ستاره دنباله دار خطی گذشته زمین ارائه نمایش های دیدنی و جذاب

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک ستاره دنباله دار تازه کشف شده است streaking گذشته زمین

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک ستاره دنباله دار تازه کشف شده است streaking گذشته زمین ارائه خیره کننده در شب نشان می دهد پس از وزوز خورشید و گسترش آن دم.

ستاره دنباله دار Neowise — درخشان ترین ستاره دنباله دار قابل مشاهده از نیمکره شمالی در یک ربع قرن — جاروب درون مدار عطارد یک هفته پیش. نزدیکی آن به خورشید ناشی از گرد و غبار و گاز به رایت کردن سطح آن و ایجاد حتی بزرگتر باقی مانده دم. در حال حاضر این دنباله دار است که سر راه ما را با نزدیک ترین رویکرد در دو هفته.

ناسا Neowise مادون قرمز تلسکوپ فضایی کشف ستاره دنباله دار در ماه مارس است.

دانشمندان درگیر در این ماموریت گفت: این دنباله دار حدود 3 مایل (5 کیلومتر) در سراسر. آن هسته است پوشش داده شده با دوده مواد قدمت آن به منشاء منظومه شمسی در 4.6 میلیارد سال پیش.

ستاره دنباله دار قابل مشاهده خواهد بود در سراسر نیمکره شمالی تا اواسط ماه اوت زمانی که آن سر به عقب به سمت بیرونی منظومه شمسی است. در حالی که آن را قابل رویت با چشم غیر مسلح در آسمان تاریک با کمی و یا بدون آلودگی نوری دوربین دوچشمی نیاز به دیدن دم بلند با توجه به ناسا.

آن خواهد شد در حدود 7000 سال قبل از ستاره دنباله دار می گرداند "بنابراین من نمی خواهد نشان می دهد در حال انتظار برای عبور بعدی گفت:" تلسکوپ معاون محقق اصلی جو Masiero ناسا آزمایشگاه پیشرانش جت در پاسادنا ،

او گفت: آن است که درخشان ترین ستاره دنباله دار از اواسط 1990s برای stargazers در نیمکره شمالی است.

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در حال حاضر گرفتار یک نگاه اجمالی.

ناسا باب Behnken مشترک یک عکس دیدنی از ستاره دنباله دار در رسانه های اجتماعی در اواخر روز پنجشنبه نشان آسیای مرکزی در پس زمینه و ایستگاه فضایی در پیش زمینه.

"ستاره شهرستانها سفینه های فضایی و ستاره دنباله دار!" او در توییتی از مدار.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب