تیک تاک ساعت در قطعه کلیدی از قانون

در اواخر بهتر از هرگز.در اوایل این هفته, دولت, مجلس سنا تصویب قانون است که اختصاص 300 میلیون دلار به جاده های

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

در اواخر بهتر از هرگز.

در اوایل این هفته, دولت, مجلس سنا تصویب قانون است که اختصاص 300 میلیون دلار به جاده های شهری و پل برنامه تعمیر و نگهداری آن را نیز تایید شده جدید بزرگتر هیئت مدیره برای نظارت بر MBTA جایگزین sunsetting مدیریت مالی کنترل هیئت مدیره ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر در پی فاجعه زمستان 2015 آورده است که تکرار T خرابی و خاموش شدن ناگهانی.

در اولین جلسه رسمی پس از اتخاذ قوانین جدید برای کنترل از راه دور بحث و رول-تماس با رای گیری سنا تصویب این لایحه در یک ثبت نشده صدای رای دادن بدون بحث است.

این 300 میلیون دلار تزریق به فصل 90 برنامه که reimburses شهرهای بزرگ و جاده و پل و تعمیر پروژه های منعکس کننده 100 میلیون دلار افزایش بیش از گذشته کمک های مالی که در شهرهای بزرگ و در سال دریافت در اوایل بهار یک حرکت نیز تصویب شده توسط مجلس.

این لایحه همچنین ایجاد یک جدید MBTA هیئت مدیره با هفت عضو از پنج فعلی آن شامل وزیر حمل و نقل و کسی که انتخاب شده توسط MBTA مشورتی هیئت مدیره گروه است که نشان دهنده شهرستانها و شهرهای کوچک در T خدمات منطقه است.

سناتور. یوسف Boncore co-صندلی قوه مقننه کمیته حمل و نقل گفت: در طول پنج جلسه است که این لایحه "یک گام اول است."

با رسمی و قانونی در جلسه آینده به سنا و مجلس هنوز هم باید آشتی دادن تفاوت در صورتحساب خود پیچیده البته با طبیعت از راه دور مذاکرات.

اما هر دو محرک اقتصادی از آن جاده بودجه و ضرورت ادامه MBTA نظارت نمی توانید صبر کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب