کلاس 2020: تبدیل شدن به یک مددکار اجتماعی در میان همه گیر

هیچ چیز می تواند آماده شدن برای من سال آخر دانشگاه. من نورد را به آن جوان احمق و شکست و آمد بسیار عاقلانه تر (

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

هیچ چیز می تواند آماده شدن برای من سال آخر دانشگاه. من نورد را به آن جوان احمق و شکست و آمد بسیار عاقلانه تر (اما هنوز هم شکست بدیهی است). من تا به حال هیچ ایده راه رفتن در آن من می تواند نوشتن یک 25-صفحه capstone مقاله تجزیه و تحلیل یادداشت خودکشی در کلاس برای مرگ از قصد و به طور منظم تعقیب کردن 30 پناهگاه بی خانمان مشتریان به آنها را به اتومبیل ها و اتوبوس ها اجازه می دهد که رانندگان به آنها را به کلیسا که در آن آنها خواهد خواب برای شب. "که در آن فرشته!" من داد زدم در اوج ناامیدی به آخرین زن و شوهر از مشتریان به عنوان آخرین درایور شنود گذاشته پای خود را بی صبرانه. "او در حال خواب" ماروین زیر لب.

من بدقت نظاره گر به طرز مشکوکی در سختی ناصاف کیسه خواب بر نه چندان خالی از دفتر نیمکت. آن را به حال او را بلعیده کل.

pexels.com

در سال آخر به من معرفی اولین چهره به چهره کارآموزی در این زمینه من ریخت و من قلب و روح به طول تمام کالج تجربه: اجتماعی کار می کنند. خونریزی قلب پرشور برای عدالت اجتماعی و بی وقفه با تاکید بر شکسته, من نمی تواند نگران. به خوبی معنای هشدارها در مورد سوختن انباشته بر من تقریبا هر older adult که درگیر من در بحث کاهش یافته بود در گوش کر. جوان شکست ناپذیر و مورد استفاده بودن شانه به گریه در برای دوستان من مطمئنا هیچ چیز می تواند فاز من. کمی من می دانم که من تا به حال چیزی ندیده است.

من محبوس در یک پناهگاه بی خانمان در مترو دیترویت. برچسب من کارآموزی طاقت فرسا و عاطفی طاقت فرسا می ایستد به عنوان کتمان حقیقت است. اکثر مشتریان از آمد بسیار خانواده شکسته و مناطق نا امن است. آنها در آمد تکان دادن و اشتباهکشیدن خود را خسته بدن به ما کوچک مصرف اتاق به کمک در پر کردن کاغذ بازی. آنها در آمد با ورم مفاصل و معلولیت ناتوانی های یادگیری, صدمات مغزی و تشخیص اختلال دوقطبی و اعتیاد به مواد مخدر.

بسیاری از والدین در آمد با CPS caseworkers داغ بر روی پاشنه خود را. ما بالاتر عملکرد مشتریان اغلب در آمد با آغوش عبور کرده و تمام خشم جهنم در چشم خود را به عنوان اگر می گویند "چه هستند شما در به دنبال ؟ من لازم نیست به اینجا!" (آنها قطعا نیاز به وجود داشته باشد). وجود دارد نه به اندازه کافی نزدیک به پناهگاه بی خانمان در میشیگان برای دیدار با تقاضا. در طول ماه های زمستان, ما تا به حال به نوبه خود بسیاری از مردم به دور است.

قلب من شکست برای آنها دعا نمی شود آنها چپ سرد در خیابان.

pexels.com

در حالی که در آشپزخانه نشسته در من کارآموزی سرپرست من با عجله به شکستن اخبار. اوکلند دانشگاه لغو همه در شخص کارآموزی موثر بلافاصله. باقی مانده از اجباری چهار صد میدان ساعت مورد نیاز برای ارشد سال خواهد نیاز به تکمیل آنلاین. "شما می توانید پایان تا بقیه بعد پرسید: بیت از موهای خود را بیرون پریدن از او متفکرانه به عقب کشیده موی دم اسبی در frazzles. من در پاسخ او به نفع. اگر چه فرسوده از من خرد شد به ترک به طور ناگهانی و می دانستم که برخی از مشتریان من برای رفتن به فوق العاده ویران من اوایل خروج. من تا به حال کمی بیش از یک ماه باقی مانده از کارشناسی با اوکلند پایان تاریخ برای کلاس تنظیم برای آوریل 25.

با تحقیقات گسترده در, مقالات, ثابت, پروژه های گروه سمت مباحث نگهداری و مسئولیت در خانه و کمک به صدمه مشتریان ما پناهگاه من خسته تاکید کرد و گریه حداقل دو بار در هفته. من اهمیتی نمی دهند چه کسی می گوید: گریه مراقبت از خود است. من همراه با تمام همکلاسی های همکار در کار اجتماعی برنامه بود درد برای یک نقطه پایانی. انتقال به کلاس های آنلاین در سمت چپ من با وقت آزاد بیشتر و کار کمتر از قبل اما سریع تعطیل و ناگهانی انتقال به یک دولت از انزوای اجتماعی چپ من وضعیتی وخیم.

انگیزه من چهار ترک من مه آلود و unfocused در سخنرانی های مجازی.

pexels.com

تقریبا از سه ماه به قرنطینه دوست من کلاغ recouping از دست دادن از دو سال رابطه خود به خود از من دعوت کرد و دوست نزدیک او کت در سفر به فلوریدا. تاکید از دیوانگی از این بیماری همه گیر و تصمیم گیری در مورد حضور در مدرسه گراد در پاییز, من تصمیم به رفتن به جنوب.

در خارج از ما در جمع آوری توشه ما در تاریکی کشیده و پاهای ما پس از مدت 18 ساعت ماشین سواری به جزیره گنج. من می تواند عملا طعم نمک از, تازه, اقیانوس, امواج بخار طولانی در هوا مانند یک شیرین بیداری. در حالی که کلاغ استراحت کت و من کاهش یافته است مسائل ما در ما عجیب و جالب دو خوابه ساحلی Airbnb اجاره پریدند به ما لباس حمام شتافت و به ساحل. ما به پخش امواج بی بند و بار و فانتزی رایگان, crazier این از دو تخت اشکالات در ماه جولای به عنوان پدر من می گویند. در یک لحظه هر مراقبت در مورد آینده من به عنوان یک مددکار اجتماعی و مراحل بعدی سقوط دور. امواج افزایش و کاهش یافت و جارو محرمانه در اطراف ما پا به پای آنها نقش برآب تا به ساحل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن