کالج, مجله Q&A با خواننده و ترانه سرا گابی Sklar

بسیاری از نوجوانان می خواهم هر چیزی را به موسیقی خود را از یک L. A. استودیوی ضبط به جای خود لپ تاپ. گابی Sklar

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

بسیاری از نوجوانان می خواهم هر چیزی را به موسیقی خود را از یک L. A. استودیوی ضبط به جای خود لپ تاپ. گابی Sklar که در نیویورک بزرگ شد بود با استعداد به اندازه کافی به عنوان یک نوجوان به یک سفر به سواحل غرب برای ضبط آهنگ در استودیو. در حال حاضر با انتشار یک EP جدید و فارغ التحصیل از دانشگاه میامی صحبت ما با Sklar در مورد اینکه چگونه او کردم او شروع در موسیقی او چگونه توازن و آواز و در مورد او EP جدید, "داغ در ظروف سرباز یا مسافر."

یادگیری آنچه در آن مانند به عنوان یک دانشجو و خواننده پاپ با گابی Sklar.

کالج مجله: آنچه در آن مانند برای شما برای دریافت به صنعت موسیقی در چنین سنی است ؟ شما امضا شده با مدیریت شرکت در 13 سال — چه شد که تجربه مانند و چگونه آن را احساس می کنید برای شروع در مسیر خود را به چیزهای بزرگتر?

گابی Sklar: "این واقعا عجیب و غریب به دلیل آن چیزی است که من می تواند که تا کنون پیش بینی شده برای خودم. من نواختن پیانو من در خانه من و در من بود خود آموخته و من شروع به نوشتن آهنگ ها... همه من می خواستم به انجام بخوانو من واقعا بد بود در آن برای اولین بار در. و سپس وقتی که من 13 — من کمی بهتر — من مدیر من در بر داشت. من هرگز تا به حال شده است برای یک استودیو که در آن نقطه. ما دو دموی ثبت... دو تولید کنندگان در L. A. کردم به ما حق دور و از آنها مانند " شما می دانید چه او را در اینجا, من واقعا می خواهم به کار با او.'

"فقط این چیز عجیب و غریب از آنجا که من هرگز فکر نمی کردم که کسی از او مراقبت. به عنوان یک بچه من فقط می خواستم به بازی موسیقی برای هر کس مایل بود به گوش دادن و سپس به طور ناگهانی به من می پرسید: برای رفتن به لس آنجلس از نیویورک به کار با دیگر افرادی که در حال رشد انجام بزرگسالان و من 13 بود. به طوری که این نوع از جایی که از آن آغاز شده و پس از آن من شده است برای رفتن به عقب و جلو کار می کند. من این قسمت بیرون آمدن در ماه مه پس از آن احساس می کند مانند اولین بار در زندگی حرفه ای من همه چیز واقعا همه اتفاق می افتد در یک باراست که واقعا هیجان انگیز است. و من فقط امیدوارم که آن را نگه می دارد و همچنان رو به رشد است و من همچنان به رشد به عنوان یک نویسنده و به عنوان یک هنرمند است."

کالج مجله: آنچه که آن را مانند به دنبال یک حرفه ای موسیقی در حالی که شما در کالج ؟ شما ارشد در حال حاضر بنابراین شما تقریبا از آن ساخته شده! اما وجود هر گونه به خصوص استرس زا لحظات?

گابی Sklar: "آموزش و پرورش و موسیقی همواره به همان اندازه برای من مهم است. من می گویند آموزش و پرورش است که احتمالا یکی از چیزهایی است که من در برابر به اهمیت موسیقی. و زمانی که من در دبیرستان بود و من شروع به انجام همه چیز را به صورت حرفه ای و جدی با موسیقی من واقعا می خواستم مطمئن شوید که تمام مطالعات من و مدرسه بودند به پایان رسید. و بود که واقعا استرس زا برخورد با هر دو آنها است.

"من فکر می کنم ما همیشه می دانستند که من واقعا مشتاق این ایده از فارغ التحصیلی کالج در حالی که هنوز مشغول به کار موسیقی. من حدس می زنم آن را [دانشگاه] میامی. آن را بسیار بر خلاف دیگر کالج تجارب است. نه به خاطر آن یک حزب و یا به دلیل محیط شهر اما از آنجا که ما تا به حال برخی از واقعا شرایط بعید است. وجود دارد یک طوفان من سال اول و من به پایان رسید تا بودن در خانه برای حداقل یک ماه. و در حال حاضر که من تقریبا فارغ التحصیلی بعد از سقوط همه ما در خانه بودن قرنطینه. شما قرار داده است که در بالا از تلاش برای حقه بازی موسیقی و مطالعات — آن را قطعا بسیار عجیب و غریب سری از وقایع است."

کالج مجله: شما چه رشته ؟ من می دانم که شما گفت که شما در حال تحصیل در رشته موسیقی; معنا آهنگسازی موسیقی تئوری نوع از مسائل است ؟

گابی Sklar: "من تحصیل در رشته تئوری موسیقی به عنوان یک تشکر از خدا. اما من استفاده می شود به انجام یک مقدار زیادی از آن در عمده است که به نام M. A. D. E. آن می ایستد برای نوازندگی هنرمند, توسعه و کارآفرینی. آن می آید با یک کسب و کار موسیقی جزئی. در بالا از آن من نیز انجام جزئی در جرم شناسی."

کالج مجله: بنابراین شما به کمی واقعی جرم و جنایت و یا چیزی ؟

گابی Sklar: "آن را دوست دارم. منظور من فقط چیزهای زیادی وجود دارد — جرم شناسی است که چنین طیف گسترده ای. آن را فوق العاده جالب, و این چیزی است که مهم است برای آگاهی از, من فکر می کنم. خیلی در جریان است در جهان ما که به نابینایان برای آن خواهد بود واقعا غم انگیز است. من واقعا علاقه مند به یادگیری در مورد آن حتی اگر آن را تا به چیزی برای انجام با موسیقی است. آن را فقط به یکی دیگر از بخشی که من هستم. بنابراین من آن را دوست دارم."

کالج مجله: شما را به تحصیلات تکمیلی به زودی — چه خواهد بودن از مدرسه تغییر آنچه شما انجام می دهند با موسیقی ؟ شما خواهد بود قادر به سفر بیشتر و اختصاص زمان بیشتر به نوشتن و ضبط ؟

گابی Sklar: "این خواهد بود که اولین بار من برای رفتن به مدرسه در حالی که به دنبال موسیقی است که برای رفتن به واقعا جالب برای من. من احساس می کنم مثل تمام زندگی من مانند 22 از 24 ساعت از روز موسیقی است. اما من حتی نمی توانید تصور کنید که داشتن مدرسه. من یک EP آینده در مه 29 به نام "ظروف سرباز یا مسافر داغ" بنابراین این اولین کار که من آزاد... پس من هیجان زده برای دیدن که چگونه است که طنین انداز است. من هم علاقه مند به دیدن چگونه شروع مدرسه دوباره خواهد بار EP است و اگر هر چیزی می آید از آن.

"این فقط یک مقدار زیادی از تغییر — من فکر می کنم آن را هیجان انگیز ترسناک و همراه با رشد است."

Gabi Sklar

کالج مجله: می تواند به شما صحبت می کنید کمی در مورد EP تم و چه چیزی الهام بخش شما بود ؟

گابی Sklar: "برای شروع کردن با نام "داغ در ظروف سرباز یا مسافر" من فقط احساس می کردم که واقعا همه چیز را که در زندگی من است راست, در حال حاضر. و هنگامی که من در حال نوشتن آهنگ EP, من فکر می کنم واقعا یک موضوع است که رشد و غلبه بر عادی چیزهایی که شما را از طریق رفتن. در واقع همه چیز از اول: اولین بار شما تجربه فروپاشی اولین بار شما از دست دادن یک دوست. من فکر می کنم تغییر می تواند واقعا ترسناک و از دست دادن این افراد و کسانی که در روابط واقعا به شما آموزش های زیادی در مورد خودتان.گزارش این آگهی

"واقعا این قسمت برای من بود فقط لایه های مختلف که من به عنوان یک فرد. و شما می دانید, خنده دار, خنده دار و احمقانه جنبه های خود را. و سپس شما باید واقعا آسیب پذیر بخش هایی از خودتان که واقعا سخت است برای به اشتراک گذاشتن با جهان است. من فقط می خواهم مردم را قادر به ارتباط و بدانید که مردم دیگر در حال رفتن را از طریق آن شما می توانید از آن رشد می کنند و بهتر از آن حتی اگر آن را نمی ممکن است احساس مانند آن را در زمان."

اتمام "ظروف سرباز یا مسافر داغ" در حال حاضر در دسترس در Spotify موسیقی اپل و بسیاری دیگر از موسیقی سیستم عامل در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن