شهر می گوید: آب آلوده از نشت نفت به بیرون درز به Wascana نهر

محتوای مقالهنفت از یک نشت در Co-Op پالایشگاه پیچیده (CRC) ساخته شده است راه آن را به Wascana Creek با توجه به

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

محتوای مقاله

نفت از یک نشت در Co-Op پالایشگاه پیچیده (CRC) ساخته شده است راه آن را به Wascana Creek با توجه به شهر رجینا.

"هیچ تصفيه خانه فاضلاب شهری طراحی شده است برای درمان این نوع از رویداد" گفت: Kurtis Doney مدیر آزمایشگاه محیط زیست برای شهر رجاینا.

Doney پرداختن یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه در سالن شهر اضافه شده است که اکثر هیدروکربن و یا شد نفت موجود در شهر تالابهای. اما نه همه از نشت گرفتار شد.

آزمایش های بیشتر یافت می شود که هیدروکربن های موجود در آب آلوده ساخته شده است که آن را به Wascana نهر. Doney اضافه شده است که آلاینده هستند "کم خطر" بود اما دوباره قادر به مشخص کردن چقدر آب آلوده وارد نهر.

Doney گفت: این شهرستان و EPCOR این شرکت اجرا می شود که رجاینا فاضلاب امکانات درمانادامه به اجرای آزمون در آب در کارخانه در Wascana نهر و ملکه'Appelle رودخانه.

پرسید که آیا برنامه های شهر به دنبال جبران نشت Doney گفت: این شهرستان پیگیری از هزینه های خود در طول تحقیقات خود را. و در حالی که او را متوقف کوتاه از آن را خوب Doney گفت: در حال انتظار برای دریافت آن ضرر و زیان بازگشت.

"ما خواهد شد به دنبال جبران هزینه هر گونه" گفت: Doney.

علت مارس 22 نشت نسبت به بالا سرعت باد در CRC. با توجه به این پالایشگاه بادهای ناشی از امواج در فضای باز استخر حاوی روغن در آب و رسوب است. بادهای ناشی از امواج در حوضچه ها که جدا رسوب. که سپس رسوب ناشی از تخلیه نفت در آب آلوده به مقصد این شهر آب و فاضلاب مرکز.

بیشتر به آمده...

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن