کالج, مجله راهنمای علم اطلاعات عمده

تصور کنید که مخزن از "ماتریکس." به یاد داشته باشید ذهن ترا درهم میشکنند راه او خواندن مقادیر بسیار زیاد از کد

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

تصور کنید که مخزن از "ماتریکس." به یاد داشته باشید ذهن ترا درهم میشکنند راه او خواندن مقادیر بسیار زیاد از کد به جستجو برای نئو تثلیث و الهه و کارگردانی آنها را در سراسر جهان شبیه سازی شده? بسیار شبیه به یک علم اطلاعات عمده را بخوانید داده ها و جستجو از طریق آن برای الگوهای مخزن همین کار را با داده های خود را. با انفجار فن آوری در دو دهه گذشته اطلاعات رشته علوم باید به سرعت در حال رشد در تقاضابنابراین زندگی در "ماتریکس" ممکن است ممکن است بیشتر از شما متوجه است. آیا منافع حرفه ای خود دروغ در بهداشت و درمان, آموزش, طراحی, قابلیت استفاده و یا چیز دیگری علم اطلاعات احتمالا نقش مهمی در عملکرد آن است.

در ادامه به کشف جذاب و ضروری نقش هر علم اطلاعات عمده نقش ما در جهان واقعی.

آنچه شما انجام می شود

the opening credit to The Matrix movie
giphy.com

پس از اطلاعات و نیاز به درک آن وجود دارد تقریبا در هر زمینه شغلی, مهارت یک علم اطلاعات عمده سود خواهد آنها را گرم نگه دارید و در تقاضا. علم اطلاعات به عنوان عمده دهکدهای از آهنگ های متعدد مانند, علوم اطلاعات, امنیت, دیجیتال, طراحی و یا تعامل انسان و کامپیوتر. بنابراین آیا شما ترجیح می دهند nitty-ریگ دار برنامه نویسی جزئیات و یا تصویر بزرگ و قابلیت استفاده و دسترسی از جنبه های آماده برای یادگیری اصول اولیه کد برنامه هایی مانند Python, Java, HTML, و SQL. اجازه ندهید که هیولا بزرگ از برنامه نویسی و جلوگیری از شما را از دنبال کردن این مهم به دلیل آنچه که شما می توانید با آن در دراز مدت اهمیت بیشتری نسبت هر جزئی هیل برای غلبه بر.

در حالی که عمده تمرکز در مورد چگونگی استفاده از داده ها هنگامی که شما یاد بگیرند که شما می توانید درخواست خود را به مهارت های برنامه نویسی فقط در مورد هر نقطه. "آن [اطلاع رساني] واقع شد واقعا قابل انعطاف است. ایده بزرگ ما این بود که به حول داده و چگونه داده ها را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای مردم" دانشگاه واشنگتن آلوم دنی گونزالس گفت. هنگامی که شما در پایان مدرک خود را توضیح Google search الگوریتم یا کد پشت تعاملی نقشه ؟ یک تکه از کیک. از ساخت وب سایت خود را به ساده مقادیر انبوه از داده های پیچیده, شما می توانید درخواست خود را به دانش و مهارت در یک رشته مانند تاریخ و اقتصاد و یا پزشکی.

کلاس های شما را

giphy.com

نگران نباشید, علم اطلاعات محدود نمی شود خود را فقط به نشستن در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر برای ساعت ها در پایان. دانش آموزان باید انتظار برای یادگیری چندین زبان های برنامه نویسی اما همچنین توسعه مهارت در آمار ارتباطات و اخلاق. شما بررسی مسائل مانند اطلاعات مالکیت و حریم خصوصی دسترسی و یاد بگیرند که چگونه به استفاده از تکنیک های آماری برای پیدا کردن الگوهای موجود در داده ها. در حالی که کلاس های خود را ممکن است به کامپیوتر علم جهان بیش از حد علم اطلاعات بیشتر تمرکز بر چگونه اطلاعات موجود می تواند کمک به مردم. یک کلاس مانند طراحی شبکه تدریس خواهد شد به شما در مورد پیوند داده ها در شبکه های جریان کنترل و امنیت شبکه. کلاس دیگری مانند ساختارهای داده و الگوریتم آموزش الگوریتم های جستجو و مدیریت حافظه. "ما بسیار بیشتر انسان پایان محاسبات. بنابراین راه های سیستم های کامپیوتری تعامل با سازمان ها افراد و جامعه" دانشگاه تگزاس در Austin دین اریک مایر گفت. از طریق اطلاعات خاص کلاس هایی از این, شما در نهایت یاد بگیرند که چگونه انسان در تعامل با تکنولوژی و هر یک از دیگر.

کارآموزی برای این مهم

giphy.com

اطلاعات رشته علوم می توانید کارآموزی در راه اندازی مانند CONNX و Phenom مردم و شرکت های بزرگ مانند اپل و گوگل, اما شما لازم نیست که خود را محدود کارآموزی جستجو برای شرکت های فن آوری. اطلاعات رشته علوم باید انتظار زیادی از دست بر روی پروژه کار می کنند. شما ممکن است تمرکز بر امنیت سایبری در آژانس امنیت ملی یا کمک به راه اندازی و طراحی وب سایت خود را برای حداکثر قابلیت استفاده. "چیز زیادی در مورد علم اطلاعات است که آن را در همه جا. بنابراین اگر مردم علاقه مند هستند در, بهداشت و درمان, خدمات مالی, دولت و یا سازمان های غیر انتفاعی از آن واقعا مهم نیست که خیلی" دانشگاه کارولینای شمالی چپل هیل خدمات حرفه ای هماهنگ لری Haight گفت. در حالی که شرکت هایی مانند اپل, Lockheed Martin Corporation یا ویزا ممکن است تمرکز بر روی انواع پروژه های, همه آنها به اشتراک شباهت ماندن در lookout برای اطلاعات علوم کارورزان که می تواند ایده های اصلی و استفاده از دانش برنامه نویسی به ساده اطلاعات است.

فرصت های شغلی

1. سیستم های توسعه دهنده

در حالی که شما حرکت را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی و یا فایل خود را مالیات آنلاین, سیستم های توسعه دهندگان کار در پشت صحنه به سازماندهی اطلاعات شما ورودی که پس از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای انجام وظایف و یا شما در حال حاضر با بیشتر اطلاعات مربوطه. نویسان ساخت نرم افزار برای رسیدگی به بخش مدیریت سازمان از اطلاعات برای شرکت ها و سازمان هایی مانند بانک مرکزی آمریکا و ADP سیستم. این نوع از اطلاعات سازمان و تجزیه و تحلیل نمی کند و دارای یک رابط کاربر است که به معنی کاربران و یا مشتریان هرگز ارتباط برقرار کردن با آن بخشی از سیستم. برای مثال یک کاربر ممکن است پرداخت صورتحساب خود را در خود سایت بانکداری آنلاین و یا چک سپرده از طریق یک نرم افزار تلفن. کاربر ممکن است دیدن این همه کار در حال انجام در پشت صحنه اما توسعه دهندگان سیستم های رشد در ساخت جهان آنلاین رفتن دور.

2. آن مشاور

فناوری اطلاعات مشاوران توصیه سازمان در چگونه به خود را در سیستم های فعلی بیشتر efficient — بحث در مورد ضروری کارگر. این پروژه می تواند طی ماه های اخیر اما فکر می کنم از همه شرکت ها به شما کمک کند با آوردن آنها از سنگ و سن و در قرن 21 همه را با اطلاعات مفید علم و مهارت است.

3. تحلیلگر داده

مشکل برآمده تا یک مثال از آنچه که یک تحلیلگر داده حتی می کند ؟ فکر می کنم پنه لوپه گارسیا از Criminal Minds. درست مثل گارسیا, یک تحلیلگر داده می توانید پیدا کردن هر گونه اطلاعات شما نیاز دارید فقط با جستجو از کلمات کلیدی مناسب در بی پایان خود را از پایگاه داده. اطلاعات تحلیلگران پاک سازماندهی و جستجو از طریق مقادیر زیادی از داده ها برای پیدا کردن اطلاعات مفید است که کمک خواهد کرد که شرکت ها و سازمان ها بهتر تهیه کردن به مشتریان خود و درک کنند که چگونه خود را برای بهبود سیستم های با تکنولوژی. به عنوان یک تحلیلگر داده های شما را حمام افتاب گرفتن در شکوه از ارائه به کارفرمایان خود را با اطلاعات به نه سخت تر.

4. تجربه کاربر طراح

آیا شما می دانید که کسی که این کار در واقع حول محور ساخت کامل چت حباب منحنی در خرید سایت شما کشیده اند تا بر روی کامپیوتر شما ؟ طراحی تجربه کاربر تمرکز بر تکنولوژی ساخت و نرم افزار قابل فهم و مفید و زیبا به در نگاه کنید. شما کار بر روی ساخت رابط های کاربری جذاب به طوری که مشتریان می خواهند به بازگشت و گسترش این کلمه در مورد خود را آسان برای استفاده و زیبا-به-دنبال-در نرم افزار.

5. رسانه های اجتماعی مدیر

تصور کنید که یک رسانه های اجتماعی تاثیر گذار بار 10 که در آن شما در واقع پرداخت می شود برای پیمایش بی پایان در آی فون جدید خود را. رسانه های اجتماعی مدیران منجر به یک سازمان سیستم عامل رسانه های اجتماعی و محتوای آنها تولید کند. آنها می خواهید را به مطمئن شوید که آنها تولید مطلوب و به راحتی قابل فهم محتوا. بنابراین اگر شما احساس می کنید به خصوص کشیده شده به سیستم عامل مانند Instagram, Facebook و توییتر با یک چشم انداز ایده آل برای محتوای هر رسانه های اجتماعی به عنوان مدیر تماس و نام خود را.

نظرات

giphy.com

"علم اطلاعات بسیار کاربردی تر [از علوم کامپیوتر]. آن را نمی کاملا به عنوان عمیق به جزئیات فنی, اما آن را به شما فراهم می کند به اندازه کافی جزئیات فنی است که شما می توانید حق را به نیروی کار و اعمال آن" گفت: Anind دی, رئیس اطلاعات مدرسه در دانشگاه واشنگتن است.

"من می خواهم بگویم آن [اطلاع رساني] بود یک تجربه فوق العاده. من مدیون موفقیت من در زندگی حرفه ای من به طور عمده به اطلاعات مدرسه. چگونه آنها به شما فشار و باز کردن ذهن خود را به دیدگاه های مختلف است که واقعا جادویی" گفت: Danny Gonzalez دانشگاه آلوم.

"آن [اطلاع رساني] به دانش آموزان مهارت های عملی و مهارت های حرفه ای است که آنها را اساسا آماده برای رفتن به یک کار از یک روز. اما آنها واقعا به کارشناسی ارشد از سرنوشت خود در نظر چه بخش و یا چه منطقه ای از دیگر کسب و کار و یا سازمان های غیر انتفاعی یا دولتی که آنها می خواهند به دنبال دلیل اطلاعات و فن آوری در اطراف آنها همه جا هستند. و به این ترتیب مهارت بلافاصله قابل استفاده برای انواع زمینه گفت:" جنیفر Stromer-نگارخانه مدیر سیراکیوز دانشگاه در دوره کارشناسی در دانشکده اطلاعات مطالعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن