CM راهنمای رای گیری: آنچه که قبل از ورود به غرفه

رای گیری برای اولین بار و یا حتی رای گیری به طور کلی دارای مقدار زیادی از مسئولیت. میزان مشارکت متفاوت از انتخ

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

رای گیری برای اولین بار و یا حتی رای گیری به طور کلی دارای مقدار زیادی از مسئولیت. میزان مشارکت متفاوت از انتخابات به اصطلاح انتخابات دوره اما گاهی اوقات دلیل آن ممکن است مشتق از نمی دانستند که چگونه برای رفتن در مورد رای گیری. از چیزهای ساده مانند دانستن چگونه به ثبت نام برای پیچیده تر چیزهایی مانند دانستن آنچه نامزدها حمایت بسیاری از آن می تواند طاقت فرسا. اگر چه این روند دارای مقدار عمق برخی از این می تواند در واقع به نظر می رسد بسیار ساده تر از آن برای تلفن های موبایل.

خوانده شده در برای 8 چیزهایی است که امیدوارم رای گیری در روز انتخابات بسیار کمتر تهدید آمیز است.

چرا ما رای بدهند ؟

voting
twitter.com

در شرایط ساده رای گیری باقی می ماند و بخش مهمی از دموکراسی ما, اما ما نیاز به شکستن آنچه که واقعا به معنی. حق رای و گسترش فوق العاده از زمانی که جورج واشنگتن در زمان به در حال حاضر. در یک زمان که در آن درصد کمی از مردم در واقع می تواند رای ما در حال حاضر همه نگه داشتن حق رای به عنوان شهروندان آمریکایی است. مردم در حال حاضر استرس ایده "با استفاده از صدای خود را" برای اجرای تغییر, اما ما نیاز به همچنین استفاده از رای ما. "رای گیری اجازه می دهد تا ما را به مشارکت بیشتر و رضایت طرفین با تمام سطوح دولت ما و نیروهای ما را امتحان کنید و ایجاد یک درک عمیق تر از جهت سیاست در اطراف ما" دانشگاه فلوریدا junior Ty Livezey گفت. در نظریه رای گیری به شما می دهد قدرت به دولت که جهت شما فکر می کنم کشور ما باید به سمت.

در واقع زمانی که شما واقعا درک فرآیند رای گیری خیلی بیشتر به آن از مردم عادی ممکن است فکر می کنم. "مردم موفق به تحقق بخشیدن به چه گران رای گیری این است که" دانشگاه فلوریدا junior یوسف Elkach گفت. "بسیاری از ما فکر می کنم از رای گیری به عنوان به سادگی انتخاب رئیس جمهور, اما آن را نیز پوشش می دهد, کنگره, دولت, دولت, دولت محلی و حتی اصلاحات به کشور ما قانون اساسی است." با این کار آن را درک است که شما را نگه مسئولیت و امتیاز برای رای دادن به منظور تغییر در همه زمینه ها از سیستم ما را به محل.

چه سطوح مختلف رای گیری?

voting
unsplash.com

انتخابات محلی

انتخابات محلی در تصمیم گیری خواهد شد که در خدمت به عنوان شهردار در هیئت مدیره مدرسه به عنوان کلانتر و خود را به عنوان اعضای شورای شهرستان. در یک معنا این رای در واقع تعداد بیشتر است. اگر ملی مقامات نمی تغييري مقامات محلی به احتمال زیاد می توانید. برخی از مسئولیت های محلی منتخب شامل مدرسه محلی با کیفیت پلیس و امنیت عمومی اجاره و مسکن مقرون به صرفه حمل و نقل عمومی و کالج های شهر. برای مثال در یک شهرستان در سطح مقامات کار با چیزهایی مانند مالیات زیرساخت و ازدواج. مردم شما را انتخاب به عنوان ناظران کمیسیون.

دولت در انتخابات

در حال حرکت بیشتر از ما نیز شریک دولت در انتخابات است. رای دهندگان مسئولیت برای رای گیری در دولت خود قانونگذاران و فرمانداران. فرمانداران انتخاب شده توسط رای مردم اجازه اجرایی سفارشات آماده سازی بودجه دولت و حق وتو قانون. قانونگذاران ایالتی تصویب دولت بودجه و آغاز قانون مالیات بر. علاوه بر این, دولت, دادگاه مقابله با محاکمه در دادگاه های مربوط به مسائل است که طیف وسیعی از ترافیک جریمه به طلاق شهرک یا حتی قتل.

ملی انتخابات

ثالثا ملی انتخابات می خواهد که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و معاون ریاست جمهوری. پس از مقدماتی برگزار نامزد نمایندگی هر یک از طرفین اجرا خواهد شد در برابر هر یک از دیگر در امید اینکه رئیس جمهور بعدی.

در نهایت هر سه سطح را در خدمت اهداف مختلفاما همه در سه سطح به شما گزینه ای برای رای دادن به آنچه که شما فکر می کنید خواهد شد بیشتر مفید به صورت محلی و یا در سراسر کشور.

آیا رای من حساب ؟

voting
unsplash.com

زمان برای این سوال است که ما سال پس از سال است. یکی از بزرگترین تصورات غلط در مواجهه وقتی که می آید به رای گیری حول این ایده که "رای من به حساب نمی کند — بنابراین من نیازی به رای دادن." این کاملا درست است. انتخابات به عنوان یک "غیر مستقیم در انتخابات." این به این معنی است که زمانی که شما رای تصمیم نمی خواهد خود تکیه می کنند رای مستقیم برای نامزد شما را انتخاب کرد در انتخابات بلکه حزب آنها را نمایندگی کند که آیا جمهوری خواه, دموکرات, و یا یک شخص ثالث است. به ساده کردن همه چیز تا حد امکان کالج انتخاباتی از 538 عضو در واقع دارای مسئولیت تجزیه و تحلیل عمومی رای و پس از آن انتخاب رئیس جمهور از وجود دارد.

اگر چه شما به طور غیر مستقیم رای برای رئیس جمهور باقی می ماند مهم است که شما هنوز هم رای دادن. "بسیاری از انتخابات برنده حاشیه و در 20 سال گذشته وجود داشته است بیش از یک دوجین انتخابات در ایالات متحده که تصمیم مفرد رای" Livezey گفت. در نسل ما به خصوص رای گیری باید تاکید کرد. "این مهم است که ما اجازه نمی دهد افراد جوان به کنار گذاشته می شود با این روند دموکراتیک" دانشگاه فلوریدا junior صوفیه Mingote گفت. "ما در حال رای دهنده واجد شرایط ما قادر به ساخت خود ما تصمیم و ما قادر به رای گیری مردم در کار است که به دامنه کامل از ديدگاه ما رای دهندگان." پس از انتخابات رای تقریبا همیشه خطوط تا با آرای خود آن را ضروری است که شما را به پای صندوق های رای آمده در انتخابات است.

چه نوع مختلف از انتخابات ؟

voting
unsplash.com

فکر می کنم از مقدماتی به عنوان باریک پایین از نامزدها. در مقدماتی همه نامزدها نشان دهنده همان حزب در سطح ایالتی. اولیه انتخابات را در تاریخ های خاص با توجه به دولت خود را; به بررسی تاریخ خود دولت مقدماتی اینجا را کلیک کنید. مقدماتی تعیین می کند که نامزد آن حزب را اجرا خواهد کرد در انتخابات عمومی. نگه داشتن در ذهن برخی از کشورهای در حال "بسته اولیه متحده است." این به این معنی که برای رای دادن در انتخابات مقدماتی حزب شما نیاز به مشرق زمین با آن حزب بر روی کاغذ.

در "باز اولیه دولت" شما می توانید برای هر دو. بنابراین برای مثال در این مجموعه از مقدماتی در یک بسته-دولت اصلی شما می توانید تنها رای برای کاندیدای حزب دموکرات و اگر شما ثبت نام به عنوان یک دموکرات است. با این نامزد این حزب نیاز به کسب اکثریت مطلق به حرکت بر روی انتخابات عمومی در ماه نوامبر برگزار شد. این انتخابات پس از آن صورت می گیرد که حزب در مقابل حزب اجرا می شود برای ریاست جمهوری. بنابراین در این سال انتخابات می ایستد بین Donald J. Trump در مقابل هر کس که برنده انتخابات مقدماتی. به عنوان شما می توانید تصور کنید شما نباید غفلت به رای دادن در انتخابات مقدماتی به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به را انتخاب کنید که شما می خواهید برای رفتن در برابر رئیس جمهور فعلی و یا هر کس نشان دهنده حزب مخالف.

چگونه من خودم آموزش در نامزدها آمده در انتخابات روز ؟

voting
unsplash.com

 نه واقعا دانستن اینکه چه کسی یا چه چیزی نهفته است در انتخابات ممکن است به شما یک دلیل ولگرد دور از غرفه رای گیری. به عنوان دانش آموزان ما اغلب خودمان را پیدا کنید تا با مشغول مدرسه و extracurriculars که پیدا کردن زمان برای سرکوب سیاسی نامزدها به نظر می رسد غیر ممکن است. پس چگونه شما در مورد آموزش خود را ؟

اولین گام و خود را ارزیابی اطلاعات دریافتی از رسانه ها. "آیا رفتن به شرکت های رسانه ای مانند سی ان ان و فاکس نیوز به جمع آوری اطلاعات خود را از آنجا که شما در حال رفتن به بسیار مغرضانه و صحبت کردن سر نظرات," Mingote گفت. بسیاری از اطلاعات ارائه شده توسط رسانه ملی قرار داده شده در محیط سیاسی می تواند ابر واقع با تعصب. یک روش جایگزین ممکن است شما را منجر به دریافت اطلاعات از یک سطح متفاوت از پوشش رسانه ای. اخبار محلی شبکه ارائه ممکن است بیشتر در عمق تجزیه و تحلیل نامزدها و مسائل خود را پس نگه داشتن آن در ذهن داشته باشیم هنگامی که آموزش خود را بر روی آنها.

آن را نیز بداند مهم است که شما می توانید نگه داشتن ذهن باز به هنگام انجام تحقیقات خود را. در عصر رسانه های اجتماعی ما می توانیم پیدا کردن آن بسیار آسان است فقط به بررسی توییتر هنگامی که مصرف اطلاعات ما. این که آیا شما اطلاعات خود را از رسانه های اجتماعی, تلویزیون و یا چاپ منابع مطمئن شوید که به خودتان را محدود به تنها یک خروجی. "این مهم است که زمانی که شما خواندن چیزی [که] شما همیشه شک و تردید و سوال همه چیز را که نوشته شده است:" Mingote گفت. در طول انتخابات های نجومی بسیاری از کمپین تبلیغات و مقالات ارائه خواهد شد بهت زده از اطلاعات است که در آن همه ایستاده خواهد شد به عنوان به طور کامل و دقیق است.

نگه داشتن در ذهن که این مقاله متعلق به و اگر محتوای مقاله به نظر می رسد واقع بینانه است. "سعی کنید برای رفتن مایل اضافی برای پیدا کردن منابع است که به نظر می رسد خنثی و یا عمدتا دانشگاهی و یا مبتنی بر پژوهش مبتنی بر" Mingote گفت. حقایق از لفاظی می تواند فقدان یک معامله بزرگ از سیاسی رسانه ها ، به دنبال منابع حرفه ای واقعیت-بررسی برابر شواهد واقعی و با استفاده از اعداد است که از منابع متعدد.

دانستن چه هر نامزد می ایستد باید راه خود را به تحقیقات خود را. "سازمان دیده بان بحث رفتن به روی نامزدهای وب سایت و دیدن آنچه که سیاست های آنها پشتیبانی ببینید که بودجه مبارزات انتخاباتی خود را و چگونه است که ممکن است تاثیر رای خود را ضبط در هنگام انتخاب" Moncayo گفت. با دانستن در عمق اطلاعات در مورد نامزد شما می توانید انتخاب کنید که در آن دیدگاه های خود را و ارزش تراز بسیاری که ممکن است آن را آسان تر می آیند روز انتخابات.

چگونه می توانم ثبت نام برای رای دادن ؟

voting
unsplash.com

بالاتر از هر چیز شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما ثبت نام برای رای دادن. اگر شما نگه داشتن تابعیت به ایالات متحده آمریکا, در سن 18 ساله یا مسن تر و نگه داشتن دولت شرایط اقامت, شما می توانید شروع ثبت نام. همچنین نگه داشتن در ذهن که اگر شما خواهد بود 18 روز به روز از انتخابات شما همچنین می توانید ثبت نام کنید. اگر چه این به نظر می رسد کمی متفاوت بسته به دولت است که شما را در زندگی شما می توانید با ثبت نام در vote.gov. نگه داشتن در ذهن است که شما را مهلت ثبت نام بستگی دارد که دولت شما در زندگی– شما می توانید این اطلاعات را در اینجا. با ثبت نام خود را, شما ممکن است خود را دریافت رای گیری در محل و یا پست الکترونیکی-در رای گیری برای شما به رای در رای گیری اولیه دوره است. اگر مشغول در روز انتخابات شما می توانید ثبت نام برای یک غایب رای گیری در اینجا.

شما همچنین ممکن است بخواهید برای تایید است که شما ثبت نام را از طریق رفت–شما می توانید بررسی کنید که در اینجا. در بالای این دولت خود را نیز ممکن است اجازه می دهد تا شما را به ثبت نام برای غایب و یا رای گیری اولیه–برای بررسی اینکه آیا یا نه واجد شرایط را بررسی کنید اینجا. نگه داشتن در ذهن که همه چیز بستگی به یک دولت به دولت بر اساس. مطمئن شوید که شما می دانید آنچه که دولت شما رای خواهد داد و خود را آشنا با دولتی که ثبت نام و رای گیری روند. اگر شما حضور در دانشگاه و خارج از دولت, شما می توانید ثبت نام برای رای دادن در دولت خانه خود را و یا خود را در کالج ایالتی اما نه هر دو. اگر شما انتخاب می کنید به ثبت نام در دولت خانه خود را, شما نیاز به یک absentee ballot. نگه دارید در ذهن اگر شما انتخاب می کنید به رای دادن در کالج خود را به دولت شما ممکن است نیاز به خودتان را با کسانی که دولت را در مسائل محلی. همچنین دولت شما رای ممکن است به عنوان یک نوسان دولت است. رای خود را به طور بالقوه می تواند تاثیر متفاوتی بسته به دولت شما رای تحت.

چگونه می توانم یک رای گیری?

voting
twitter.com

این می تواند به عنوان یکی دیگر از نگرانی های است که ممکن است شما را گمراه در روز انتخابات. انتخابات دارای عوامل بیشتر به پر کردن از فقط که شما می خواهید برای رئیس جمهور. خوشبختانه نمونه برگه های رای وجود داشته باشد. "ما بسیاری از دسترسی به نمونه برگه های رای" Mingote گفت. "من می خواهم آن را علامت و اضافه کردن یادداشت." توجه داشته باشید که نمونه رای گیری ممکن است ایده آل به عنوان بسیار به آن می رود. "اکثر رای دهندگان تنها در نظر گرفتن بزرگترین سیاست و نامزدها هنگام رفتن به رای دادن و موفق به اطلاع رسانی خود را بر روی مسائل کوچکتر و نامزدهای آنها نیز رای گیری برای" Livezey گفت. درست مثل رای گیری ثبت نام رای ممکن است متفاوت باشد بسته به شهرستان شما را انتخاب کنید برای رای دادن در. شما می توانید یک نمونه از رای گیری بسته به شهرستان خود را در اینجا.

جایی که ارزش من را به بازی می آیند زمانی که رای گیری?

voting
unsplash.com

اگر رای خود را نمی خواهد چین را با دوستان و یا خانواده رای دادن ؟ با این کار واقعا کانال آنچه مهم به شما بیشتر. که سیاست های همسو با خود باورها و نظر همه مردم ؟ "چگونه می توانم یک نامزد را انتخاب کنید که خواهد شد یک صدا برای من در یک پلت فرم است که من لزوما باید" Mingote گفت. اگر شما می خواهید برای دیدن چیزی است که به طور بالقوه پس از تصویب در آینده ببینید که چه نامزد می دهند که ممکن است. "ارزش های ما ما را وادار به تلاش و سازماندهی سیاست در یک جهت اهمیت پس هر کدام نامزد می تواند اولویت بندی من 'مهم' سیاست های بهترین برنده رای من" Livezey گفت. آن را می توانید احساس آسان برای خوراک به رسانه های اجتماعی و همسالان خود را' ایده های. در نهایت هر چند آنچه شما را در انتخابات باید از شما.گزارش این آگهی

اگر خانواده خود را اجرا برخی از ارزش گوش دادن و در نظر گرفتن ایده های خود را. اما تصمیم گیری خود را و رأی نمی دهند یک راه خاص برای جلب رضایت شخص دیگری. شما ممکن است بخواهید برای شروع این گفتگو را با خانواده خود را. به آنها یادآوری کنید که در نهایت یک رای یک تصمیم. شاید کمک به آنها را به درک که چگونه آنها رشد ممکن است یا نه ممکن است کار به همان شیوه برای شما. آنچه با این نسخهها کار برای آنها ممکن است برای شما کار نمی کند بنابراین نمی احساس تحت فشار به تهیه کردن به خود را می خواهد در هنگام پر کردن انتخابات. در نهایت قرار داده و رای خود را نسبت به کسی که شما می توانید اعتماد. "من نیاز به دیدن آن کلمات" دانشگاه فلوریدا junior والریا Voelkl گفت. با تضمین این که یک نامزد می تواند عمل بر کلمات خود را, نگاهی به آنچه آنها انجام شده در گذشته است. آن را تراز با آنچه شما ارزش است ؟

به طور کلی به عنوان روز انتخابات, روش های انجام تحقیقات خود را و نگاه در همه چیز با یک ذهن باز. آیا می دانید که رای خود را مهم است. "رای گیری همیشه موضوع بدون در نظر گرفتن هر صورت ممکن" Mingote گفت. "اگر شما ثبت نام برای رای دادن و شما سعی و کوشش خود را در تحقیق در مورد نامزدها در انتخابات است و شما تحصیل را, رای, سپس شما باید انجام یک کار باور نکردنی از لذت بردن از میوه از دموکراسی است." اگر چه پیچیده و دشوار دموکراتیک انتخابات کمک مالی به ما یک امتیاز است که کشورهای دیگر ندارد و در همه: اجازه ندهید که آن را به هدر. بیرون رفتن و رای دادن!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن