آلونسو و دومینیک اسمیت همه homered مایکل Wacha تن به تن بیش ا

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط جیمی GOLEN

بوستون (AP) — مایکل Conforto, پیت آلونسو و دومینیک اسمیت همه homered مایکل Wacha تن به تن بیش از پنج نوبت و متس نیویورک ضرب و شتم Boston Red Sox 7-4 سه شنبه شب ،

Red Sox بازکن جاش Osich (0-1) فرار مشکل در اول با تشکر از دو متس baserunning اشتباهات داد اما تا دو-اجرای شات به Conforto در دوم که پاک هر دو معمول بازدید کننده اغل گاو یا حشم و کمکی چادر در پشت آن.

آلونسو را هومر خاموش جفری چشمه که از آن ساخته شده 4-0 در سومین دور پاک هیولا سبز و ضربه به دیوار پشت ردیف دوم از فن cutouts تندرست برگشت به سمت زمین زیر کشت. آن را با سنجش زمان با خروج سرعت 116 مایل در ساعت.

"وجود یک نهاد مشورتی است در طول ballpark: شما باید آگاه باشید از پرواز توپ بیسبال و خفاش" آلونسو گفت: به شوخی. "اگر طرفداران در اینجا آنها را نمی شود بر روی تلفن همراه خود را و قفل شده در بازی. من خوشحالم که هیچ کس صدمه دیده بود."

اسمیت ساخته شده آن را 7-0 با سه اجرا در چهارم.

"هر زمان که شما به اینجا می آیند و بازی بوستون آن را قطعا رفتن به ویژه" او گفت:. "وجود ندارد هر طرفداران در اینجا, اما شما هنوز هم احساس انرژی و تمام تاریخ را در این ورزشگاه. من هیجان زده برای دریافت اینجا و من احساس مثل من در حال رفتن به قادر به کمک به تیم من برنده شوید."

که مقدار زیادی برای Wacha (1-0) بود که 22 سال St. Louis rookie هنگامی که او مواجه Red Sox در جهان در سال 2013 سری ضرب و شتم آنها را در بازی 2 قبل از مصرف دست دادن در تصمیم گیری ششم بازی.

"این قطعا به ارمغان می آورد برخی از خاطرات" گفت: Wacha که امضا شده با نیویورک به عنوان یک عامل رایگان در offseason. "آخرین باری که من تن به تن در اینجا آن را قطعا یک فضای متفاوت است. می توانید آن را کمی داد و بیداد کن. این یک تاریخی ballpark را به طوری که آن را بسیار شیرین تبادل وجود دارد."

Wacha زده از چهار راه می رفت و یکی در متس اولین اجازه می دهد خود را تنها اجرا بر روی میچ Moreland به انفرادی هومر در چهارم.

Xander Bogaerts همچنین homered برای بوستون و افزود: یک RBI groundout در هشتم قبل از Moreland اجرا-نمره واحد کاهش آن به 7-4.

ست لوگو تن به تن نهم برای اولین بار خود را ذخیره کنید قبل از متس چپ این زمینه با معمول postgame, جشن, بالا fiving و تداوم لمسي بدون آشکار نگرانی بیش از coronavirus همه گیر است که مجبور به تعویق افتادن دو بازی های لیگ در روز دوشنبه و جمعه دیگر.

نقطه روشن

Osich داد تا یکی از هومر و چشمه داد تا دو اما زاک Godley تن به تن بدون گل چهار نوبت اجازه می دهد چهار بازدید و قابل توجه هفت.

"بدیهی است که به یک بازی شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد اما این تصمیم گیری شما را" Red Sox مدیر Ron Roenicke گفت. "شما سعی می کنید برای مطابقت و آن رفتن نیست به خوبی."

نه چندان آسان را

کردن یک جفت از baserunners در اولین ورود در یک خطا و یک اما هر دو پاک بودند و در basepaths.

Amed روساریو رسیده baseman دوم خوزه Peraza خطا و پس از آن تلاش کردند تا سوم زمانی که جف مک نیل را سخت grounder منعکس سوم baseman رافائل Devers. Bogaerts برداشت توپ در نزدیکی پایه دوم و مسابقه به سمت, سوم, غواصی برای روساریو را قبل از او رسیده است ،

روساریو رد شد امن اما تکرار نشان داد که Bogaerts nicked کفش خود را. در آینده خمیر McNeil برداشت شد از اول.

اوج کلاه خود

Red Sox زد برجسته تصویری استقبال ریک Porcello به Fenway پارک جایی که او تن به تن برای پنج فصل برنده شدن در یک ماه جوان جایزه در سال 2016 و یک سری جهانی در سال 2018 است. بازیکنان هر دو تیم کف برای متس right-hander که آغاز شده و روز یکشنبه در بازی مقابل آتلانتا و نمی خواهد زمین در بوستون.

جعلی صدای جمعیت نیز به Porcello بزرگ تشویق. او نوک کلاه خود و دست تکان دادند و در پاسخ.

مربی اتاق

Red Sox: Bogaerts کردم برخی از توجه به آموزش کارکنان پس از غواصی به برچسب روساریو در پایه سوم. او در بازی باقی مانده.

بعدی

متس: TBA.

Red Sox: Left-hander مت سالن بود که 0-1 با 7.71 عصر در 15 امداد حضور در دیترویت در سال گذشته باعث می شود اولین لیگ شروع کار خود را در دومین و آخرین بازی از این سری در مقابل متس.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب