سکه های پراکنده در جاده جرقه وحشت در تاج-آمار Mysuru

میسور/Mysuru: سکه های پراکنده در Boti بازار منطقه COVID-آمار Mysuru به معامله گران ترساندن دیروز. وحشت زده و ع

توسط ATSHNEWS در 5 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: سکه های پراکنده در Boti بازار منطقه COVID-آمار Mysuru به معامله گران ترساندن دیروز. وحشت زده و عصبی معامله گران ادعا کرد که سکه پرتاب شد که به گسترش این ویروس قاتل. وضعیت من منتشر شده توسط پلیس و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کارکنان.

در شرایط عادی شاید مردم خواهد دریغ نکنید انتخاب کنید تا سکه های پراکنده در جاده ها است. اما در زمان COVID-19 مردم ممکن است خطر انجام آن است.

دیروز Aane Sarot جاده Boti بازار منطقه وزوز با فعالیت از اوایل صبح با تجار و بازرگانان باز کردن مغازه های خود را و میوه Mandis انتظار مشتریان. یک فروشگاه چای فروشنده که برای باز کردن مغازه خود را در نزدیکی یک پیاده رو که متصل Devaraja بازار شد شگفت زده برای پیدا کردن سکه ها به ارزش بیش از Rs. 200 پهن در نزدیکی مغازه اش.

چای فروشگاه, فروشنده, سنجش, فرصت, برداشت سکه و پول نقد خود را مقابله با. در حالی که او ادامه داد: کسب و کار خود را تا حدود 9 am او برخی از شک و تردید در مورد قصد مردم پرتاب سکه ها در جاده ها است. او تا به حال دیده می شود در تلویزیون است که در بسیاری از مناطق از جمله عجیب و غریب عمل گزارش شده است که در آن پلیس مجبور به دخالت و انتخاب کنید تا سکه یا ارز یادداشت با ابزار یا با دستکش در دست است.

او تا به حال دیده می شود که گزارش های تلویزیونی را چگونه Coronavirus است گفت: برای زنده ماندن در اشیاء و حتی یادداشت ارز و سکه و در آن صورت این ویروس می تواند به طور غیر مستقیم انتقال از یک فرد به دیگری است. وحشت چای فروشنده گزارش حادثه به یکی از دوستان که هشدار Devaraja ایستگاه پلیس.

به زودی یک تیم از MCC را Abhaya تیم ملی وارد شدند و پلیس با محاصره این منطقه است. آنها کشف و ضبط سکه ها و ارسال آنها به آزمایشگاه تست. بر اساس این بخشنامه از MCC و کارفرمایان و کل منطقه از جمله فروشگاه چای ضد عفونی شد. مواد ضد عفونی کننده نیز در اسپری چای فروشنده.

MCC کارکنان بودند با پوشیدن دستکش و ماسک در نتیجه ورزش احتیاطی لازم است. این حادثه با این حال عجیب و غریب نشان می دهد که مردم اعمال اقدامات احتیاطی لازم برای حفاظت از خود را از این بیماری همه گیر به خصوص پس از Mysuru شد COVID-19 کانون.

بعد پلیس و MCC هیات عمومی اطلاعیه برای اطمینان تجار و مشتریان که این منطقه امن بود و این عمل توسط miscreants به گسترش وحشت. آنها خواست تجار هشدار پلیس یا MCC در مورد حوادث گزارش شده در آینده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن