سرد سازی ساخته شود در Mysuru APMC برای ذخیره سازی میوه ها و سبزیجات: وزیر

میسور/Mysuru: با گزارش های بسیاری از کشاورزان از بین بردن مزرعه خود را تولید و در زمینه های خود را پس از اینکه

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

میسور/Mysuru: با گزارش های بسیاری از کشاورزان از بین بردن مزرعه خود را تولید و در زمینه های خود را پس از اینکه قادر به حمل و نقل آنها به بازار و همچنین عدم پیدا کردن خریداران با توجه به COVID-19 مستندهمکاری وزیر S. T. Somashekar گفت که دولت در نظر ساختمان از یک سردخانه در APMC در Mysuru برای حفظ اقلام فاسد شدنی مانند میوه ها و سبزیجات است.

صحبت به presspersons پس از افتتاح کننده تونل در APMC حیاط در ننجنگود جاده در اینجا در شنبه Somashekar گفت که او کارگردانی کرده است مقامات برای حفظ بهداشت در APMC بازار و همچنین برای ارائه تمام امکانات رفاهی مدنی.

بیان کرد که او آگاه از برخی از کشاورزان از بین بردن خود ایستاده محصولات خارج از سرخوردگی باعث این مستند مقررات Somashekar گفت که او کارگردانی کرده است مقامات به توقف وسایل نقلیه حمل, مزرعه تولید در هر نقطه به هر دلیلی.

اعتراف دارد که عدم مناسب سازی امکانات در دولت او گفت که یک سردخانه ساخته خواهد شد در APMC حیاط در شهر است که کشاورزان را قادر می سازد برای حفظ میوه ها و سبزیجات و سایر محصولات کشاورزی فاسد شدنی.

تصریح می کند که خود را اولین اولویت به آدرس کشت و مسائل بازاریابی, او گفت که کشاورزان می تواند در فروش محصولات خود از طریق HOPCOMS. MP Pratap Simha MLA L. Nagendra DC Abhiram G. Sankar, SP, C. B. Ryshyanth, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda BJP رهبر H. V. راجیو و دیگر مقامات حضور داشتند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن