حقوق مدنی آیکون تشکر. John Lewis نهفته در وزارت امور خارجه در کنگره

توسط بیل بارو و اندرو تیلورواشنگتن (AP) — در یک موقر صفحه نمایش از هر دو حزب وحدت رهبران کنگره ستایش دموکراتیک

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط بیل بارو و اندرو تیلور

واشنگتن (AP) — در یک موقر صفحه نمایش از هر دو حزب وحدت رهبران کنگره ستایش دموکراتیک Rep. جان لوئیس به عنوان یک نیروی اخلاقی برای ملت ایران روز دوشنبه در یک کنگره برجک یادبود سرشار از نماد و مربوط توسط پررونق صدای ضبط شده از اواخر حقوق مدنی آیکون.

مجلس نانسی پلوسی به نام لوییس "وجدان کنگره" بود که "احترام و محبوب در هر دو طرف راهرو در دو طرف کنگره". رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ستایش دیرین گرجستان کنگره به عنوان یک مدل از شجاعت و یک "مصلح."

"قوس اخلاقی جهان است اما از آن خم به سوی عدالت" مک کانل جمهوری خواه گفت: به نقل از کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور "اما این هرگز به صورت خودکار. تاریخچه تنها خم به سمت آنچه درست است چرا که افرادی مانند جان پرداخت قیمت."

لوئیس درگذشت 17 جولای در سن 80. متولد به sharecroppers در طول Jim Crow تفکیک او مورد ضرب و شتم توسط ایالت آلاباما سربازان در طول جنبش حقوق مدنی صحبت جلوتر از کینگ "من یک رویا دارم" گفتار در مارس 1963 در واشنگتن و مدال اهدا شد آزادی توسط این کشور اولین رئیس جمهور سیاه پوست در سال 2011.

ده ها تن از قانونگذاران نگاه روز دوشنبه به عنوان لوئیس' پرچم-بخور تابوت نشسته در بالای catafalque ساخته شده برای رئیس جمهور آبراهام لینکلن. چندین پاک و دور از اشک به اواخر کنگره صدای تکرار کردن سنگ مرمر و طلاکاری دیوار. لوئیس اولین سیاه مجلس به دروغ در دولت در برجک.

"شما باید در پیدا کردن یک راه برای گرفتن در راه است. شما باید در پیدا کردن یک راه برای گرفتن دچار مشکل خوب مشکل, لازم, مشکل," لوییس intoned در یک شروع ثبت آدرس او می خواهم تحویل در زادگاه خود از آتلانتا. "استفاده از آنچه شما ... برای کمک به ایجاد کشور ما و جهان ما به مکانی بهتر, که در آن هیچ کس می تواند به سمت چپ یا پشت سر گذاشت. ... آن است که وقت خود را."

اعضای کنگره سیاه حزبی عینک ماسک با پیام "خوب مشکل" اشاره به لوئیس امضا مشاوره و COVID-19 همه گیر ساخته شده است که به صورت غیر معمول مقدمات مراسم تشییع جنازه.

این مراسم آخرین در یک سری از اذکار. پلوسی که شمارش لوئیس به عنوان یک دوست نزدیک ملاقات تابوت خود را اوایل روز دوشنبه در پایگاه مشترک اندروز در مریلند و لوئیس' کاروان متوقف شد در سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا در نزدیکی کاخ سفید به عنوان آن را از طریق زخم واشنگتن قبل از ورود به کنگره.

دموکراتیک سخنران اشاره کرد که لوئیس ضعیف با سرطان آمده بود به تازگی نقاشی شده پلازا هفته پیش برای ایستادن "در همبستگی" میان در سراسر کشور در اعتراض سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. او به نام تصویر از لوئیس "یاد تصویر و عدالت" و در کنار آن با تصویر دیگری که خشکیده لوئیس به حافظه ملی است. که در قاب "یاد تصویر از بی عدالتی" پلوسی گفت: "لوئیس فرو ریخت و خونریزی در نزدیکی ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما در 7 مارس 1965 هنگامی که سربازان دولت ضرب و شتم او و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید به عنوان آنها خواستار حق رای.

زیر گنبد خدمات لوئیس' بدن منتقل شد به قدم در کاپیتول سمت شرق در نظر غیر معمول توالی مورد نیاز به دلیل همه گیر بسته شده است کنگره به بازدید کنندگان است.

در اواخر شب به یک خط طولانی از بازدید کنندگان تشکیل شده در خارج از کنگره به عنوان اعضای عمومی بی سر و صدا و با مناسب اجتماعی دور فاصله آمد برای ادای احترام خود را به لوئیس.

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن پرداخت جهات خود را در اواخر بعد از ظهر دوشنبه. این جفت ارز شد دوستان خود را بیش از دو دهه در کاپیتول هیل با هم و بایدن را در دو دوره به عنوان معاون رئیس جمهور به رئیس جمهور باراک اوباما که جایزه لوئیس مدال آزادی ریاست جمهوری در سال 2011.

قابل توجه غایب این مراسم بود که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. لوئیس یک بار به نام تهمت نامشروع رئیس جمهور و chided او برای تحریک نژادی و اختلاف. مغلوب ساختن پیشی جستن مقابله با انفجار لوئیس' آتلانتا منطقه به عنوان "جنایت آلوده است." مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت که او نمی خواهد رفتن به کنگره اما معاون رئیس جمهور مایک پنس و همسرش پرداخت خود احترام می گذارد.

فقط پیش از مراسم, مجلس تصویب یک لایحه برای ایجاد یک جدید فدرال کمیسیون به بررسی شرایط است که تاثیر می گذارد سیاه مردان و پسران است.

متولد نزدیکی تروی, آلاباما, لوئیس بود در میان اصلی آزادی سواران فعالان جوان که سوار تجاری مسافری اتوبوس و سفر از طریق تفکیک Jim Crow جنوبی در اوایل 1960s. آنها حمله و ضرب و شتم در بسیاری از توقف توسط شهروندان و مقامات به طور یکسان. لوئیس جوانترین و آخرین زندگی از کسانی که صحبت بر روی پله های بنای یادبود آبراهام لینکلن در ماه مارس در واشنگتن است.

از یکشنبه خونین حوادث در سلما و دو سال بعد جعلی بسیاری از لوئیس' هویت عمومی. او در سر صدها نفر از حقوق مدنی معترضان که اقدام به راهپیمایی از کمربند سیاه و سفید شهرستان به آلاباما کنگره در مونتگمری.

راهپیمایان اتمام سفر هفته بعد تحت حفاظت مقامات فدرال اما پس از آن -- آلاباما رژیم صهیونیستی است. George C. والاس صریح segregationist در زمان حاضر به دیدار با تاکید هنگامی که آنها وارد در کنگره. رئیس جمهور لیندون جانسون امضا قانون حق رای سال 1965 در اوت. 6 سال.

لوئیس صحبت از کسانی که انتقادی ماه برای بقیه عمر خود را به عنوان او دفاع و پشتیبانی حق رای به عنوان پایه و اساس دموکراسی و بازگشت او به سلما چند بار برای مراسم بزرگداشت در سایت که در آن مقامات وحشیانه رفتار او و دیگران است. "رای ارزشمند است. آن است که تقریبا مقدس او گفت:" دوباره و دوباره. "این است که قدرتمند ترین بی خشونت ابزار ما در یک دموکراسی است."

دیوان عالی کشور کوچک پشت منی رای گیری قانون در سال 2012 یک بازرسی و نگهداری نسخه باقی مانده گردن بطری در کاپیتول هیل با دموکرات هل دادن یک پیش نویس است که مک کانل و بسیاری از هموطنان خود را جمهوری خواهان در مخالفت با. نسخه جدید را حمل لوئیس' نام.

لوئیس عبور از ادموند Pettus پل برای آخرین بار یکشنبه در یک اسب کشیده حمل و نقل قبل از یک خودرو نعش کش حمل و نقل او را به آلاباما کنگره که در آن او غیر روحانی در آرامش. او در همراهی با دولت آلاباما سربازان این بار با افسران در صفوف خود و خود تابوت ایستاده بود پایین سالن از اتاق که در آن والاس بود peered از پنجره خود را در شهروندان او حاضر به ملاقات.

پس از یادبود در واشنگتن لوئیس در بدن خواهد شد بازگشت به گرجستان. او را مجبور خصوصی تشییع جنازه پنج شنبه در آتلانتا تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست که شاه یک بار منجر شده است.

___

بارو گزارش از بیرمنگام علا. آسوشیتد پرس نویسندگان مری کلر Jalonick و Darlene Superville کمک به این گزارش از واشنگتن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن