CM راهنمای کالج پومونا: در این Sagehens

هنگامی که صحبت کردن در مورد کالج های شما نمی تواند کمک کند اما سقوط به never-ending, east coast, west coast در

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

هنگامی که صحبت کردن در مورد کالج های شما نمی تواند کمک کند اما سقوط به never-ending, east coast, west coast در مقابل بحث است. هنگامی که شما پرتاب کالج پومونا به مخلوط این استدلال بی ربط می شود. اکثر کالج ها بدون در نظر گرفتن محل خود را تبدیل به بی ربط در مقایسه با زمانی که به این فلک زده کالج هنرهای لیبرال در جنوب کالیفرنیا. شما نمی توانید یک کالج مثل این هر جای دیگری در کشور است.

اگر شما من را باور نمی, نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن که چرا شما باید هرزه آبی و طلا.

پومونا را Instagram

پرنیان

شهر های کوچک انرژی در bigtime شیراز

آنچه در آن احساس می کند مانند به اینجا بروید

guide to pomona college
giphy.com

شما واقعا بهترین از هر دو جهان در کالج پومونا. این خصوصی, کالج هنرهای لیبرال می دهد هر دانش آموز یک مخلوط از یک شخصی از شهر های کوچک تجربه با فرصت برای سرمایه گذاری به این شهر فرشتگان. چه دانش آموزانی که به را انتخاب کنید از هفت سالن های غذاخوری در محوطه بندر وسواس با شماره 47 و رسیدن به تعامل با پنج کالج های مختلف به اشتراک گذاری مشترک است ؟ همه آنها رفتن به کالج پومونا ، در پومونا شما یک حس قوی از جامعه است که برخی بزرگتر دانشگاهها تمایل به عدم. شما همیشه می توانید پیدا کردن یک بازی دوستانه اغلب آشنا ، در دانشگاه به خصوص در خوابگاه سالن های مردم ترک درهای خود را باز تقریبا 24/7. خود را با Sagehen خانواده شما همیشه می توانید پیدا کردن کمک کند که شما به آن نیاز دارید. فقط به عنوان آفتابی به عنوان کالیفرنیا آب و هوای هر کس در پومونا همیشه به شما احساس خوش آمدید در محوطه دانشگاه.

در پومونا شما در پیدا کردن چیزهای مختلف شما به طور معمول نمی بینید در معمولی خود را ، اگر چه مدرسه ممکن است به نظر می رسد کمی کوچک برای برخی از, آن را به شکل یکی از پنج دانشگاه در کلرمونت کنسرسیومبه عنوان مراجعه کننده 5C. با این دانش آموزان برای دسترسی به کلاس های حوادث و همسالان در هر دانشگاه. دوستان هرگز تبدیل به یک مشکل در اینجا است. همچنین در پومونا شما واقعا نمی بینید ورزش های بزرگ حضور و یا یونانی زندگی مانند بزرگتر در مدارس دولتی اگر چه این فرصت وجود دارد (و رشد) در محوطه دانشگاه.

با اینحال, کالج پومونا باعث می شود مطمئن شوید که برای خدمت به دانش آموزان خود را در هر راه ممکن است. کالج فراهم می کند وقایع روزانه صدها نفر از تشکل های دانشجویی و توجه ویژه ای نسبت به دانشجوی سال اول تجربه. دانش آموزان برای شرکت در تعدادی از تجربه های شگفت انگیز. را انتخاب کنید از پومونا را 4/7 روز جشن و سالانه سخنران سری به باشگاه اختصاص داده شده به هر بهره از غلتک دربی به سوپر سر و صدا وارنر به سیرک و همچنین پومونا را در خارج از دانشگاه دانشجوی سال اول گرایش برنامه سفر گرایش ماجراجویی. در پومونا شما استفاده می شود به انتظار غیر منتظره. در پایان روز شما ممکن است متوجه شما ترجیح می دهند چیزهایی که در راه است.

عالی فارغ التحصیلان

guide to pomona college
giphy.com

آیا شما می دانید که آنها را با نام خود و یا کار خود را پومونا بدون شک تولید چندین پیشگام فارغ التحصیلان. شما می توانید پیدا کردن پومونا فارغ التحصیلان در همه جا. آنها در هموار کردن راه در مواضع دولت این رشته ورزشی و به خصوص دنیای هالیوود است. George C. Wolfe فارغ التحصیل از پومونا با مدرک لیسانس هنر در تئاتر است. شما ممکن است می دانم که او از فیلم "Nights in Rodanthe" یا HBO را "جاودانه زندگی هنریتا" که هر دو به کارگردانی. این نمایشنامه نویس و مدیر تولید و کمک به بسیاری از افراد موفق ، با موفقیت های او به دست آورده خود را یک جایزه تونی و یک نقطه در آمریکا تئاتر سالن از شهرت. او حتی برخی از زمان را صرف خدمت به عنوان یک خصوصی عضو رئیس کمیته هنر و علوم انسانی.

بسیاری از با استعداد و موفق معماران و طراحان راه می رفت از طریق پومونا را در سالن دیگری که Lynda Obst. این نیویورک بومی و پومونا فارغ التحصیل دارای یک موفقیت حرفه ای به عنوان یک فیلم سینمایی تولید. او کمک استعداد او به بسیاری از فیلم های معروف مانند "بی خوابی در سیاتل" "How to Lose a Guy in 10 Days" و "بین ستاره ای." Obst همچنین ایجاد تولید خود شرکت Lynda Obst محصولات. او حتی نویسنده چندین کتاب از جمله "سلام او دروغ" و "بی خوابی در هالیوود: قصه های از جدید و غیر طبیعی در این فیلم کسب و کار."

شما همچنین می توانید بسیاری از پومونا فارغ التحصیلان انجام بخشی خود را در مورد تغییرات اجتماعی مثبت در جهان است. یکی از این افراد Myrlie Evers-ویلیامز دارای فوق العاده موفق و تاثیرگذار حرفه ای. فارغ التحصیلی از پومونا با مدرک لیسانس هنر در جامعه شناسی او یک فعال حقوق مدنی و همکار فعال Medgar Evers شد قتل توسط یک عضو از یک سفید supremacist سازمان است. او در ادامه به عنوان یک مرجعیت NAACP شد و نویسنده منتشر شده از چندین کتاب مربوط به حقوق مدنی موضوعات. او حتی تحویل نیایش در مراسم تحلیف دومین باراک اوباما. Evers-ویلیامز و تلاش های او تبدیل شد به رسمیت شناخته شده و در موارد متعدد مانند زمانی که جایزه NAACP را Spingarn مدال. شما همچنین می توانید پیدا کردن او به تصویر کشیده شده در فیلم هایی مانند "برای ما زندگی: این Medgar Evers داستان" و "Ghosts of Mississippi."

در نهایت پومونا دانش آموزان و حتی تاثیر در عرصه دو و میدانی. پنی لی دین برای شنا پومونا در طول زمان به عنوان یک دانش آموز وجود دارد تبدیل شدن به یک شش بار همه آمریکایی. در خصوص شناگر بهترین شناخته شده برای ضرب و شتم رکورد جهانی برای هر دو مردان و زنان برای سریعترین شنا در سراسر کانال انگلیسی در سال 1978. اگر چه او را ضبط و در نهایت ضرب و شتم او در ادامه به نفوذ در جهان ، او زنان جهان قهرمان حرفه ای در سال 1979 و به عنوان یک مربی برای چند ملی ایالات متحده, تیم های شنا. او حتی بستری برای بین المللی شنا Hall of Fame در سال 1996. خوشبختانه برای پومونا دانش آموزان دین در نهایت ساخته شده راه خود را به دانشگاه. او در ادامه به عنوان یک استاد و همچنین شنا و واترپلو مربی در پومونا برای بیش از 25 سال است.

که در آن ما را قطع

guide to pomona college
instagram.com

پومونا دانش آموزان نمی افتد فقط تحت یک برچسب. آنها سخت در داخل و خارج از کلاس درس. شما می توانید پیدا کردن دانش آموزان در تعدادی از مکان های مختلف است. به طور کلی اگر شما پیدا کردن مقدار زیادی از پومونا مرغ حلق آویز کردن در خوابگاه سالن به 98 درصد از دانشجویان در پردیس زندگی. بسیاری از پومونا دانش آموزان تا پایان تشکیل, از اوراق قرضه خود را با hallmates به خصوص در طول سال اول که در آن چند حامی گروه های ایجاد شده در هر طبقه. این حامی گروه های تشکیل شده از چند دانشجوی ورودی و دو دانشجوی سال دوم حامیان مالی. آنها اساسا ارائه یک گروه پشتیبانی در محوطه دانشگاه برای دانشجویان سال اول. این گروه حتی نشستن هم در ابتدای سال در سالن های غذاخوری. شما همچنین می توانید پیدا کردن برخی از احزاب در حال وقوع در خوابگاه اگر چه این باقی می ماند بسیار پایین کلید با توجه به پومونا را سخت خوابگاه قوانین.

با اینحال سه شنبه-پنج شنبه, پومونا و دیگر 5C مدارس میزبان احزاب برای دانش آموزان است. که حضور در یک مدرسه-حمایت حزب از شما بپرسم ؟ در واقع تقریبا همه. تایید به عنوان بسیار سرگرم کننده و بسیاری از این احزاب تبدیل شدن به برجسته ترم. دانش آموز برگزیده شامل شکلک 80 هارود هالووین و مرگ با شکلات احزاب (پومونا عاشق تم). بالاتر از همه است که این احزاب ارائه نوشیدنی برای دانش آموزان از سن. نه هر کس لذت می برد, مهمانی, هر چند. بسیاری از دانش آموزان شرکت کننده در پنج شنبه شب حوادث قرار داده که روز شنبه گروه دانشجویی باشگاه در کالیفرنیا است. آنها همه چیز را از کارائوکه به هنر و صنایع دستی برای فیلم شب. من به شما گفت پومونا خواهد شما را متعجب. علاوه بر خوابگاه و یا در پومونا ها شما می توانید پیدا کردن پومونا دانش آموزان در همه جا در محوطه دانشگاه. شما خواهید دید آنها را به حضور در یک رویداد در پل ها در سالن ملاقات دوستان در قفس چشمه و یا حتی چرت زدن در وسط Marston چهار.

پومونا را پردیس خم به سمت سمت کوچکتر. بسیاری از دانش آموزان به پایان رسید تا گرفتن ماجراهای خود را در خارج از دانشگاه اعم از آنها به دیگری 5C کالج و یا یک سفر به L. A. (تقریبا 40 دقیقه رانندگی). در واقع پومونا حتی ایجاد یک لیست از 47 چیز (آنها واقعا دوست دارم این شماره) را در کالیفرنیا قبل از اینکه دانشجویان فارغ التحصیل. کالج ارائه می دهد تن از فرصت ها برای تکمیل لیست. وظایف آن شامل همه چیز از پیوستن به زنده برای مخاطبان تلویزیون نشان می دهد مداخله به سوار شدن بر چرخ و فلک در سانتا مونیکا اسکله برای پیاده روی به علامت هالیوود. بسیاری از دانش آموزان به صرف وقت آزاد خود را به شرکت در این سفر است. در نهایت شما نمی توانید تعریف فقط یک مفرد پاتوق نقطه یا رویداد آخر هفته در پومونا اما این فقط باعث می شود همه چیز از همه جالب تر در محوطه دانشگاه.

Q&A

1. چقدر دانش آموزان مهمانی ؟

"وجود چند احزاب پومونا برگزار خواهد شد به خصوص در تعطیلات آخر هفته اما من می خواهم بگویم اکثر صحنه است که در سایر دانشکده هاکه هنوز هم خیلی عالیه پس آنها همه در راه رفتن فاصله از محوطه دانشگاه. اگر من می خواستم برای رفتن به یک مهمانی من بیشتر در خارج از دانشگاه و پس از آن من می خواهم که من خوب و صلح آمیز پومونا پردیس به بازگشت به" دانشجوی سال دوم چوپان مندل گفت.

2. چه خواهد شد شما را در دردسر در مدرسه خود را ؟

"وجود دارد سیستم نقطه. یکی از چیزهایی که شما می توانید در مشکل به صورت بدیهی است که با داشتن الکل در اتاق خود را اگر شما زیر سن قانونی. پومونا بسیار سختگیرانه تر با آن نسبت به سایر مدارس در این کنسرسیوم هستند," دانشجوی سال دوم Tiam فرج زاده دهكردي گفت.

3. چقدر جنسی دانش آموزان با داشتن? چگونه است رابطه جنسی سالم تشویق در دانشگاه ؟

"ما یک آموزش بهداشت مرکز منابع که در آن آنها را رایگان کاندوم و تست STD. در راهرو حامیان مالی و R. A. s را ارسال جنسی ایمن راهنمایی و چیزهایی مانند که در راهرو. بسیاری از مردم داشتن رابطه جنسی; منظورم این است که ما دانشجویان است. در پومونا مردم هستند یا فقط اتصال و یا در بسیار جدی در روابطآن را اساسا یا یک و یا دیگر" دانشجوی سال دوم Jazmin Trenco گفت.گزارش این آگهی

4. چه شما بگویید ورودی اول در مورد مدرسه خود را ؟

"آن را خوب احساس تنهایی چند ماه اول به عنوان شما را در مقابله با انتقال; است که کاملا طبیعی است. که ترم اول سخت است و این خوب است که آن را سخت. نگه داشتن قرار دادن خود را در خارج وجود دارد و تلاش چیزهای جدید. قطعا به خاطر صحبت کردن با افراد جدید و کاوش در چه پومونا را ارائه کرده است من فکر می کنم اگر شما فقط به دنبال قلب خود را و اجازه دهید به خودتان بدانید آنچه شما انجام دهد و نمی مانندشما نوع کشف کردن که در آن شما در حال رفتن به تناسب در" دوم کریس Meng گفت.

5. چه چیزی شما را شگفت زده پس از تبدیل شدن به یک دانش آموز در پومونا?

"استادان و بالا academia نوع ترساندن من, بنابراین من تمام ساعات اداری که در دسترس بود که در آن اساتید واقعا می خواستم به صحبت کردن با دانش آموزان. من قادر به ایجاد روابط با آنها را و ببینید که آنها بیشتر مردم از اساتید سخت است که فقط چیزی نیست که من انتظار می رود در همه. چیزی است که هم مرا شگفت زده کرد در یک راه خوب بود که من برای دیدار با برخی از واقعا الهام بخش مردم است. شما دائما در احاطه شده توسط دانش آموزان که آنقدر هوشمند و روشنگری و آن را واقعا به خوبی قادر به در یک کلاس درس با آنها و شنیدن چیزهای باور نکردنی است که من هرگز فکر می کردم از خودم" دانشجوی سال دوم ایزابل Fajardo گفت.

تجربه کلی

"این ارائه می دهد بسیار در این راه از مشارکت دانش آموزان. هیچ علاقه ای است که شما ممکن است شما می توانید به کاوش در آن وجود داردبه خصوص در عرض های مختلف 5C است. این چیزی است که من در کالج فاقد بود که من واقعا هیجان زده به کاوش در کالج" سن لورنزو گفت.

"من فکر می کنم این واقعا یک تجربه مثبت به طور کلی. شخصا, من واقعا می ترسم چون من در حال حرکت بود در سراسر کشور برای کالج. اما از شخص اول من بود که من پذیرش افسر من فقط متوجه شدم که چگونه پسند همه بود و واقعا خوشحال می شود وجود دارد. هر کس مایل است به شما کمک کند آن را سخت به این معنا که هر کس در تلاش است به ضرب و شتم رقابت. همچنین ما باید مردم از دولت هر کشور و فرهنگ است که واقعا مرا شگفت زده کرد. هر کالج دوست دارد به می گویند که آنها در حال متنوع اما در پومونا این واقعا درست است و آن را واقعا سرد" Trenco گفت.

"این همه چیز من فکر پومونا خواهد بود. من فکر می کنم چند ماه اول همیشه سخت به ویژه تنظیم به یک محیط جدید که در آن شما نمی دانید که هر کسی. اما پومونا نشانی از یک کار بزرگ در گذار سال اول و ایجاد یک واقعا حمایت جامعه. من واقعا درک این معنا از جامعه در پومونا من نمی توانم تاکید کنم که به اندازه کافی" Meng گفت.

"من آرزو می کنم من نمی شک خودم به عنوان مقدار به عنوان من نوع ترس به تصویر خودم در دانشگاه به عنوان یک نتیجه. اما اینکه یک زن سیاه پوست با دانستن همه تنوع آمار و دیدن بسیاری از مردم از رنگ در کلاس من است راستش شده ترین جنبه های ارزشمند من, کالج تجربه. من احساس می کنم هیچ چیز وجود دارد شما می توانید پیدا کردن در پومونا. این که آیا آن را به خودتان مانند یک بخشی از خود را که شما احساس می کنید شما گم شده است یا بخشی از دانشگاهی تجربه شما بوده ام از دست رفته است. آنچه شما ندارد و شما می توانید آن را به دانشگاه یا پردیس را پیدا خواهد کرد یک راه برای آن را به شما" دانشجوی سال دوم Oluyemisi Bolonduro گفت.

"برای ترین بخش آن بوده است بسیار بزرگ. من از ساحل شرقی تا در حال حرکت به جنوب کالیفرنیا شده است واقعا سرگرم کننده رفتن به L. A. با دوستان من است که همیشه فوق العاده سرد. این منطقه نیز زیبا است که من واقعا دوست دارم. بنابراین بسیاری از شکایات آن واقعا بزرگ برای اولین بار در سال" مندل گفت.

بالا 3 رشته

1. اقتصاد

2. ریاضیات

3. علوم کامپیوتر

بالا 3 محبوب ترین سازمان های دانشجویی

1. در شل

guide to pomona college
instagram.com

در اشکال شل بزرگترین سازمان دانشجویی در محوطه دانشگاه. این خارج از منزل, باشگاه ارائه می دهد برخی از هیجان انگیز ترین فرصت ها برای پومونا دانش آموزان آن را آشکار است که چرا این گروه جذب بسیاری از کاربران است. در شل اجازه می دهد تا دانش آموزان فرصت برای رسیدن به طبیعت با سفرهای متعدد به آن میزبان. "ما اساسا یک ساعت به دور از کوه و ساحل و صحرا" Meng گفت. "در بسیاری از طبیعت در جنوب کالیفرنیا برای کاوش بنابراین جسارت به خارج از منزل است بسیار محبوب در پومونا." برای قرار دادن گیلاس در بالا سازمان فراهم می کند و این سفر کاملا بدون هیچ هزینه به دانش آموزان است. در شل باعث می شود این ماجراهای در دسترس همه دانش آموزان است. از مالیبو به مرگ دره یوسیمیتی و حتی گراند کانیون شما می توانید آن را تمام انجام. در سست می دهد دانش آموزان در پومونا خاطرات برای یک عمر گذشته.

2. پومونا اتحادیه دانشجویی

PSU استخدام تصویری بهار '17

اتمام آنچه PSU همه چیز در مورد و درخواست در اینجا: goo.gl/5Yu0DfMaïmouna دیارا Aparna Chintapalli Audrey Younsook Jang هارون Sege بنیامین هیگز تاش Anis, آنا Nunez

ارسال شده توسط پومونا اتحادیه دانشجویی در پنج شنبه, فوریه 26, 2017

در طول هر ترم پومونا به ارمغان می آورد تعدادی از متفاوت مهمان. دانش آموزان را وادار به شنیدن و یادگیری از نمایندگان صلیب سرخ به نیویورک تایمز و روزنامه نگاران و حتی اساتید از دانشگاه های سراسر کشور به خود دانشگاه. داخل فوق العاده محیط حمایتی پومونا پرورش در پردیس, شما همیشه می توانید پیدا کردن دانش آموزان درگیر در مکالمات مهم. این پومونا اتحادیه دانشجویی کشت این بحث از طریق حوادث آن را قرار می دهد در بدن دانش آموز. این سازمان دانشجویی ایجاد فضایی برای گفت و گو. دانش آموزان را وادار به صحبت کردن و یادگیری در مورد تمام انواع موضوعات از زمان سیاست و مسائل اجتماعی به هویت و حتی پویایی در پومونا را در محوطه دانشگاه. این آموزنده, رویدادها, دانش آموزان اجازه می دهد فرصت برای تفکر انتقادی, اقامت روشنفکر و ارتباط با همسالان خود در عمیق تر در سطح.

3. ارتباط دانش آموزان کالج پومونا

guide to pomona college
instagram.com

شما می توانید پیدا کردن یک توجهی دولت های دانشجویی در تقریبا در هر دانشگاه. ارتباط دانش آموزان کالج پومونا اما اثبات خود را به عنوان به خصوص موثر در پومونا. این انجمن انجام توابع چند. آنها اختصاص $500,000 بودجه رسیدگی متعدد دانشگاه خدمات مانند برنامه های مجازی و قفس چشمه/فروشگاه ارائه شده به دانش آموزان است. در بالای همه که آنها نیز مدافع برای تمام دانش آموزان مختلف و نیازهای خود را در پومونا. از مسائل مربوط به معلولیت به برابری جنسیتی برای سلامت روان ارتباط دانش آموزان کالج پومونا اطمینان به نمایندگی و پشتیبانی از تمام اعضای بدن دانش آموز. بیشتر به طور قابل توجهی حداقل برای برخی از دانش آموزان این دانش آموزان نظارت بر حوادث برای پومونا دانش آموزان (مانند شبانه رقص احزاب ذکر شده).

این دولت های دانشجویی زیادی برای دانش آموزان خود را در بسیاری از راه های مختلف. "هنگامی که ما همه ترک مدرسه به دلیل COVID-19 و پومونا شد تلاش برای کشف کردن آنچه که آنها می رویم به درجه بندی سیاست ما دانشجو دولت بود در هماهنگی با آنچه که دانش آموزان می خواستم و واقعا خوب در به خطر انداختن با دانشکده" فرج زاده دهكردي گفت. "آنها بسیاری از تحقیقات و نظرسنجی برای دانش آموزان و مطمئن ساخته شده به طور مداوم نگه داشتن همه به روز رسانی در چه می گذرد." به طور کلی ارتباط دانش آموزان کالج پومونا دانش آموزان ارائه می دهد یک راه برای درگیر شدن و تاثیر در campus در هر منطقه مورد علاقه خود را.

در

guide to pomona college
giphy.com

که با توجه به دانشگاه, آشنایی با الزامات و استانداردهای پذیرش اغلب می شود یکی از مهم ترین چیز به دانستن در مورد. به عنوان یک لیبرال هنر مدرسه کالج پومونا ارزش بسیار خوبی گرد دانش آموزان. با توجه به پومونا سالانه مشترک مجموعه داده های علمی و زرنگ که با توجه به برنامه های کاربردی دانشجویی دانشگاه views عوامل متعددی به عنوان بسیار مهم است. این شامل یک دانش آموز دقت از کلاس رتبه بندی معدل و نمرات آزمون (نشسته یا عمل مورد نیاز است). علاوه بر این, آنها نیز اهمیت خود را در نرم افزار مقاله و توصیه. این باید از مشاور خود و دو نفر از معلمان خود را که به تدریس موضوعات هسته.

اما شما می توانید یک مطلب شخصی نامه ای از کسی مثل انتخابی معلم یا مربی به عنوان یک اضافی توصیه می شود. پومونا همچنین اولویت غیر علمی جنبه های یک دانشجوی نرم افزار. این شامل extracurriculars استعداد و توانایی و همچنین به عنوان یک شخصیت و ویژگی های شخصی. "آنها آن را دوست دارم زمانی که شما صادقانه و درست به خودتان. مطمئن شوید که فقط به نشان می دهد آنچه که شما در مورد پرشور و صحبت از طریق صدای خود را. آنها می توانید بگویید هنگامی که شما در حال ریاکارانه و گفت: همه چیز فقط به خودتان نگاه بهتر" فرج زاده دهكردي گفت. راستش این توصیه را می رود برای دانشجویان متقاضی به دانشگاه به طور کلی.

اگر چه نه به عنوان مهم دانشگاه همچنین در نظر دیگر جنبه های یک دانشجوی نرم افزار. این شامل یک دانش آموز مصاحبه و وضعیت را به عنوان اولین نسل دانشجو. بعلاوه پومونا همچنین بررسی جغرافیایی محل اقامت نژادی/قومی وضعیت و همچنین به عنوان داوطلب کار و تجربه کاری. "زمانبندی مصاحبه یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای نرم افزار خود را به دلیل آن را به شما می دهد یک جنبه شخصی به جای آن فقط یک تکه کاغذ" فرج زاده دهكردي گفت. مهم توجه داشته باشید پومونا نمی کند در هر راه در نظر فارغ التحصیلان/ae, ارتباط, دولت محل اقامت و یا وابستگی مذهبی/تعهد خود در پذیرش روند. کلاس 2024 پذیرفته شده این بهار آمد از 49 ایالت آمریکا و بیش از 45 کشور مختلف است. کلاس ساخته شده نزدیک به پنجاه-پنجاه تقسیم از دانشجويان دختر و پسر. همچنین نزدیک به 60 درصد از دانش آموزان از رنگ پذیرفته است. امیدوارم ما را از روند ادامه و افزایش در آینده است.

آمار

محل سکونت: کلرمونت کالیفرنیا

شهریه & هزینه ها: $54,380

کل هزینه در پردیس: $77,031

تعداد کل ثبت نام: 1,671

پذیرش در صد: 7.4%

درصد پذیرفته شده که ثبت نام: 54%

ثبت نام: 416

درصد از دانش آموزان پسر: 50%

درصد از دانش آموزان دختر: 50%

درصد دریافت کمک های مالی: 55%

در صد دانشجوی سال اول دریافت کمک های مالی فدرال: 21%

در صد دانشجوی سال اول دریافت وام های فدرال: 17%

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن