ناآرامی های مدنی می تواند تاثیر بایدن جستجو برای همسر در حال اجرا

توسط ALEXANDRA JAFFE و لایحه باروواشنگتن (AP) — جو بایدن جستجو برای در حال اجرا همسر می تواند شکل توسط پلیس به

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE و لایحه بارو

واشنگتن (AP) — جو بایدن جستجو برای در حال اجرا همسر می تواند شکل توسط پلیس به قتل جورج فلوید و ناآرامی در آن مشتعل است در سراسر کشور, بالا بردن سوال در مورد رقیب با قانون نظم پس زمینه و تشدید فشار بر presumptive دموکراتیک نامزد برای انتخاب یک زن سیاه و سفید.

بایدن که در حال حاضر متعهد به انتخاب یک زن به بازیگران یک شبکه گسترده ای در جستجوی خود را. برخی از زنان در لیست خود کشیده اند ملی ستایش در میان اعتراضات فلوید مرگ از جمله آتلانتا شهردار Keisha لنس کف که تحویل پرشوری درخواست تجدید نظر برای آرامش در شهرستان در شب جمعه. اما اعتراض بیش از خشونت پلیس علیه اقلیت های پیچیده چشم انداز از ایالت مینه سوتا ctq که تا به حال یک بحث ضبط پرداختن به خشونت پلیس به عنوان یک دادستان در شهر که در آن فلوید درگذشت.

بایدن انتخاب یک همسر در حال اجرا خواهد بود در میان مهم ترین تصمیم گیری های او در مبارزات انتخاباتی به خصوص با توجه به این که 77 ساله است که در حال حاضر صحبت کردن در مورد خود را به عنوان یک "گذار" نامزد به نسل جدیدی از رهبران دموکرات. خود را انتخاب کنید همچنین می خواهد به عنوان یک سیگنال هر دو از ارزش خود را و کسی که او معتقد است باید نمایندگی در بالاترین سطح دولت آمریکا.

حتی قبل از اعتراض بیش از فلوید مرگ برخی از بایدن از متحدان در حال حاضر با اصرار او را به قرار دادن یک زن در بلیط با توجه به نقش حیاتی آمریکایی های آفریقایی تبار در مسیر خود برای نامزدی حزب دموکرات. کسانی که خواستار بدست بلندتر در روزهای اخیر.

"بیشتر ما این سطح از نفرت بیشتر من فکر می کنم این مهم است برای مقابله با آن با نمادین عمل می کند, از جمله به طور بالقوه انتخاب یک زن آمریکایی آفریقایی تبار به عنوان معاون رئیس جمهور گفت: Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا و یکی از رهبران کارگری که خواسته شده است برای ورودی توسط بایدن تیم در فرآیند انتخاب.

بایدن فشرده شد به انتخاب یک زن سیاه و سفید روز دوشنبه هنگامی که او در بازدید از یک کلیسا در ویلمینگتون ،

"یک زن را پایمال کردن و تحریک و به نوبه خود سر از این افراد جوان و همه در خارج وجود دارد" یک از شرکت کنندگان گفت: بایدن با اشاره به آن نشان دادن در خیابان ها.

فراتر از کف بایدن اعتقاد بر این است با توجه به کالیفرنیا سن. کامالا هریس فلوریدا در کنگره وال Demings و استیسی آبرامز, گرجستان دموکرات و رای گیری فعال حقوق.

در مصاحبه روز شنبه با آسوشیتد پرس Demings نمی پاسخ به طور مستقیم وقتی پرسیده شد که اگر حوادث هفته گذشته افزایش فشار بر بایدن برای انتخاب یک زن سیاه و سفید.

"ما هرگز دیده می شود یک زن سیاه و سفید انتخاب شده به عنوان یکی از معاونت های ریاست جمهوری, نامزد," او گفت:. "اما من فکر می کنم مردم آمریکا می خواهند کسی که مراقبت در مورد مسائل خود و در حال حاضر به حرکت توپ به جلو است."

سیاستمداران با قانون نظم و زمینه مشاهده شده است skeptically توسط برخی در حزب دموکرات با توجه به مشخصات بالا موارد خشونت پلیس علیه اقلیت ها و دیگر بی عدالتی در سیستم عدالت کیفری.

Demings سابق اورلاندو رئیس پلیس دفاع از خودش و دیگر رقبای بالقوه با چنین پس زمینه اعلام کرد "شما هم میخوام بخشی از مشکل و یا بخشی از راه حل است."

"جامعه می خواهد افرادی که درک سیستم از داخل به خارج به منظور زندگی واقعی اصلاحات لازم" او گفت:.

هریس مواجه انتقاد در تمام دموکراتیک اولیه کمپین برای ضبط موسیقی خود را به عنوان دادستان و وکیل در کالیفرنیا هنگامی که او در برابر اصلاحات که مورد نیاز او را مامور بررسی قتل توسط پلیس و تاسیس ایالت استاندارد برای دوربین های بدن.

سابق رهبر اکثریت سنا هری رید پیشنهاد رزومه به عنوان دادستان می تواند مشکل ساز برای رقبای بالقوه.

"دادستان بسیار محبوب به خصوص در میان افراد جوان در حال حاضر," او گفت:. "من یک نوه است که فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق و او می خواهد به یک مدافع. او نمیخواهد به یک دادستان است. و من فکر می کنم بسیاری از افراد جوان احساس همان."

Klobuchar که او نیز به دنبال نامزدی حزب دموکرات است در مواجهه با سوال در مورد هشت سال به عنوان دادستان مینه سوتا بزرگترین شهرستان در طول اولیه. بسیاری از بیش از بیست نفر که فوت طول پلیس برخورد در دوره تصدی خود را از مردم از رنگ با توجه به اطلاعات وارد شده توسط جوامع متحد علیه خشونت پلیس و اخبار مقالات نوشته شده توسط AP.

یک افسر درگیر در یکی از کسانی که در گذشته منجر به مرگ حوادث بود Derek چوین که دستگیر شد و به اتهام جمعه با فلوید را قتل است.

پس از پایان دادن به او کمپین Klobuchar پدید آمده است به عنوان یک کلید بایدن قائم مقام و برخی از دموکرات ها او را به عنوان یک همسر در حال اجرا است که می تواند کمک به او را به درخواست تجدید نظر به برخی از, white, working-class رای دهندگان که علیه این حزب در انتخابات 2016. در عین حال برخی از دموکرات ها می گویند تجدید تمرکز بر خشونت پلیس می تواند پیچیده تر از مسیر خود را.

"این بسیار دشوار است که زمان برای او" گفت: Rep. جیمز Clyburn D-S. C. بالا بایدن متحد.

Klobuchar گفته است که او با اعتماد به نفس بایدن را به حق انتخاب و که او را به فکر کردن در مورد سیاست در حال حاضر.

بایدن در گفت و اعلام خواهد شد در حال اجرا همسر توسط Aug. 1 یک جدول زمانی که برگ مقدار زیادی از زمان برای ملی خلق و خوی برای تغییر دوباره, به خصوص به عنوان coronavirus همه گیر و در نتیجه فروپاشی اقتصادی فشرده.

بایدن فرایند جستجو است که هنوز هم نسبتا زود هنگام فاز. جستجو کمیته شده است جلسه ای با قدرت بازیکنان در سمت چپ با توجه ویژه به رهبران دموکرات در کنگره و در سراسر سازمان کار است. بایدن که تا حد زیادی شده است منزوی در خانه اش در ایالت دلاور در طول همه گیر همچنین می خواهم به انجام در جلسات حضوری با فینالیست.

"این برای او مهم است برای دیدن نامزد صحبت کردن با نامزد, دریافت, زبان بدن, از نامزد. و من به این معنی نیست یک زمان. من فکر می کنم آن را باید چندین بار گفت:" Cedric, Richmond, لوئیزیانا کنگره و مبارزات انتخاباتی, شرکت, صندلی.

__

بارو گزارش از آتلانتا. آسوشیتد پرس نویسندگان آلن فرهم در واشنگتن و Michelle L. قیمت در لاس وگاس کمک به این گزارش.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب