ستون: در حال حاضر آن را غیر ممکن است به چوب به ورزش

اگر شما یک ورزشکار حرفه ای حرفه ای مربی و یا حتی دوام بی اهمیت sportswriter که جرأت به صدای یک نظر خارج از قلم

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

اگر شما یک ورزشکار حرفه ای حرفه ای مربی و یا حتی دوام بی اهمیت sportswriter که جرأت به صدای یک نظر خارج از قلمرو ورزش شما بدون شک گفته شده است به "چوب به ورزش است."

این چنین کم عمق و باریک فکر کرد. به عنوان اگر کار در ورزش باید به عنوان یک پوزه جلوگیری از شما را از داشتن یک فکر در هر چیزی خارج از X و O را و قرارداد اختلاف است. گفت: "چوب به ورزش" به کسی که واقعا کد برای گفتن "نگه داشتن آن نظر است که من نمی خواهم شما نیاز به خودتان است."

ببخشید آن کار نمی کند که راه. همه ما در درجه اول انسان با احساسات و گاهی اوقات زندگی واقعی است heck از بسیاری مهم تر از ورزش است. در حال حاضر ورزش نمی تواند احتمالا اولین چیزی که در ذهن هر کسی. حداقل اگر شما یک قلب و یک روح.

من قطعا می دانم چیزی که در ذهن من است ترکیب دلشکستگی و غم و اندوه و خشم که ناشی از شنیع همه گیر از نژاد پرستی و ظلم و ستم است که همچنان به طاعون این کشور است. جدید ترین مشمئز کننده به عنوان مثال مرگ در هفته گذشته غیر مسلح سیاه جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس. در حال حاضر همه ما شاهد عمیقا نگران کننده و گرافیک و فیلم و عکس که با عرض پوزش بهانه ای برای یک افسر پلیس درک چوین با زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او نمی تواند تنفس کنه.

که انباشته شد در بالای بی شماری دیگر اخیر نمایش نژادی و بی عدالتی اجتماعی.

به عنوان یک زن 38 ساله مرد سفید, زندگی در یک محله آرام در حومه شهر من حتی نمی تواند شروع به درک گرفتاری که اقلیت به صورت روزانه در ایالات متحده است. من لازم نیست به نگرانی در مورد متوقف شدن در خیابان در حالی که من در راه رفتن به خانه از فروشگاه. من لازم نیست به نگرانی در مورد کشیده شدن بیش در بزرگراه بدون هیچ دلیل. من لازم نیست به ترس که فرزندان من خواهد بود بدرفتاری بدون هیچ دلیل دیگر از رنگ پوست خود را.

در حالی که تماشای ESPN اول را در صبح روز دوشنبه یک خط در طول نمایش از Stephen A. Smith واقعا آمار خانه با من است. اگر احساس بسیار قدرتمند و درست است.

که خط بود: "اگر شما سکوت شما سازگار است."

من نمی خواهم برای همیشه خاموش شود. من فقط می خواهم برای کمک به علت و هیچ نقش ممکن است در قرار دادن یک توقف به این مشکل سیستمیک — که آیا آن را به سادگی با گوش دادن و یا نشان دادن همدلی و آگاهی و یا به شدت ابراز پشتیبانی می کند. هر چیزی.

تنها راه برای قرار دادن یک توقف به نژاد پرستی و ظلم و ستم در این کشور است که برای همه ما به خشم آمده و برای همه ما به سوی درمان این بیماری است. به همین دلیل امروز بر روی پلتفرم کم اما تاثیرگذار آن ممکن است من می خواستم مطمئن شوید من نمی خاموش ماندن.
نوشتن در مورد هر چیزی به غیر از این موضوع را احساس کرده ام بی دست و پا. ورزش تا به حال به یک دور عقب به واقعیت یک واقعیت است که در آن تظاهرات را به مصرف این خیابان تقریبا در هر شهر بزرگ در آمریکا طی چند روز.

من را انتخاب کنید به تمرکز بر روی تظاهرات مسالمت آمیز و نه فرصت طلب تظاهر کنندگان تلاش برای ربودن جنبش و سرقت درخشش از الهام بخش اعمال همبستگی و امید است.

بوستون سلتیکز 23 ساله رو به جلو Jaylen قهوه ای راند 15 ساعت به آتلانتا به رهبری یک تظاهرات مسالمت آمیز. سلتیکز گارد مارکوس هوشمند و بزرگ مردان Enes کانتر و وینسنت Poirier پیوست تظاهرات در بوستون. سابق NBA بازیکن Stephen Jackson صحبت کرد و به جمعیت در مینیاپولیس در مورد اچ, جورج فلوید. افسانه بسکتبال Kareem Abdul-Jabbar نوشت درخشان قطعه نظر در لس آنجلس تایمز در تظاهرات. برخی از بازیکنان NFL که تا حد زیادی آرام شده است در activisim مقابل ارائه پرشور اظهارات در رسانه های اجتماعی. و درک درست سابق San Francisco 49ers' کارفرمایی khezri تشکیل شده است. Kaepernick البته معروف در زمان زانو طول سرود ملی چهار سال پیش به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز پلیس با خشونت های نژادی و نابرابری.

اینها تنها برخی از نمونه های متعددی از ورزشکاران و مربیان و سازمان های صحبت کردن.

جهان ورزش است که قطعا نه چسبیده به ورزش است. اگر شما نمی خواهم که بیش از حد بد است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب