جمع آوری امضا ناگهان نه چندان آسان

اگر دولت های محلی و تکرار و سناتورها زیر مناسب اجتماعی فاصله پروتکل دو عمل جمع آوری امضا برای واجد شرایط برای

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

اگر دولت های محلی و تکرار و سناتورها زیر مناسب اجتماعی فاصله پروتکل دو عمل جمع آوری امضا برای واجد شرایط برای سقوط رای گیری است که اثبات مسئله ساز است.

در طول سالم انتخابات چرخه محترم اعضای دادگاه خواهد ایستاده در خارج از منطقه تاون هال یا رستوران و به راحتی جمع آوری مورد نیاز 150 امضا و سپس برخی فقط به امن است. سنا داوطلبان لازم است به جمع آوری 300 امضا.

شهرداری ساختمان رستوران ها و دیگر مکان های عمومی جمع آوری لکه های در حال تعطیل سخت تر از طبل باعث برخی نامزدها به توسل به راه های مبتکرانه برای جمع آوری امضا.

برای مثال دراکات/تاینسبرو دولت تشکر. کالین گری است پستی نامزدی مقالات به هواداران و درخواست مردمی که به ایمیل آنها را پایین خط.

Nashoba دره Rep. شیلا Harrington یک گروتون جمهوری خواه تقلب امضای ایستگاه در پایان از جلوی خانه اش در گروتون.

دولت خانه اخبار سرویس گزارش اواخر هفته گذشته سران دو دولت دموکرات و جمهوری خواه احزاب را تایید قوانین ظ با تشکر. پاتریک کارنی از سکیتوات به قطع امضای مورد نیاز دو سوم MassGOP رئیس جیم لیون روز پنجشنبه گفت که او تا به حال کار کرده با وزیر امور خارجه ویلیام گالوین به دریافت مجوز برای نامزدها به چاپ نامزدی مقالات در 8.5 اینچ 11-inch کاغذ در خانه به عنوان طولانی به عنوان فرم ها دو طرفه.

"این یک حرکت ساده است که کمک می کند تا آن دسته از داوطلبان بدون خودی اتصالات و مزایای مالی که با اینکه دیرین وقت مثل یک بلندگو (رابرت) herm n. crab" گفت: لیون سابق هرزه. از اندوور. "من سپاسگزار است که وزیر گالوین توافق برای همکاری با ما در این است."

"در همان زمان, اما من گیج شدم که چرا دموکراتیک رهبری هنوز هم حاضر به عمل به" لیون اضافه شده است.

بیش از دو هفته پیش پس از قوه مقننه تصویب لایحه اجازه می دهد انتخابات محلی به تعویق herm n. crab گفت که او با صحبت کردن با دیگر قانونگذاران در مورد امضای مجموع مورد نیاز برای اجرا به ادارات مختلف هر چند نه تاریخ.

در لوول همه چشم ها در سابق بالا aide به Rep. Niki Tsongas Vanna هوارد که در حال جمع آوری امضا برای یک پتانسیل اجرا در برابر بازجویی از دولت تشکر. دیوید Nangle که با آن مواجه است 28-تعداد فدرال کیفرخواست.

دو نفر نزدیک به هوارد تا به حال این را می گویند در هفته گذشته در مورد او اجرا:

"او در هیچ سوال در مورد آن گفت:" یکی از دوستان بهترین.

"او با توجه به همه گزینه های خود را است."

اما این قطعی است: Howard در حال جمع آوری امضا.

اواخر جمعه او گفت: ستون او تکیه نسبت به چالش کشیدن Nangle.

در ضمن NANGLE می خواهد یک اصلاح به نظر آزاد است.

خود را دقیق مطالبات مشخص نیست به عنوان دادرس قاضی دونالد cabell در است اعطا کرده است دفاع درخواست مهر و موم حرکت است.

Nangle قبلا منتشر شده $25,000 نا امن باند. او در منع از قمار و سفر به خارج ماساچوست به جز مختصر سفر به همتون N. H. که خود را وکیل گفت: لازم است برای مراقبت از خود سگ.

Nangle وکیل Carmine Lepore در حال حاضر در نسخه دوم درخواست برای تغییر این شرایط پس از احزاب چپ یک کنفرانس تلفنی در اواخر مارس به اشتباه به اینکه اولین حرکت داده شد با توجه به فدرال دفتر ثبت دعاوی حقوقی.

مورد برنامه ریزی شده است برای بازگشت به این دادگاه روز شنبه برای یک وضعیت کنفرانس.

صحبت از کلی دادگاه مهاجرت همچنان ادامه دارد.

هفته گذشته دولت خانه اخبار گزارش سرویس ارشد ترین عضو خانه کاریکاتور آنجلو Scaccia نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد بعد از 23 نظر.

A U. s. Marine Corps, کهنه سرباز جنگ ویتنام Scaccia اول آن در سال 1973. از طریق این سال او به ریاست در حال حاضر از بین رفته مالیات کمیته خانه علم و فناوری کمیته و خانه قوانین کمیته و در یک زمان یک عضو از بلندگو Salvatore DiMasi رهبری تیم.

در acrimonious 2009 مبارزه به جای DiMasi, Scaccia حمایت Rep. جان راجرز که در نهایت از دست داد به Rep. رابرت herm n. crab. Scaccia باقی مانده است در تقابل با herm n. crab آشکارا انتقاد سخنران مدیریت شعبه.

فهرست امتیازهای نه بازگشت به تپه شامل از فیچبرگ منطقه جنیفر بنسون و استفان هی به علاوه مظنونان حمله به دانشگاه توماس Petrolati لوئیس Kafka, الیزابت Poirier, دنیس کشيش جاناتان Hecht, رندی شکار هارون Vega, Daniel Cullinane, Roselee وینسنت و خوزه Tosado.

فقط تصور کنید واکنش لوول پلیس برنج زمانی که آنها آموخته برتر افسر تصمیم به کروز را فقط به عنوان همه گیر شد و بخار-نورد در سراسر جهان است.

بر خلاف هزاران نفر از مسافران دیگر که marooned در کشتی های کروز به عنوان COVID-19 گسترش این بی باک مسافر بازگشت به لوول
سپس او آزمایش مثبت است.

همانطور که از اواخر پنجشنبه, 5 لوول افسران پلیس تا به حال قرارداد این ویروس.

به طور همزمان بحث گرم می شود که افسران یافت قرارداد این بیماری کشنده در حین انجام وظیفه ممکن است واجد شرایط برای سودآور دولتی بهره مند است که اجازه می دهد تا پلیس و آتش نشان و اصلاحات افسران مجروح در خط وظیفه خود را به جمع آوری حقوق و دستمزد رایگان از هر ایالت و یا فدرال مالیات تا زمانی که آنها بازگشت به وظیفه فعال است.

بیش از یک دهه پیش وجود داشت لوول پلیس بودند که مترادف با مدت زمان طولانی بر مجروح رزرو مانند سال. آنها باید آزار دهنده صدمات.

اما تحت مختلف شهرستان و مدیران وکیل کریستین اوکانر و کارکنان خود ارائه نظارت آن را به عنوان آسان نیست آن را به عنوان یک بار بود برای واجد شرایط برای بهره مند شوند.

بالا مقامات شهرستان وعده نظارت خود ادامه خواهد داد.

این یک یقین: که افسر که به تازگی متحرك آن را دریافت کند.

با توجه به قریب الوقوع بازنشستگی از آتش رئیس جفری Winward شهرستان مدیر آیلین _tenor روز جمعه منصوب معاون رئیس جوزف راث به عنوان موقت رئیس آتش نشانی, موثر, مارس 19.

_tenor گفت راث در خدمت شهر "با تمایز" پس از انتصاب خود را به این اداره در سال 1994 درآمد او پی در پی تبلیغات به رهبری است.

او پیشنهاد شد به ستوان در ژانویه سال 2000 کاپیتان در جولای سال 2004 به معاون رئیس در دسامبر 2011.

"اشغال نقش معاون را برای بیش از هشت سال او گسترده آگاهی پرسنل و مدیریت عملیاتی وظایف مرتبط با در حال اجرا در این بخش است. من مطمئن هستم که آقای راث را تجربه مجهز است او را با دانش و skillset نیاز به adeptly پر کردن این نقش در طول این زمان بحرانی," _tenor گفت.

راث در خدمت موقت در ظرفیت تا دائم رئیس منصوب شده است و نمی خواهد واجد شرایط منصوب به نقش صورت دائمی است.

"پس از اعلام Winward بازنشستگی در ماه فوریه در این شهر شروع به جستجوی فعال برای پر کردن موقعیت رئیس" _tenor گفت.
"شرایط اطراف coronavirus بحران را مهار توانایی ما برای انجام کامل فرایند استخدام و در نتیجه این تصمیم به تعیین یک دولت موقت رییس آتش نشانی به منظور اطمینان از تداوم سراسر مداوم وضعیت اضطراری که در طی آن سازمان آتش نشانی و نقش است که از افزایش اهمیت است. آن است که ما امیدواریم که برای از سرگیری رسمی روند استخدام در آینده نزدیک. "

با مقامات گیر در خانه درست مثل بقیه از ما, انجمن محلی و کمیته در حال حاضر با برگزاری جلسات مجازی از طریق زوم Hangout گوگل و دیگر ویدئو کنفرانس سیستم عامل — قابلیت های جدید تحت موقت تغییرات به دولت باز جلسه قوانین در نور از coronavirus بیماری همه گیر.

اما وجود دارد و محدود به برخی از برجستگی در جاده ها به عنوان تاینسبرو هیئت Selectmen امور مالی کمیته و کمیته با تجربه در این هفته.

سه تخته با هم دیدار کرده و عملا از طریق زوم برای اولین بار در روز دوشنبه و خود را در مواجهه با یک چالش مقامات در سراسر منطقه روبرو هستند — چگونه می توانید تخته و کمیته ها عبارتند از اظهار نظر عمومی در این جلسات مجازی بدون دستور کار خارج شدن ریل?

تا کنون برخی از آنها تصمیم گرفتند به ساکنان اجازه می دهد به ثبت نام در تمام یا باید به ایده شهروندان اجازه می دهد به ارسال نظر نوشته شده بود به عنوان خوانده شده در این جلسه.

در تاینسبرو جلسه دوشنبه ساکنان می تواند به عضویت زوم تماس گرفته و خواسته شد که با کلیک روی یک دکمه به "بالا بردن دست خود را" زمانی که آنها می خواستند به یک نظر و یا یک سوال بپرسید. اما در طول نزدیک به پنج ساعت طول تماس یکی از ساکنان آن قطع دادرسی در بیش از یک مناسبت غالبا پرسیدن سوالات نامربوط به موضوع در دست یا interjecting به آدرس مقامات و سخنرانان به طور مستقیم و نه از طریق هیئت Selectmen را رئیس.

ما قطعا نمی سرزنش اقامت برای داشتن سوال و نگرانی و مایل به صدای آنها — این بی سابقه بار و مقامات منتخب هنوز هم در خدمت لذت بردن از.

اما در سن جلسات مجازی به نظر می رسد که جمع آوری ورودی عمومی در یک تولیدی سازمان مد ممکن است آسان تر از انجام گفت. و ما فقط می توانیم تعجب آنچه در آن معنی خواهد بود که به صورت محلی در فرایند تصمیم گیری است.

اما نیز وجود دارد یک تلنگر سمت به این دنیای مجازی.

لوول مدرسه عضو کمیته کانی مارتین به پایان رسید زوم جلسه کمیته فرعی امور مالی که او صندلی با یک مشاهده است.

"من می توانم با اطمینان مطلق وجود دارد هرگز 34 نفر در کمیته فرعی امور مالی, مانند,, همیشه," او گفت:.

در نقاط مختلف در این جلسه حدود 40 نفر وارد سایت شوید عمومی کمیته فرعی تماس تصویری. هیچ مدرسه فرعی نیست در مورد پر کردن هر عرصه. این رقم یک تفاوت مشخص از معمول در فرد مخاطب است که اغلب تنها مردم نیاز به حضور.

هفته گذشته در جلسه ای که کمیته مدرسه نزدیک 100 نفر است. این برنامه تا به حال چندین مورد از اهمیت به منطقه کارکنان و اتحادیه های کارگری شاید توضیح بالا تعداد شرکت کنندگان.

پس از آن می تواند یک اتفاق است اما آن را به ارزش تماشای.

شما نمی توانید در برابر لباس های شسته شده و یا شستن ظروف در حالی که نشسته در شهرستان سالن انتظار گاهی اوقات ساعت برای حرکت شما می خواهید به صحبت می کنند — اما شما می توانید در تماس تصویری.

دولت هرزه. جیمز Arciero ثبت شده است لایحه ای که می تواند کمک به پاسخ اول که بیمار هستند و یا بستری با کوروناویروس.

این لایحه با عنوان "یک عمل نسبی به اورژانس خطر سلامت وظیفه" اجازه می دهد هر زمان گرفته شده توسط اولین پاسخ برای قرنطینه و یا بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 در نظر گرفته شود به طور منظم در وظیفه زمان. که راه اول پاسخ دهندگان نمی خواهد نیاز به استفاده شخصی خود را در تعطیلات و یا بیمار زمان در حالی که دوره نقاهت بعد از ویروس.

"بر خلاف اکثر ساکنان ماساچوست این اختصاص داده شده مقامات امنیت عمومی به کار خواهد کرد از طریق بحران بهداشت عمومی و تا زمانی که آنها خود را در معرض" Arciero گفت: در انتشار اخبار.

پلیس و آتش نشان و اصلاح افسران کنندگان اورژانس پزشکی تکنسین ها و امدادگران پرستاری حرفه ای و "دیگران افرادی که خدمت در اولین پاسخ ظرفیت" خواهد بود تحت پوشش این لایحه انتشار اخبار متحده است.

Arciero شهادت الکترونیکی برای این لایحه قبل از مشترک کمیته ایمنی عمومی در تاریخ 6 آوریل. این یکی از اولین جلسات عمومی در نوع خود به طور الکترونیکی انجام شده با توجه به انتشار اخبار.

Arciero نوشت: به کمیته مشترک که صورتحساب خود را "کمک به آن دسته از افراد در خط مقدم است که ما تکیه می کنند و کسی که همیشه وجود دارد برای پاسخ در مورد یک اورژانس است."

"آن را به سادگی نمی خواهد مجازات آنها را برای این کار مهم آنها را برای خدمت به مردم و به خصوص در این زمان از بهداشت عمومی اورژانس" او ادامه داد.

هنگامی که بحث در مورد امور مالی لوول مدارس دولتی و دلهره با خاک می آید.

برای مدرسه جدید عضو کمیته مایک دیلون جونیور یک موضوع بلافاصله گیر کردن در مقدماتی بودجه: دو و میدانی. در طول یک کمیته فرعی جلسه این هفته دیلون گفت که او نگران بود و هیچ کس برای دفاع از بودجه اضافی برای این برنامه ها به خصوص در مدرسه بالا است.

این جای تعجب نیست دیلون هل دادن این موضوع است. او مربی کشتی در لوول بالا از سال 2010 تا سال 2018 و هنوز هم مربیان لوول جوانان کشتی. قبل از تبدیل شدن به یک آتش نشان در لوول او تدریس تربیت بدنی و آموزش و پرورش ویژه در یک منطقه مختلف.

او همچنین در یک موقعیت برای بالا بردن خواستار تامین بودجه برای این برنامه به عنوان رئیس دانشکده کمیته هنر و دو و میدانی فرعی.

"ما صحبت کنید," او گفت:. "ما فقط باید به یک مقدار زیادی بیشتر ورزشی فرعی جلسات" او گفت:.

با نامشخص بودجه های نجومی در هوا و در سال کاهش و به بودجه موجود و تبدیل این بحث به بودجه ممکن است یک چالش است. اما حداقل یک عضو کمیته می گوید او می خواهد یک متحد.

"فقط می خواهم به شما اجازه می دانم" گفت: کمیته مدرسه باب Hoey در این جلسه. "کسی که با شما اگر شما نمی دانید."

جهان منتظر به عقب بر گردیم به یک حس عادی پس از اقامت در خانه سفارشات و coronavirus نگرانی بجوش و خروش آمدن به طوری که مردم در واقع حوصله ماندن در خانه و از دست رفتن به محل کار.

برای گروتون شهر Manager علامت Haddad, شغل فعلی خود می تواند تغییر زمانی که آن را امن برای بازگشت به کار.

حداد یکی از چهار نامزد در حال اجرا برای تبدیل شدن به بعدی دراکات شهر manager. سه تن دیگر فینالیست سابق ماساچوست شهردار Kenneth, خاکستری, Southbridge شهر مدیر رونالد سن آنجلو و فرامینگهام افسر ارشد عامل تاچر Kezer III. انتخاب یک مدیر جدید در انتظار قرار داده شد در ماه گذشته پس از coronavirus همه گیر لگد به دنده بالا با 76 موارد گزارش شده از این ویروس اشاره کرد این شهر به عنوان از آوریل 1. ان خرابکاری در حال حاضر دراکات موقت شهر مدیر پس از جیم دوگان استعفا داد و در ماه اکتبر به دلیل انتقاد از خود را دست زدن به شهر پروژه مناقصه.

حداد علاقه در این موقعیت است به خصوص جالب توجه است که او تصمیم گرفت به انتخاب کردن از قرارداد فعلی خود را با گروتون در ماه دسامبر. قرارداد را به اثر در تاریخ 1 ژوئیه سال گذشته اجازه می دهد تا برای هر دو حداد یا گروتون انتخاب هیئت مدیره به جست و خیز در دومین یا سومین سال از مدت خود را. هیئت مدیره رای دادند 3-2 در ماه نوامبر جلسه به انتخاب کردن.

در حالی که اخبار از حداد به نام جاه طلبی های حرفه ای ممکن است شوک برخی از ساکنان اعضای انتخاب هیئت مدیره نمی دهد آن خیلی فکر کردم. عضو هیئت مدیره ربکا کاج تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد این موضوع وقتی پرسیده شد که در هفته گذشته در حالی که هیئت مدیره نایب رئیس جاشوا Degen گفت: وجود دارد بسیاری از بیشتر فوری چیزهایی به گزارش" زمانی که خواسته از نظر هفته گذشته است.

"علامت حداد انجام شده است در بالا و فراتر از انتظارات من به عنوان گروتون شهر, مدیر" Degen اضافه شده است. "او در حال کار تحت شرایط شدید و چند وظیفه ای خوبی است."

هیئت مدیره کارمند جان رایلی گفت: در اوایل این هفته که حداد در حال حاضر اجازه هیئت مدیره می دانم نیت خود را به خوبی قبل از COVID-19 گسترش محلی. رایلی نیز فکر می کند حداد است "انجام یک کار بزرگ" در گروتون و "نمی خواهم او را به رفتن."

"من می دانم که او یک حرفه ای می کند و بهترین او می تواند" ریلی اضافه شده است. "من فکر می کنم ما در حال انجام یک واقعا شغل مناسب و معقول با هم. این زمان خوبی برای ترک شود."

اولیویرا مزرعه صاحب Dinis اولیویرا در شرکت یک کنترل از راه دور جلسه دادگاه روز شنبه. این توکسبری ساکن وضعیت بررسی شنوایی بود و آخرین در یک سری از حضور در دادگاه آغاز شد که در ماه نوامبر سال 2019.

اولیویرا و خود را کارمند فرانسیسکو Menjivar بازداشت شدند و در ماه نوامبر پس از دو گزارش شاهد ظلم به یک گاو. اولیویرا مزرعه سفارشی کشتارگاه است که دارای تخصص در ارائه حلال و حلال گوشت.

در یک شکایت با توکسبری پلیس مردان گفت: آنها ارائه شد پروپان به کشتارگاه زمانی که آنها گفته شاهد اولیویرا کراوات زنجیره ای در اطراف گردن و پای زنده گاو و استفاده از یک بابکت به جلو و عقب تا گاو که شماری.

یکی از اولیویرا وکلا گفته است که شرح است "نادرست است."

اولیویرا مجرم شناخته شد در فوریه. 6

طی چهار جلسه برگزار شد بیش از تلفن اولیویرا را مورد دادگاه شد و در ادامه به 17 ژوئن با توجه به Middlesex منطقه دفتر دادستان.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت دابینز در لوول; Jon وینکلر در گروتون; مگ مک اینتایر در تاینسبرو; اما مورفی در توکسبری; و سازمانی ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن