حس مشترک نه تعصب باید دیکته تغییرات به رای گیری

در دهه های اخیر آمریکا, انتخابات شده اند یک منبع از هر دو واقعی و تولید اختلاف است. به نظر می رسد ما دیگر نمی

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

در دهه های اخیر آمریکا, انتخابات شده اند یک منبع از هر دو واقعی و تولید اختلاف است. به نظر می رسد ما دیگر نمی تواند فرار یک چرخه انتخابات بدون گرم اتهامات از مهندسی انتخابات.

برای دموکرات ها آن را اغراق آمیز به اتهام رای سرکوب در دست جمهوری خواهان اصرار دارند که رای دهندگان در حال حاضر شناسایی معتبر در پای صندوقهای رای است. جمهوری خواهان از سوی دیگر به زور گرفتن دست خود را بر روی تقریبا هر پیشنهادی که رای گیری بیشتر کاربر پسند.

این مجادلات مانند بسیاری که آمده اند به ما تسلط سیاست بیشتر در مورد مهیج پارتیزان نسبت به ارائه راه حل های مناسب برای مشکلات واقعی در مواجهه با مردم واقعی. آن را تنها یک ماده از زمان قبل از پویا این چشمانداز به این چرخه انتخابات در این زمان تحت پوشش coronavirus.

اشتباه نکنید این COVID-19 شیوع ایجاد کرده است بسیار چالش واقعی برای دموکراسی ما. از دادگاه عالی قضایی اخیرا مجبور قانونی انفعال برای تصمیم گیری در مورد من به ارمغان آورد — با دو حزب دموکرات — به رای قانون دسترسی به ترازی با بهداشت عمومی سفارشات به طوری که ما می توانیم انتخابات آزاد و عادلانه در سال 2020 است. خوشبختانه ما به دست آورد.

در حال حاضر ما نیاز به کشف کردن چگونه برای اطمینان از رای دهندگان باید این فرصت را به بازیگران در یک رای گیری با خیال راحت اما ترک آن را به کنگره جو Kennedy III به پیشنهاد یک راه حل در جستجوی یک مشکل است. مشکلات و ایده خود را تضمین شده است برای ایجاد.

کنگره کندی در اشتیاق خود را به فضیلت سیگنال به ترقی خواهان در اولیه مسابقه می گوید: هر دولت باید با قرار دادن یک رای در صندوق پستی هر رای دهنده که آیا آنها می خواهند است یا نه. این است چگونه زمخت سیاسی بازی ماهرانه تحت الشعاع نیت خوب و خوب دولت است.

اگر چه تعداد انگشت شماری کوچک از کشورها را ساخته اند این حرکت به تمام ایمیل های رای گیری تقریبا در تمام سال آماده سازی و تمرین با این روند است. در حال حاضر کندی تحمیل خواهد بود این سیستم در کشورهای در وسط یک انتخابات ریاست جمهوری. این یک دستور غذا برای فاجعه است. اما بدتر از آن است.

به نظر می رسد که او بد در نظر گرفته تلاش برای گرفتن یک, تیتر کندی انجام نمی مشق شب خود را به عنوان آن مربوط به خود دولت قانون انتخابات. در ماساچوست unenrolled رای دهندگان باید گزینه ای را برای رای دادن در هر دو مقدماتی حزب دموکرات یا جمهوری خواه اولیه ،

کندی راه حل: ارسال هر unenrolled رای دهندگان اولیه دو برگه های رای. درست است. او می خواهد به پست الکترونیکی به 7.1 میلیون رای فقط به 4.6 میلیون ماساچوست رای دهندگان. این یک ایده مضحک و یکی که کاملا اشتباه و حتی پیچیده ترین رای دهندگان. شما می توانید شرط می بندم که روسیه دروغ دیوهای را به رسمیت شناخته و این به عنوان یک فرصت برای ایجاد اختلاف و انتقام ویران کردن در انتخابات در سال 2020 فقط به عنوان آنها 2016.

چه کندی پیشنهاد می کنیم به انجام هنگامی که به درستی اشتباه رای دهندگان کامل و بازده هر دو برگه? ناگهان کندی روابط عمومی شیرین کاری تضمین می کند که به جای این که رای دهندگان شنیده بودن آنها به جای سکوت به دلیل رای های متعدد باید رد صلاحیت می شود.

این رویکرد بهتر این است که من پیشنهاد شده است که در آغوش کندی همکار دموکرات از کشورهای مشترک المنافع گالوین و رهبر حزب دموکرات مجلس سنا Creem. برنامه اجازه می دهد تا هر رای دهنده به درخواست یک غایب رای گیری با توجه به نگرانی های بهداشتی مربوط به کوروناویروس. هر رای دهنده که می خواهد رای گیری می شود و رای گیری که آنها می توانند بازیگران از خانه. آن را ساده و انتخابات ما مسئولین باید مقدار زیادی از تجربه با رای گیری غایب.

اما حتی وزیر گالوین به نظر می رسد قادر به کمک به خود بلکه به نفس بیش از حد به استفاده از همکار خود را دموکرات. در علاوه بر این به درستی گسترش دسترسی به رای گیری غایب گالوین می خواهد به گسترش اولیه رای گیری از 12 تا 18 ماه. چگونه بسیاری از انتخابات روز نیاز داریم ؟

ماساچوست در حال حاضر یکی از کوتاه ترین ویندوز در بین آن اولیه و کلی انتخابات — صرف و نه هفته است. در این راستا گالوین را پیشنهاد نمی کند و انجام هر کاری برای بهبود دسترسی به پای صندوق های رای, اما نشانی از آن سود خوبی تامین مالی امتیازهای (تقریبا به طور انحصاری دموکرات) که بانک نورد دهه PAC سهم.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به کامل اعتماد عمومی به انصاف و نتایج انتخابات ما. ماساچوست باید مسئول مرحله از باز کردن دسترسی به غیابی به هر کسی که می خواهد یکی و رد خطرناک پیشنهادات خود خدمت سیاستمداران است.

کوین اوکانر از دوور یک جمهوریخواه نامزد انتخابات ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب