ستون: بردی سفر نه به اندازه کافی قانع کننده برای یک سری

تام بردی بد تعبیر کردن اتاق.بله طرفداران ورزش را با خوشحالی با صدای تلپ پایین بر روی نیمکت و تماشای طولانی doc

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

تام بردی بد تعبیر کردن اتاق.

بله طرفداران ورزش را با خوشحالی با صدای تلپ پایین بر روی نیمکت و تماشای طولانی docuseries. اما یک نکته: این موضوع که docuseries باید بسیار جذاب و فریبنده به نگه داشتن توجه ما به صورت متعدد در قسمت.

ببخشید تام خود را NFL سفر نمی کند و متناسب با معیارهای.

قطعا در حال حاضر در حالی که شما هنوز هم بازی. حداقل به ما یک دقیقه برای فراموش کردن برخی از چیزهایی که شما انجام داده ام یا از دست شما در حالی که شما رفته است. نبود واقعا قلب رشد fonder.

شاید بردی شاهد موفقیت ESPN "آخرین رقص" 10-قسمت docuseries که استادانه وقایع 1997-98 شیکاگو بولز اجرا به یک ششم قهرمانی و در اطراف محور یاد مایکل جردن (بز از همه بز) و تصمیم او می تواند ایجاد یک محصول مشابه بر اساس فوتبال خود را از موفقیت.

مرد در صورتی که در واقع او انگیزه خواهد بود که برخی از نخبگان در سطح استکبار.

بردی سفر به هر یک از نه سوپر کاسه با میهن پرستان جدید انگلستان خواهد بود که موضوع یک ESPN سری منتشر شده در سال آینده به نام "مرد در عرصه: تام بردی." نه قسمت سری شامل یک نگاه از بردی دیدگاه در شش NFL عناوین و سه سوپر جام شکست او بود.

ترین معده-تبدیل بخشی از همه چیز این است که آن را با همکاری تولید شده توسط 199 Productions است که بردی در شرکت تولید شده است. دست و پنجه نرم کردن برای کسل کننده و قشنگ محافظت سوار با برخی تن-ناشنوا رزین برای سبک زندگی, مشاوره و محصولات است که مناسب TB12 روش پاشیده است.

اوه.

تام بردی داستان به نظر نمی رسد که پیچیده به من. نادیده گرفته کارفرمایی فرصت باعث می شود بیشتر از آن و آثار فوق العاده سخت در نهایت تبدیل خود را به یک بازیکن بزرگ است. رونق آن وجود دارد.

این یک داستان خوب. تعهد خود را به هنر و صنعت خود قابل تحسین است. او برنده یک تن از بازی و او را از دست داده و برخی از بازی ها. ببخشید که شایسته توجه من نه قسمت. بزرگ بودن در چیزی لزوما زندگی خود را enthralling.

من نمی بینم Tim Duncan تلاش برای فروش ما نه قسمت سری در مورد او برنده مسابقات قهرمانی که او تولید خود را. دانکن NBA دستاوردهای مناسبی نسبت به بردی NFL رزومه.

من مطمئن هستم که وجود دارد لایه های دیگر به بردی اما چه کسی می گویند برای مطمئن ؟ در 20 سال به عنوان یک NFL quarterback, بردی نشان داده است همواره خود را به خصوصی نوشته شده و فاقد ماده خارج از فوتبال است. همه که خوب است و همچنین قابل تحسین در راه خود را.

متاسفانه شما نمی توانید همه از ناگهانی انتظار ما را به رها کردن همه چیز و گرفتار می شود توسط شما دلیل این که شما در حال تلاش برای بیشتر فروختن قابلیت انعطاف و ضربه مغزی آب.

وجود خواهد داشت بسیاری از مردمی به خصوص در اینجا در انگلستان است که در هر ثانیه از هر قسمت. ما یک ورزشی-گرسنگی جامعه زندگی در جهانی همه گیر بنابراین این ایده از هر یک از مطالب ممکن است تحریک برخی از مردم است. اما من نمی توانم تصور کنید که همیشه داشتن یک گرسنگی خواهد شد که سیری توسط این docuseries.

چند ورزشکاران می تواند نه قسمت سری. اردن می تواند. در واقع او انجام 10 و احتمالا می تواند داشته ام 10 ، بردی نیست در اردن لیگ وقتی که می آید به فتنه و بازاریابی است.

اردن بازی های ورزشی که در آن او بسیار قابل مشاهده است و یکی از پنج بازیکن در تیم خود در دادگاه در یک زمان. او می تواند بیش از هر بازی در هر لحظه در هر دو طرف از دادگاه. ورزشی و رقابتی او مانند هیچ چیز NBA تا به حال هرگز قبل از دیده می شود. او بود و هنوز هم معتبر و خام و داستان خود را تا به حال منحصر به فرد متعدد تاب و چرخش.

بردی پخش نهایی تیم ورزشی که در آن او در یک کلاه و پد و یکی از 11 بازیکن در تیم خود را در این زمینه در یک زمان. زمانی که او می آید, 11 بازیکن بیشتر آمده بر روی زمینه. مطمئن شوید او نقش بالاترین مشخصات و موقعیت و بزرگترین برنده QB تمام وقت, اما وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که شما تماشا بردی بازی است که شما در ترس از خود بی نظیر استعداد یا فکر شما شاهد پخش است که شما هرگز قبل از دیده می شود. وجود دارد هرگز یک زمان است که شما شیفته شخصیت او را.

اردن تا به بازی یک بازی NBA در 17 سال. زمان راه ما اجازه می دهد به درک کسی که حتی بیشتر از ما یک بار انجام داد.

بردی ندارد اجازه می دهد که به اتفاق می افتد. او می خواهد به پرتاب خود فوتبال راه ما گلوی حتی اگر آن را هنوز هم اتفاق می افتند و آن را هرگز همه جالب است که برای شروع با.

برای یک بازیکن که اغلب جشن برای او تواضع و فضل در گذشته بردی به نظر می رسد نشان از این است که این روز. او در حال حاضر می خواهد به نشان می دهد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن