ستون: ارزش یک شات برای باز کردن گلف

چند هفته پیش به عنوان اعتراض عمومی برای دوره های گلف برای بازگشایی شروع به رشد بلندتر و بلندتر به نظر می رسید

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

چند هفته پیش به عنوان اعتراض عمومی برای دوره های گلف برای بازگشایی شروع به رشد بلندتر و بلندتر به نظر می رسید کمی تن-ناشنوا به اولویت یک تفریح ورزشی در جهانی همه گیر.

من یک گلف باز بیش از حد — حداقل من تلاش می شود. من عاشق این بازی است. اما مسلما آن را به نظر می رسید مانند اشتباه در زمان اشتباه به شفاعت برای دوره های (غیر ضروری کسب و کار) برای باز کردن back up در حالی که زندگی در حال از دست رفته در طول یک بحران بهداشتی.

در حال حاضر من من را تغییر لحن ... مرتب کردن بر اساس. من هنوز مطمئن نیستم که این یک ایده عالی است اما آن را به ارزش یک شات و من به دنبال به جلو به گرفتن وجود دارد خارج وجود دارد برای یک دور به زودی. مانند هر کس دیگری با یک راننده و ور رفتن معمولا جفت کفش من خارش شروع به اتصال سه راهی عکس و ساخت دو bogeys. چرا که به من می دهد لرزش مکالمه برای یک روز دیگر.

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر ساخته شده حرکت سهشنبه اجازه می دهد تا دوره های آموزشی در ماساچوست به پشت باز است. در حالی که آن را قطعا قابل بحث اگر زمان مناسب است, آن را سخت به تصور کنید که تا کنون تصمیم گیری مثل این بدون بیم و هراس. اما ما همچنین می توانیم در این راه نگاه: مردمی در حال حاضر هجوم آوردند به مسیرهای پیاده روی و سایر نقاط و آن مکان را نمی توان تنظیم مانند گلف خواهد بود.

به نظر من این است که در مورد بیش از به سادگی رضایت نا امید بخش از جمعیت که فقط می خواهد برای شروع حرکت دوباره. همه جوراب و نه حتی نزدیک است. این است که بیشتر در مورد در نظر گرفتن یک گام مثبت رو به جلو پس از هشت هفته قرنطینه و احساس نا امید کننده است.

این چیزی است که حداقل تا حدودی شبیه قبل از همه گیر زندگی. حتی اگر شما یک گلف باز از آن می تواند یک روح بلند چشم به درایو توسط یک زمین گلف و دیدن مردم وجود دارد ، آن می تواند به عنوان یک نشانه آن است که جامعه ما این است که در باز گشت البته بسیار جزئی در راه است.

ماساچوست گذشته دولت برای بازگشایی دوره های گلف در طول شیوع کروناویروس. به اعتبار خود بیکر در زمان زمان خود بود و آنچه که او فکر کردم بهترین ها را برای مردم خود. او گفت که او در زمان نگاهی به مدل کشورهای دیگر در سراسر ماساچوست با استفاده از با توجه به افتتاح زمین گلف و احساس آن سازگار بود به آنچه نگرانی های خود بودند. او پس از آن اعمال شده که مدل.

برای اطمینان از ایمنی وجود دارد دستورالعمل های دقیق در جای خود قرار داده است که دوره ها و بازیکنان را مجبور به رعایت. این شامل پرسنل امنیتی اجرای اجتماعی فاصله کارکنان پوشیدن پوشش صورت های باقی مانده از بسته شدن محیط و امکانات هیچ ویلچرهای هیچ رانندگی چرخ دستی های گروه بیش از چهار بازیکن 15 دقیقه بین بار توپ را روی گوه گلف بازان باید اقامت در ماشین خود را تا 15 دقیقه قبل از خود توپ را روی گوه زمان و باید بازگشت به ماشین خود را بلافاصله پس از بازی به صورت آنلاین و از راه دور گزینه های پرداخت باید مورد استفاده همه گلف بازان باید از باشگاه های خود را پرچم چوب باید باقی می ماند در سوراخ سوراخ آستر باید مطرح شود پس از چیدن یک توپ از سوراخ نمی کند رخ می دهد پناهگاه با چنگک جمع کردن باید برداشته توپ واشر باید برداشته شود و یا پوشش داده شده, عمل, قرار دادن سبز محدوده رانندگی و پیکور مناطق باید بسته شود و امکانات باید به آسانی در دسترس ضد عفونی کننده دست.

این کمک می کند که گلف است که ذاتا یک ورزش مناسب برای اجتماعی فاصله و شما در خارج از منزل در هوای تازه.

هر کسی که تا به حال بازی گلف می داند که آن را در حال حاضر بسیار نادر برای بازیکنان به بازی یک شات از همان نقطه. هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد یک گروه چهار نفره, تازه کار ارسال ها آن را بیشتر احتمال دارد شما خواهید دید یک قلاب, یک تکه, یک صدر توپ و خط خطی کردن وسط fairway توپ را روی گوه. وقتی که می آید به قرار دادن است که در آن فضا بیشتر می شود بطور دنج قرار گرفتن بازیکنان در حال حاضر به قرار دادن بازیکن مقدار زیادی از فضای خود را به سکته مغزی به عنوان قوانین و مقررات.

کلید همه این خواهد بود که اعتماد به هر بازیکن درست و افتخارات فوق دستورالعمل کاملا. من اعتماد مردم خواهد شد.

کل این بیماری همه گیر شده است ساخته شده بر روی اعتماد. ما شده ایم که اعتماد مردم شده اند اجتماعی فاصله و ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است در طول دو ماه گذشته. و اگر ما در حال رفتن به آن را بازگشت به روش های قدیمی ما, ما نیاز به اعتماد که مردم انجام خواهد داد تا به تدریج در امن ترین شیوه ای محترمانه ممکن است در تمام اوقات.

باز کردن گلف ارزشمند مکان برای شروع است. این ورزش ساخته شده است در سیستم افتخار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن