کلینتون و پترسون دوباره تیم سیاسی, هیجان انگیز

توسط هیلل ایتالیانیویورک (AP) — پس از co-نوشتن پرفروش بالغ رمان 2018, بیل کلینتون و جیمز پترسون باید تیمی برای

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط هیلل ایتالیا

نیویورک (AP) — پس از co-نوشتن پرفروش بالغ رمان 2018, بیل کلینتون و جیمز پترسون باید تیمی برای یکی دیگر از تریلر سیاسی.

"رئیس جمهور دختر" منتشر خواهد شد در ماه ژوئن 2021 کتاب را ناشران پنج شنبه اعلام کرد. به عنوان با میلیون-فروش "رییس جمهور از دست رفته است" این رمان جدید خواهد بود نادر مشترک انتشار توسط شرکت های رقیب: Alfred A. ناف که منتشر کرده است کلینتون "زندگی من" در میان آثار دیگر و کمی قهوه ای و شرکت پترسون را دیرین ناشر.

"من هرگز تصور نمی, من می خواهم به نوشتن یک کتاب با یک قصه گو استاد مانند جیم بسیار کمتر از دو" کلینتون در بیانیه ای گفت. "من سپاسگزار برای موفقیت اولین کتاب من معتقدم خوانندگان خواهد لذت بردن از خواندن "رئیس جمهور دختر' تا آنجا که من لذت بردن از کار بر روی آن است."

اضافه شده پترسون یکی از پرفروش ترین و پرکار ترین نویسندگان: "کار با رئیس جمهور کلینتون شده است برجسته از زندگی حرفه ای من و من هیجان زده هستم که فرصتی برای نوشتن با او دوباره."

کلینتون و پترسون را به مصاحبه برای این کتاب اگر چه برنامه های خاص هستند نامشخص در بخشی به دلیل عدم اطمینان در مورد استقامت coronavirus بیماری همه گیر. "رئیس جمهور دختر" است نه عاقبت به "رئیس جمهور گم شده است" اما یک رمان مستقل با شخصیت های جدید البته با یک آشنا شغل.

"آن را زیر یک رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در حال حاضر نقل مکان به روستایی نیوهمشایر که دخترش ربوده شده است" ناشران را اعلام کرد. "مانند خود را در اوایل کتاب داستان را با پترسون را امضا تعلیق و مطلع خواهد شد با جزئیات است که تنها یک رئیس جمهور می دانم."

با توجه به گزیده ای از رمان منتشر شده از هفته آینده همراه با یک شومیز نسخه از "رئیس جمهور این است که از دست رفته" یک انگیزه برای ربایندگان است تلافی آمریکا حملات هواپیماهای بدون سرنشین در خارج از کشور در برابر مشکوک دشمنان. هواپیماهای بدون سرنشین به مدت طولانی استفاده می شود برای نظارت اما هواپیماهای بدون سرنشین مسلح در تاریخ به دولت کلینتون جانشین جورج دبلیو بوش و گسترش یافته بودند به طور قابل توجهی تحت ریاست جمهوری باراک اوباما.

"سالها" یکی از آدم ربایان فکر می کند "غرب با استفاده از این هواپیماهای بدون سرنشین به باران را آتش جهنم بر او دوستان خود را از مبارزان و بله خانواده اش و خانواده های دیگر. چربی و راحت مردان (و زنان!) جرعه جرعه نوشیدنی های شیرین در صندلی های راحت در ایمنی قتل از هزاران کیلومتر دور, دیدن, خاموش, انفجار, اما نه یک بار شنیدن آنها یا شنیدن فریاد و گریه از زخمی و در حال مرگ و پس از آن به سمت خانه رانندگی بدون مراقبت در جهان است."

این کتاب برای اولین بار توسط کلینتون و پترسون فروش بیش از 3 میلیون نسخه حتی به عنوان کلینتون در ابتدا با آن مواجه تمدید سوالات در #MeToo دوران بیش از رابطه او با کاخ سفید کارآموز Monica Lewinsky. "رئیس جمهور از دست رفته است" با تمرکز بر یک برنامه به طور بالقوه ویرانگر حمله سایبری, اما همچنین به طور خلاصه اشاره به استیضاح یادآور کلینتون بودن استیضاح در سال 1998 پس از رابطه اش با Lewinsky نازل شد.

طرح برای رئیس جمهور دختر" به نظر می رسد ناراحت کننده برای کلینتون که یک دختر, Chelsea. "این رمان به طور کامل و به طور کامل داستان می گوید:" دادستان واشنگتن رابرت بارنت که دسته کتاب معاملات برای کلینتون و پترسون.

"رئیس جمهور دختر" یک مراسم برای نویسندگان و کتاب ویراستاران: Michael Pietsch مدیر عامل شرکت کوچک قهوه ای شرکت مادر Hachette Book Group, و ناف ناشر و معاون اجرایی رئیس جمهور ریگان آرتور سابق ناشر قهوه ای. در ژانویه آرتور پیوست ناف پس از مرگ از آن دیرین رئیس سانی مهتا که مشغول به کار با Pietsch در "رئیس جمهور گم شده است."

شرایط مالی برای "رئیس جمهور دختر" اعلام نشده است. کلینتون و پترسون نشان داده شد توسط بارنت و Deneen هاول از ویلیامز & Connolly. اولیه جفت از کلینتون و پترسون پیشنهاد شده توسط بارنت با توجه به این دو نویسنده هر یک از آنها ابراز تعجب دیگر می خواستم به کار با او.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب